Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2012, 18:24   #13921
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Hiermee bewijs je enkel dat er onnoemelijk veel geld wordt weggegooid voor het multiculgedoe! Waarom moeten 87 personeelsleden worden ingezet om 42 illegalen uit het land te zetten??? Zou het echt niet anders kunnen, of zitten we hier gewoon met een voorbeeldje van de multiculindustrie van lieden en organisaties die daar een flinke kluif aan verdienen?
Zoals een directrice-van-een-opvangcentrum-met-een-mooie-wedde ons ook wel zal uitleggen dat er nog meer van datte moet komen en georganiseerd worden?
Vandaar dat ik in de eerste plaats ook pleit om het probleem bij de wortel aan te pakken, en geen migranten meer binnen te laten: het is economisch een ware ramp, zowel als ze blijven als om ze terug te sturen.
Oud 1 februari 2012, 18:59   #13922
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Vandaar dat ik in de eerste plaats ook pleit om het probleem bij de wortel aan te pakken, en geen migranten meer binnen te laten: het is economisch een ware ramp, zowel als ze blijven als om ze terug te sturen.
Probleem is dat ge ze niet binnen moet laten.
Plots zijn ze er en dan is het te laat.
Blijkbaar zijn er mensen genoeg die er belang bij hebben dat ze hier zijn.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 19:26   #13923
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Waarom lopen die dan allemaal telkens in de straten waar ik vertoef? Zal ik dan maar klacht neerleggen wegens stalking?
Misschien fixeer jij je zo danig op mensen van Marokkaanse en Turkse origine, dat je enkel hen nog ziet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 19:48   #13924
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zoek de wetten dan zelf op.

Jij stelde wel om geen enkele immigrant nog binnen te laten.
Dus ook niet wanneer iemand zelf en vrij zijn partner koos.
En jij bent weer aan het zeveren! Gooi al de profiteurs, de komedianten en de valse "asiel"zoekers buiten, en dan komt het wellicht niet meer op een partner aan!
Misschien moeten er nu een paar tientallen van die arme sukkelaars doodvriezen voor een paar van onze hypocriete politiekers zullen toegeven dat de migratiekraan dicht moet en een flink pak die reeds aanwezig zijn de deur uit moeten!
Hoeveel keer heeft men reeds vastgesteld dat er plaatsen moeten bijkomen...die meteen vol zitten, en daarna opnieuw en opnieuw en opnieuw tot???
En ze blijven zich maar "van den domme" houden...

Laatst gewijzigd door andev : 1 februari 2012 om 20:04.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 19:49   #13925
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien fixeer jij je zo danig op mensen van Marokkaanse en Turkse origine, dat je enkel hen nog ziet.
bedoel je dat al die sluierhoofden uit zuid Amerika komen?

en het kan toch niet zijn dat ?*lle marokkaanse en ?*lle turkse vrouwen dan een sluierhoofd hebben ... toch?
De statistieken voor de basisscholen blijken al voor meer dan 50% uit islamitische leerlingen te bestaan. Binnen 10 jaar zal zodoende 40 tot 50% van de Antwerpse bevolking aanhanger van de “religie van de vrede” zijn. Bovendien worden we er in onze stad mee verblijd, dat we mogen samenleven met 175 verschillende religies.

De foto´s hieronder werden in september 2011 tijdens een lokale markt in de Antwerpse wijk Kiel gemaakt; deze wijk is al vast in islamitische handen. Maar behalve kiel zijn er nog veel meer stadswijken, die al werden “overgenomen” door de immigranten. Men moet hier uiterst voorzichtig zijn met fotograferen: ik werd er meerdere keren toe opgeroepen om te verdwijnen met mijn camera. En dat in mijn eigen stad..

10% zeiden ze toch in uw "neutraal" artikeltje?

Lees liever het hele artikel met de groeten uit Antwerpen:

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 februari 2012 om 19:50.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 20:02   #13926
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een 51-jarige Belg is dinsdagavond op een parkeerterrein in het Nederlandse Hoogerheide mishandeld en beroofd door drie mannen. Dat meldt BN De stem woensdag.

Het slachtoffer had via een website een date gemaakt met een man en afgesproken in Hoogerheide. Toen hij rond 20.30 uur op de afgesproken plaats bij een supermarkt arriveerde, kwamen drie mannen tevoorschijn. Zij mishandelden de man en beroofden hem van een klein geldbedrag.

De drie nog niet geïdentificeerde daders, waarvan er zeker twee van Noord-Afrikaanse afkomst zijn, sloegen en schopten de Belg meerdere malen. Hij raakte daarbij gewond en moest behandeld worden door ambulancepersoneel.
Toevallig weer ingevoerd bruin gespuis uit de groep van de "godsdienst van de vrede"! Om het uur kun je wellicht dergelijke berichtjes bij elkaar harken!
Waarom de mensen meer en meer iets tegen allochtonen krijgen?
Oud 1 februari 2012, 20:03   #13927
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:

Ook vele Brusselse gemeenten zien er tegenwoordig uit als achterbuurten van Marrakech met tsunami's aan kopvodden. En denk maar niet dat daar veel links multicullovend volk tussen woont 'ter broodnodige verrijking'.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 20:14   #13928
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De moslimexecutieve stuurde de Belgische moskeeën woensdag een boodschap waarin ze hen oproept daklozen op te vangen. 'Het Executief van de Moslims van België nodigt hierbij de plaatselijke moslimgemeenschappen uit om de hulpbehoevenden en de daklozen te helpen tijdens de koudegolf', luidt het.
En nu eens een meer positieve noot!
Hopelijk krijgen we straks te lezen hoe dat verder afloopt en hoeveel van hun eigen mensen (en anderen) ze opvangen!
Oud 1 februari 2012, 20:23   #13929
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En nu eens een meer positieve noot!
Hopelijk krijgen we straks te lezen hoe dat verder afloopt en hoeveel van hun eigen mensen (en anderen) ze opvangen!
Met halalmenu only en instructiefolders over hoe ocmws en sociale zekerheid maximaal gepluimd kunnen worden ....
Oud 1 februari 2012, 20:27   #13930
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

en het kan toch niet zijn dat ?*lle marokkaanse en ?*lle turkse vrouwen dan een sluierhoofd hebben ... toch?
De statistieken voor de basisscholen blijken al voor meer dan 50% uit islamitische leerlingen te bestaan. Binnen 10 jaar zal zodoende 40 tot 50% van de Antwerpse bevolking aanhanger van de “religie van de vrede” zijn. Bovendien worden we er in onze stad mee verblijd, dat we mogen samenleven met 175 verschillende religies.

De foto´s hieronder werden in september 2011 tijdens een lokale markt in de Antwerpse wijk Kiel gemaakt; deze wijk is al vast in islamitische handen. Maar behalve kiel zijn er nog veel meer stadswijken, die al werden “overgenomen” door de immigranten. Men moet hier uiterst voorzichtig zijn met fotograferen: ik werd er meerdere keren toe opgeroepen om te verdwijnen met mijn camera. En dat in mijn eigen stad..

10% zeiden ze toch in uw "neutraal" artikeltje?

het betreft wel foto's vanop de braderij in Augustus juist is juist
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 20:33   #13931
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarom zou ik dat artikel van die blog moeten lezen?
Is dat ook iemand die zich fixeert op mensen van een bepaalde origine?
Oud 1 februari 2012, 20:36   #13932
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Probleem is dat ge ze niet binnen moet laten.
Plots zijn ze er en dan is het te laat.
Blijkbaar zijn er mensen genoeg die er belang bij hebben dat ze hier zijn.
Misschien stof voor een nieuwe draad.
Waarom wilt ge België vullen met allochtonen?
Waarom wilt ge België islamiseren?
Welk voordeel heb je er persoonlijk bij?
Oud 1 februari 2012, 21:51   #13933
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Eind januari telde Vlaanderen 203.583 niet-werkende werkzoekenden of 0,2 procent (494 mensen) meer dan eind januari vorig jaar. Dat is niet alleen voor het eerst in maanden opnieuw een stijging, bovendien lijkt ze in hoofdzaak op rekening te komen van allochtone werkzoekenden.
...

Toch is er ondanks die toelichting een opmerkelijke vaststelling: de lichte stijging van de werkloosheid met 0,2 procent is de som van een daling op jaarbasis van de 'autochtone werkzoekenden' met 1,6 procent en een pijnlijke stijging met liefst 6,2 procent bij de allochtone werkzoekenden. Zij maken zowat een vierde van de Vlaamse werklozen uit. Hun aantal steeg in één jaar met 3.020 tot 51.781. Aangenomen mag worden dat het vooral om jongeren en laaggeschoolden gaat.
Vandaag.be 1.2.12

Laten we nog meer asielzoekers en herenigers legaliseren om de werkloosheidsrangen te vervoegen. Volgens artisjokske kosten die 51.781 allochtone werklozen niets.
Oud 1 februari 2012, 23:04   #13934
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Jij stelde wel om geen enkele immigrant nog binnen te laten.
Dus ook niet wanneer iemand zelf en vrij zijn partner koos.
Ik weet niet wie het voorstelde, maar het is bij nader inzien een goed voorstel.
Waarom zou onze maatschappij, onze burgers moeten opdraaien voor de foute partnerkeuze van een vreemdeling die hier in de meeste gevallen ook al niet bijster gewenst is?
Oud 1 februari 2012, 23:09   #13935
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat ook iemand die zich fixeert op mensen van een bepaalde origine?
Oordeel reeds gemaakt voor het materiaal te hebben gezien. Wat doet gij feitelijk op een discussieforum? Gij discussieert helemaal niet. Gij staat niet open voor andere denkbeelden. Gij zit gewoon te verkondigen dat gij gelijk hebt en iedereen die niet akkoord is fout is.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 1 februari 2012 om 23:10.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 23:47   #13936
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Omdat het een 'bron' is, en gij zijt daar verzot op.
Oud 2 februari 2012, 06:44   #13937
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Oordeel reeds gemaakt voor het materiaal te hebben gezien.
Waar haal je het vandaan dat ik oordeelde vooraleer ik het materiaal gezien had?

Citaat:
Wat doet gij feitelijk op een discussieforum? Gij discussieert helemaal niet. Gij staat niet open voor andere denkbeelden. Gij zit gewoon te verkondigen dat gij gelijk hebt en iedereen die niet akkoord is fout is.
Wat doe jij hier?
Moet ik hier enige argumentatie in ontwaren?
Oud 2 februari 2012, 06:46   #13938
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat het een 'bron' is, en gij zijt daar verzot op.
Noem je dat een bron?
Er zijn waardevolle bloggers, die hun schrijfsels onderbouwen met argumenten, en hun beweringen met objectieve bronnen en cijfers.

Maar deze blogger lijkt me niet waardevol.
Wat selectieve foto's nemen, en deze beelden veralgemenen. Dat is een doorzichtige truc.
Oud 2 februari 2012, 06:49   #13939
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet niet wie het voorstelde, maar het is bij nader inzien een goed voorstel.
Waarom zou onze maatschappij, onze burgers moeten opdraaien voor de foute partnerkeuze van een vreemdeling die hier in de meeste gevallen ook al niet bijster gewenst is?
Het gaat over Belgen en niet-Belgen met een verblijfsvergunning van onbepaalde duur.

Mijn zus en mijn schoonzus zijn gelukkig gehuwd (respectievelijk 19 en 11 jaar) met een vreemdeling.
Wat is daar fout aan?
Oud 2 februari 2012, 06:54   #13940
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar haal je het vandaan dat ik oordeelde vooraleer ik het materiaal gezien had?

Wat doe jij hier?
Moet ik hier enige argumentatie in ontwaren?
uit uw schrijfsels...trollemans..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be