![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wél gaan 'werken'. IEMAND moest zich immers bezig houden met de weinige leerlingen die ondanks alles toch waren komen opdagen. Lesgeven MOCHT ik echter NIET omdat méér dan de helft van mijn leerlingen afwezig was ![]() Ik heb de vijf jongens en het ene meisje van het vierde jaar dan maar kennis laten maken met "Congotronics", en de zes jongens van het vijfde jaar de zéér mooie Franse film "Être et avoir" getoond. Ik kan alleen maar hopen dat ze er iets aan hadden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dan nog maar te zwijgen over de kinderen zelf. 't Zal je verbazen maar veel kinderen kijken nog uit naar school. Dat ze in Antwerpen staken is erg voor de jeugd daar, zeker de hoop die al anti-school is of schoolmoe is. Goed voorbeeld voor de jeugd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op zijn facebook kwam commentaar van oudere collegas van hem: ge had beter in uw nest moeten blijven liggen en een dagje relaxen ! Luizakken zijn het. Ik zal met plezier stemmen op een partij die hun pensioenen gelijkstelt met de prive. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 januari 2012 om 20:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Véél mogelijkheden om dit bestaande systeem betaalbaar te houden zie ik eigenlijk niet: 1) we proberen ons het geld van diegenen die het (nu nog) hebben toe te eigenen, en als die weigeren 'mee te werken' of met hun geld gaan lopen knallen we ze neer of 2) we helpen onszelf aan een kolonie/een 'onbeschaafd volk' om - zoals in de goeie ouwe tijd - op te parasiteren. Dát zijn nogal eens 'verworven rechten', nietwaar ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Blijkbaar zijn er wel weer mensen gehinderd die wel wilden werken. Schandalig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Jij hebt makkelijk praten. Ik stel voor dat we jou eens in een klas steken met een stuk of 30 pubers en kleuters. Ik zeg niet dat het onmogelijk is. Ik vind het gewoon niet verantwoord om als enige persoon zo'n klas op te vangen en dat weet de directie ook wel.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 januari 2012 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Ah ge hebt geen brief gekregen van de juf over de staking? Vreemd, op de meeste scholen zenden ze enkele dagen voor de staking een brief naar de ouders om te zeggen wat de school zelf gaat doen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 januari 2012 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb echter NIET om deze regering gevraagd, zij wél. Daar heb ik hen vorige week al op gewezen. Zure gezichten alom ![]() 2) Dat kan ik aannemen ![]() 3) Ook dat kan ik aannemen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En nee, ik zie de juf niet elke dag aangezien mijn zoontje enkele dagen per week naar de voor- en naschoolse opvang gaat. Ik wist dus niet of ze staakte (blijkt ook niet het geval te zijn, maarja) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zet me gerust voor zo'n klas. Ik ben er redelijk gerust in dat ik ze kalm de dag doorkrijg. Gewoon een kwestie van wat organiseren. |
|
![]() |
![]() |