![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ambtenaren dat niet geloven, daar kan ik best inkomen. In de privé is het echter gewoon zo dat kwaliteit boven kwantiteit gaat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat weet jij daar van, scholier?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat wil men o.a. aanpakken? De pensioenplannen van minister Q? Op welke manier zou een algemene staking hem schaden? Of was het de bedoeling de gewone man zodanig lastig te vallen zodat ze allemaal boos zouden zijn op Q? Ik snap het allemaal niet, het doet me allemaal aan alsof men een dagje fun wou hebben door de onruststoker te gaan uithangen. Een beetje syndicaal spierbalgerol. Zo van: we zijn er ook nog he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen probleem. Post jij dan even uw loonfiche.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() De commentaren van de stakers waren allemaal hetzelfde overigens: "amaai, dat is warm werken in de zomer, menier, doet gij dat maar eens tot 65 jaar".
Blijkbaar wil niemand nog werken tot 65 jaar, laat staan tot 67 jaar. Ik begrijp dat. Ik wil ook met 60 op pensioen, maar ik heb al eens gerekend en dat kan niet. En al die moeilijke beroepen die niet tot 65 jaar kunnen... Wie betaalt er dan de pensioenen als niemand wil werken tot 65? Toch niet de actieve bevolking van 18 tot 55 jaar? Ik heb een enorm NIMBY gevoel hier: pensioen moet blijven, maar niemand wil eraan bijdragen. Ikke nie, het is te warm om hier te werken... Nogmaals: ik begrijp het dat sommige beroepen zwaarder zijn dan de andere, maar hoe hou je het systeem betaalbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() de walen zullen wel een of ander microklimaat inroepen om vroeger met pensioen te mogen gaan
die mogen en kunnen immers niet armer worden iets in hun DNA geloof ik, uniek in de wereld |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Wallonie wordt binnenkort misschien groot seraing of de borinage expanded.
Laatst gewijzigd door Tavek : 30 januari 2012 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier alvast geen enkel spoor van een staking (behalve dan de spoorstaking). Evenveel camions en camionnettekes als anders. Bouwbedrijven bouwen lustig verder. Wegenwerken gaan gewoon door. Niks gezien dat gesloten is dat normaal open is. Ook de water- en energieleveranciers werken blijkbaar.
Wat wel opvalt is dat het winkelcentrum hier een ware overrompeling kent. Ik wou er parkeren om naar de apotheek te gaan. Op een doorsnee maandag kun je daar de auto's op je vingers en tenen tellen. Nu ben ik gewoon moeten doorrijden, het was aanschuiven voor een parkeerplekje...
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons op't werk waren er van de 630 4 op post, de 2 bazen en hun HR lakeien.
Er waren ook 6 werkwilligen, maar die werden bedankt voor de moeite en mochten met behoud van wedde naar huis. We zullen nog eens gaan kijken voor de nachtploeg hoeveel werkwilligen daar zijn, en dan noemen we het een dag.
![]() |
#73 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Gezien de perfecte werking van onze maatschappij vandaag bewijst deze staking enkel dat een zeer groot deel van het overheidsapparaat overbodig is. Ziet iemand een manier om zonder de economie of de belastingbetaler* te raken een manier om te besparen
![]() *Belasting op loon betaald met belastingen is geen belastingen. Bijgevolg betalen ambtenaren geen belastingen.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 30 januari 2012 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() HAA HAA HAA
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |