![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten zich zodanig draaien en keren om toch maar als politiek correct over te komen dat ze niet meer weten wat hun voor of achterkant is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is er een alternatief waar geen bloed aan kleeft? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor U kan ik een zelfgemaakte tamtam aanbevelen. Die moeten geen varkenshuid hebben als slagoppervlak.
![]() |
#245 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je moet niet overdrijven, die zal geen 20-voud kosten. Je schreef in een andere draad zelf dat de EU-politiek dergelijke bedrijven moeten weren. Ben je nu veranderd van gedacht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Sovjet Rusland kon je zo'n uitspraak wel hardmaken. Maar een GSM puur gemaakt in België, met Belgische grondstoffen, met Belgische arbeidsuurprijzen en lasten. Je mag dan blij zijn met 2 mooi afgeronde blikjes in een fijn groen kleurtje en een katoenen draad voor €100.
![]() |
#248 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In een utopische wereld na een nieuwe verlichting, als religie de wereld uit is en geld niet meer het hoogste goed is. Ik ben niet tegen dat idee, ik ben er gewoon van overtuigd dat we er mits de huidige initiatieven nooit zullen geraken en dat er zelfs telkens meer problemen opduiken. Er wordt ondertussen helemaal niets opgelost omdat men blijft discuteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook een 4-�* 5-voud is overdreven. Citaat:
Je schreef in een andere draad zelf dat de EU-politiek dergelijke bedrijven moeten weren. http://forum.politics.be/showthread....05#post5978305 Ben je nu veranderd van gedacht? Laatst gewijzigd door artisjok : 12 februari 2012 om 07:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De helft van de werkende wereldbevolking, 1,4 miljard mensen, verdient minder dan 2 dollar per dag.http://noordzuidwiki.pbworks.com/w/p...waardig%20werk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de staat krijgt er nog eens €150 voor. En nu? Moet ik die €100 verdelen zodanig ik en nog 97 anderen €3 per dag krijgen? Of gaan we eens aankloppen bij dat stel klootzakjes in Brussel, dan kunnen er nog eens 150 mensen meer €3 per dag krijgen.
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De campagne Waardig Werk eist van onze politici betere en bindende regels die de rechten van de werknemers wereldwijd beschermen.http://www.detijdloopt.be/index.php?...210&Itemid=159 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uw PVDA agitprop reeds gelezen en verworpen als zijnde complete onzin. Maar op zijn minst heb ik het gelezen.
![]() |
#256 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 12 februari 2012 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar belgië emmigreren natuurlijk, daar krijgen ze middelen van de overheid, die zijn niet van iemand anders afgepakt.
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij moogt ge ze zelfs voor de rechter slepen. Diefstal, geweld en uitbuiting zijn verboden en moeten gestraft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |