![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hele idee dat je terreur kan bestrijden door landen aan te vallen is totale onzin. De wapeninspecteurs + de VN zijn door de VS gewoon gepasseerd! Dat geven de inspecteurs zelf ook aan.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 11 februari 2012 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze bronnen baseren zich op bevestigde berichtgeving in de media, zoals ook te zien is op de website van bv Iraq bodycount.
![]() |
![]() |
#2063 |
Banneling
|
![]() Toch wel en gij getuigt altijd van een gebrek aan kennis en extreme vooringenomenheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2064 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2065 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarnaast is er nog het magneet-effect van conflicten als Irak en Aghanistan voor potentiële terroristen. Heel wat in het westen wonende Jihadisten laten zich recruteren voor de oorlog daar. Goed zo, dan zijn wij hen en hun zotte plannen en ideeën kwijt. Als er een dan toch een slagveld moet zijn voor de strijd tegen de islam-terroristen dan heb ik dat slagveld liever in Damascus of Kaboel dan in New York of Brussel. Maar dat was niet mijn punt. Mijn punt is dat de VS een bondgenoot zijn en het - binnen redelijke perken - aan hen is om te oordelen hoe zij terrorisme best willen bestrijden. Laatst gewijzigd door Helias : 11 februari 2012 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2066 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2067 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het mom van 'eerst doen (inval), dan zie we wel verder' komt in het Midden Oosten neer als een vonk in het kruitvat. Vooralsnog is de beste oorlogsvoering in het Midden Oosten: 'Als je maar lang genoeg wacht dan zie je het lijk vanzelf de rivier afdrijven' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2068 |
Minister
|
![]() En ondertussen...
Je kunt het Israel niet kwalijk nemen behoorlijke voorzorgen te nemen. 'Le Hamas "ne reconnaîtra jamais Israël", déclare Ismaïl Haniyeh �* Téhéran Le Hamas "ne reconnaîtra jamais Israël", a réaffirmé samedi le chef du gouvernement du mouvement islamiste palestinien �* Gaza, Ismaïl Haniyeh, dans un discours �* Téhéran devant la foule célébrant le 33e anniversaire de la Révolution islamique de 1979. photo : Atta Kenare, AFP "La lutte (des Palestiniens) continuera jusqu'�* la libération de la totalité de la terre de Palestine et de Jérusalem, et le retour de tous les réfugiés palestiniens" chez eux, a ajouté M. Haniyeh dans ce discours retransmis par la télévision iranienne. etc etc' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2069 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Irak had helemaal niets te maken met 9/11. Citaat:
Daarbij wou de Taliban Osama Bin Laden aan de USA uitleveren onder voorwaarden. Maar dat interesserde de USA blijkbaar niet.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 februari 2012 om 11:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2070 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De wortel van het kwaad zit hem juist in de Golfstaten, zolang internationaal de Tawheed moskeeën en madrassa's gesponsord door hen blijven worden gesponsord, zal het onkruid boven blijven komen. Jawel juist Amerika steunt die Golfstaten. Betreft; die zotte Jihadisten waar je het over hebt, die ben je echt niet kwijt maar bouwen een groter netwerk op; houden contact met het Westen, en houden er een voorbeeld functie op na. Als het aan mij ligt, moet de oppositie in Iran meer onder de media aandacht worden gebracht, en pas daarbij de gebruikelijke westerse oorlogspropaganda toe; van 400 kinderen van oppositie gedood. Tot zo ver gaan, en niet verder ! Mocht Iran tot regime change overgaan, en een seculier land worden, dan moet dat ook zijn doorslag vinden in de rest van de Islamitische wereld. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 februari 2012 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de presentatie van Colin Powel at the UN security council De samensteller van dat rapport aan het woord: http://www.youtube.com/watch?v=nkHz7...eature=related
![]() |
![]() |
#2072 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Leg eens uit aub?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2073 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kwamen die leugens tot stand ?
Hier kan niemand zich nog uitlullen http://www.youtube.com/watch?v=UzkR1yvIRHA
![]() |
#2074 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2075 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door julian : 11 februari 2012 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2076 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2077 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2078 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn defaitistisch standpunt is dat bij een Westerse interventie, de Arabs er zo'n draai aan geven, dat hun problemen door het westen veroorzaakt zijn.
![]() Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 februari 2012 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2079 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Amerikanen hebben ook nooit zelf beweerd dat ze in Irak (itt Afghanistan) het terrorisme gingen bestrijden. Zoals ik hoger heb gesteld, zeg ik niet dat de inval van Irak een goed idee was. Ik zeg alleen dat het regime van Saddam in mijn ogen een legitiem doelwit was voor de VS. Laatst gewijzigd door Helias : 11 februari 2012 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2080 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen denken daar heel anders over, zelfs de VN (oorlog 2003 hé) http://en.wikipedia.org/wiki/Legitim...vasion_of_Iraq Saddam heeft ook nergens inspecties gesaboteerd, de links heb ik gegeven. Dat er hier en daar serieuze wrijvingen zijn of misverstanden uit de weggeruimd moeten worden is niet meer als normaal. Stel jezelf eens in hun plaats na jarenlang die sancties ondergaan te hebben. Daarenboven is er nog een zeker taalverschil waardoor bepaalde uitspraken en teksten soms misverstaan worden, ik denk niet dat bij elke Iraak er een tolk gaat bijlopen...
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 11 februari 2012 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |