![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Seg en knollieke 8) ik ben hier elke dag hoor heheheh.... Tot spijt van wie het benijd! ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Wat hun doel is, mogen we niet zeggen, alleen maar denken.. Maar dat zullen ze sinds de intocht in Nederland, van Abou Jah Jah, nu ook wel weten..
![]()
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() woehoe, vandaag zelfs dubbelzijdig vrouwelijk frustro front aan het woord
best grappig
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Drugszwammen! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En op gebied van grappigheid scoor jij zelf een dikke nul zenne ![]() Maar ik begrijp het wel hoor ![]() ![]() Al is het nu niet direct serieus te pakken,heel dat links gedachtengoed! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Overigens ben jij een kleine garnaal, naar het voorbeeld van het franse FN, moeten ze wel degelijk een papiertje tekenen. Vanaf gemeenteraadslid naar boven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() pol de mol, gij zijt zo zot als een achterdeur. en een leugenaar erbij. Ik zal het nog eens zeggen. BIJ HET BLOK MOETEN ER GEEN PAPIERJES ONDERTEKENT WORDEN. Pol de leugenaar, ge zijt zelfs van kwade bedoeling. En dat ik een kleine garnaal ben, 't is mogelijk. maar door een gek verweten is vlug vergeten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |