![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2081 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begatelliseer het hoge sterftecijfer van Duitse krijgsgevangen in de Soviet-Unie helemaal niet of de soms buitensporige reacties tegenover de Duitse bevolking en militairen, daarom dat ik me er niet over uitspreek. Het gaat mij om de cijfers die je geeft voor krijgsgevangenen in Westerse geallieerde landen.
1 miljoen voor de Rheinwiesenlager is toch complete onzin als er maar hoogstens 2 miljoen soldaten in die kampen verbleven? Dat is een sterftecijfer van 50-100%? Voor de rest valt er op wat jij hier aanhaalt weinig te opperen - hoe kun je nu iets tegenwerpen op ideeën die uit een valse logica voortkomen? Wat impliceer je voor de rest allemaal niet met jouw schrijfsels, je krantenartikels, ... Wat wil je vergoeilijken? Wat is je doel, straddle?
![]() |
![]() |
#2082 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 januari 2012 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2083 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle europeanen stammen af van de zgn 4 "oermoeders", dus waar kan in Wodans naam men zich op een "etnisch anders" zijn beroepen als lid van één van de 100 europese taalgemeenschappen als zijnde "etnisch verschilend" of "etnisch superieur" ? Nadat Jules Cesar de "oude belgen" genocidiar omgebracht had marsjeeerden in onze contreien franken, denen, saksen, longobarden, bourgondiërs, slaven, spanjaarden, moren, joden enz.. binnen die allen hun "genetische afdruk" achtergelaten hebben.. de 4de generatie noordafrikanen en oosteuropeanen zullen ongetwijfeld allemaal even échte vlamingen zijn als die nu de 28ste generatie van dat eerdere voetvolk uitmaken. Laten we trots zijn op onze "menselijkheid"
![]() |
![]() |
#2084 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De toekomst is aan - tot spijt van wie het benijdt, Vlaanderen
![]() |
![]() |
![]() |
#2085 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens het rode kruis waren er (zijn er nog steeds) bovendien 1 miljoen vermisten. Laatst gewijzigd door straddle : 29 januari 2012 om 17:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2086 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor de VS alleen al: 75.000 (http://www.dtic.mil/dpmo/wwii/reports/)
![]() |
![]() |
![]() |
#2087 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verwondert me overigens dat na 105 pagina's verheerlijking niemand gesproken heeft over Emil Maurice.
Grijp die kans dan toch, zou ik denken... Als Heydrich zelfs opgegeild mag worden.
Laatst gewijzigd door lombas : 29 januari 2012 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2088 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 29 januari 2012 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2089 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nogmaals, ik vergoelijk absoluut niets. Ook niet de politieke en financiele uitbuiting van de holocaust... ![]() . Laatst gewijzigd door straddle : 29 januari 2012 om 19:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2090 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2092 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2093 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2094 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar duld ik geen a priori kritiek op het zionisme? Ik dacht namelijk dat ik zelf betrekkelijk kritisch stond tegenover zionisme... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2095 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, aan het tempo dat volgens jou de geallieerden in de Rheinwiesenlager dan (conservatief geschat) één miljoen Duitsers over de kling joegen, kan Auschwitz blijkbaar verbleken.
![]() |
![]() |
#2096 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2097 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Alleen als het aan de voorwaarden van jouw beperkt inzicht voldoet waarschijnlijk. Waar sloeg DIT dan plots op? Ik volg volledig de lijn van Gilad Atzmon, heb ik al honderd keer kenbaar gemaakt. Een joodse, linkse, dissidente activist. Is dat antisemitisch? Heb je tenminste al eens iets van hem gelezen?
Citaat:
![]() Citaat:
1.) Ik presenteer helemaal geen nieuwe casus belli, want de ''strijd'' en vijandelijkheden grepen al lang voor WO2 plaats, maar blijkbaar wil jij d�*t zelfs niet geweten hebben. Het gaat over plaatsen en de vraag waarom de holocaust heeft plaatsgegrepen. Voor jou mag die vraag blijkbaar nog niet eens gesteld worden. Daar ''krampachtig'' over discussieren komt omdat dit onderwerp een mijnenveld is, mede dank zij de wet én het opportunisme van een paar enkelingen iemand in de fout te lokken. Van iemand zoals jij had ik verwacht dat ergens te beseffen. Maar meer en meer wordt duidelijk dat ik je zwaar overschat heb. 2.) In elk geval keur ik de manier en het systematische van uitroeien en doden van joden ten stelligste af. D�*t is wat écht van belang is, of niet soms? Er wordt absoluut niets vergoelijkt. . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2098 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog dan goed te weten wat ik wél weet, weet ik vooral wat ik niét weet. Ik ken zeer goed de grenzen van mijn onkunde namelijk, meer nog dan van mijn kunde. Als ik dat gemengd zie met een onmogelijk te volgen logica (en jouw logica hier is onnavolgbaar, vermits ze blijkbaar alle intentie en doel mist), houd ik er liever mijn handen van af. Citaat:
Sewes val je nog van je stoel als je bepaalde zaken van me leest. We zappen even terug: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=101 Citaat:
Citaat:
Citaat:
En er is een duidelijk verschil tussen willen begrijpen en willen verantwoorden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe dan ook balanceer je daarmee gevaarlijk op de rand van negationisme. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen, want met de voorzichte ponering van woorden hier heb je dat duidelijk zelf ook goed door. Overigens, ik ben niet van mening dat alle vormen negationisme de facto het goedkeuren van geweld veronderstelt. Maar mits een beetje historische kritiek zie je in dat het wel veel meer voor de hand liggend wordt.
Laatst gewijzigd door lombas : 29 januari 2012 om 22:59. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2099 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal alvast een tipje van de sluier lichten: het is een onderzoek dat op geen kl*ten trekt en uitgaat van valse vooronderstellingen. De wens is hier vader van de gedachte. Nu ja, denken? Dat doet de passieve wetenschapsconsument niet. Er wordt voor hem gedacht. Hoe een onderzoek wordt gevoerd en waaruit de bewijsvoering bestaat, is van geen tel. The Demise of Mitochondrial Eve Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |