![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Mijn portefeuille zou eigelijk altijd geld moeten bevatten om mij schatrijk te laten zijn. 2. Mijn portefeille zou zichzelf telkens moeten vullen als hij leeg dreigt te raken om het ongelukkige probleem vban armoede op te lossen (en de noodzaak tot werken) 3. Wat op de achtergrond ook een rol speelt is dat de wetenschap niet goed kan verklaren waarom ik altijd zonder geld zit. Mag ik nu ook het forum gaan spammen met onzin?
![]() |
![]() |
#402 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je las het in Harries' bijbel?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu: daarvoor heb ik dan een andere draad, dat over het kapitalisme gaat. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Partijlid
|
![]() Of HACCP heeft ook wel iets, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#410 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik moet jullie teleurstellen, de term HACCP is al in gebruik.
Deze term heeft betrekking op voedselveiligheid ter voorkoming van ongewenste microwezentjes...... ![]()
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kip is de naam..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een oneindige reeks mannetjes.
Maar als er een mannetje in mij is dat ziet, dan moet er in dat mannetje weer een mannetje zitten, enzovoort, als een oneindige reeks. 5 - Nu had ik bij Scientology al eens gelezen dat er vroeger in het heelal al ruimtevaartculturen geweest zouden zijn. 6 - Toen kwam ik op de gelukkige idee om die ruimteschepen in de microkosmos te plaatsen, zodat dat mannetje op een electron een ruimtevaartmannetje werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 11 februari 2012 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad: de maanlanding was in 1969 op 21 juli. En 5 jaar later heb ik mijn atoomtheorie ontdekt op 10/11 juli 1974. Het is de grootste ontdekking aller tijd: het raadsel van het heelal is daarmede opgelost. Het heelal is namelijk geen dood mechaniek (wat de wetenschap denkt), maar een gods rijk in de microkosmos. Ook is God geen enkele persoon (een individu), maar collectief, kortom: een communist. Al moet de massa wel door het individu geleid worden: het hoogste exemplaar. Deze is Jezus die wedergeboren is. Jezus zelf was immers de eerste communist. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En terwijl won Eddy Mercx de Tour De France!!!! Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
'tWas een Chinees! Die komen ook allemaal weer. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel gemakkelijker, en het elimineert de noodzaak tot bewijs.
![]() |
![]() |
#418 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Nog even en Europa is opgekocht. Harriechristus heet hen van harte welkom..... ![]() Citaat:
De engelen kussen U toe..... ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De goddelijke wil is geheel en al EEN met de Logische noodzakelijkheid. Begin maar met Hegel te lezen en doe ook wat meer je best met mijn atoomtheorie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee had ik mijn atoomtheorie gevonden...10/11 juli 1974.
a - Want het heelal was nu uit levende wezens opgebouwd en wel uit microwezens in de microkosmos. b - En zoals wij dan uit microwezens bestaan, bestaan deze weer uit nog kleinere mini-microwezentjes. c - En omdat die microwezens met hun ruimteschepen een hogere cultuur vormen, zijn de mini-microwezentjes op hun beurt nog hoger. Dus er is dan sprake van een oneindige reeks steeds hogere culturen, waarvan wij dan de laagste zijn. Die is dan de allereerste, dus 1 en de microkosmos 2 en de mini-microkosmos 3, enzovoort. d - Dan heb je dus een heelal dat volledig ontwikkeld is, dus niet eens uit het Niets ontstaan, maar er ook altijd al geweest is als een eindeloos systeem. e - Maar tevens is er ook sprake van een evolutie, omdat dit eindeloze systeem zichzelf constant doorloopt. Want wijzelf gaan in de toekomst ook het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een hogere cultuur. En die ruimteschepen zullen we dan vormen tot systemen van macro-atomen en die weer tot macro-leven in de macrokosmos tot uiteindelijk macroreuzen, die een herhaling zijn van ons mensenleven. En tegen die tijd hebben wij onszelf ontwikkeld tot microwezens en de microwezens tot mini-microwezens, enzovoort. Alles is dan een fase opgeschoven, maar binnen een oneindige reeks komt er dan toch in wezen niks bij, want oneindig + 1 blijft oneindig. Dus het hele systeem blijft dan toch aan zichzelf gelijk. Aldus er is ook sprake van een gewenste eeuwige evolutie binnen een oneindig systeem. |
![]() |
![]() |