![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wet van vraag en aanbod iets voor fundamentalisten ???? De wet van de zwaartekracht ook zekers ?
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is hier de fundamentalist ? Wie is hier de dogmaticus ? Wie is hier de boekenverbrander ? Wie is hier de christen-fanatiekeling die de bibliotheek van Alexandrie en brand steekt omdat er andere boeken dan zijn bijbel in zitten ? En ons 1000 jaar obscuriteit en fanatisme heeft opgeleverd ?
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie wordt er eigenlijk allemaal meegerekend in die werkuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en laat de werkgever zwemmen in weelde Trouwens vind ik het arrogant dat ik mijn mond niet mag opendoen omdat ik niets ken van economie Laatst gewijzigd door stropke1000 : 29 januari 2012 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waa rhet over gaat is: als er nu niets wordt gedaan, dan zal de toekomstige generatie van 'gewone werknemer' inderdaad nog veel meer moeten werken voor veel minder. Dat is waar het over gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Parlementslid
|
![]() leg uit, wat moet er dan gedaan worden?opdat de gewone arbeiders niet als slaven behandeld worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus dat gaat betekenen: uitgavenverlagingen. De overheid is geen sinterklaas en moet niet 'alles' doen wat iemand belangrijk vindt. Verder moet er geëvolueerd worden naar een kapitalisatie systeem in plaats van een repartitie systeem. Een kapitalisatie systeem is inherent generatie conflict creërend. Gaan deze maatregelen betekenen dat mensen 'nu' minder gaan kunnen consumeren en koopkracht verlies gaan hebben enzo? Ja. Maar als dat niet gebeurt, dan zal het veel harder toeslaan in de toekomst. Dat is de trade off.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad , de waarheid moet onder de mat geveegd worden
Laatst gewijzigd door stropke1000 : 29 januari 2012 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Parlementslid
|
![]() Als het u niet bevalt, zegt u , daar gaat het niet over,van een egoist gesproken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Al deze maatregelen zullen er dus voor zorgen dat de werknemers armer worden?en ze moeten maar in hun doodkist kruipen?of een generatie lang in armoe leven, idioten, niet verwonderd zijn dat men u kreupel slaat voor een brood economie; het draaiboek van de profiteur Laatst gewijzigd door stropke1000 : 29 januari 2012 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de werkenden (zowel werkgevers als werknemers) moeten dat grotendeels financieren.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 januari 2012 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik installeer een robot in mijn bedrijf, en de slachtoffers zijn de toekomstige proffiteurs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De werkelijkheid is dat de werkgevers de echte armoezaaiers zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, schiet een eend dood doorheen een hek en sommigen geven het hek de schuld van het arme dode beest. Soms helpt het om het hek open te zetten zodat de echte schutter te zien is, soms niet, en in het laatste geval is dat meestal omdat de schutter een vrindje is die lekkere eend levert.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik, als ik daarmee nuttige dingen doe, en mensen die nuttige dingen bij mij komen kopen, dat niet mogen doen, of de rijkdom die ik daarmee vergaar aan iemand anders moeten afgeven die daar niks mee te maken heeft ? Waarom "misdoe" ik gelijk wat aan gelijk wie op die manier ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 januari 2012 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |