![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Colruyt is geen slechte job idd.
![]() |
![]() |
#882 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koffiemadam dan?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 14 februari 2012 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dus niet of dat zo aanbiddenswaardig is. Misschien zouden we allemaal harder knokken om "ons best te doen" als we onze verwachtingen niet al te flexibel inzetten. Neem nu de honger in Afrika, enz.... ![]() Verder volg ik Brother Paul, een mooi aantal heel vlot neergepende wijsheden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mijn doel is toch om zo snel mogelijk mijn diploma te behalen. Ook zodat ik zeker wel kan gaan werken op master-niveau, hopelijk toch. Want inmiddels worden de straten al belegd met master-diploma's in bepaalde richtingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#888 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees maar één centraal woord in heel uw soap: geld.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#889 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap het niet, eerst komen zagen dat ze zelfs geen geld heeft om naar de panos te gaan en dan plots blijkt dat ze 400 000 euro wou gaan lenen om een hotel te kopen. Mis ik iets?
Misschien ben ik niet ambitieus genoeg maar als ik echt geen geld zou hebben zou ik verdomme al blij zijn om te kunnen gaan afwassen in een restaurant. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#891 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, serieus, ik ben dus ni mee.
Iemand die geen nagel heeft om aan haar gat te krabben en daar over komt zeuren op een forum gaat efkes gaan bieden om een hotel te kopen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
|
![]() Neen.
Toch niet als je niet vindt dat er iets mis is om jezelf plotsklaps met een hele grote sprong voorwaarts op het droge te proberen helpen. (Met het risico dat je in de rivier sukkelt, een diepe rivier.) ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 februari 2012 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
|
![]() Als het zeer schaars wordt, wordt dat dan ook centraal en moet je de gekste dingen doen om dat bijzonder schaarse goed te behouden of te vermeerderen.
Het wordt extra grappig als overheidsinstanties (zoals waar jij ook deel van uitmaakt? ) vinden dat ze alle migranten moeten financieën voor het inademen van Belgische lucht en iedere andere leegloper ook eieren onder het gat moeten leggen wegens "kansengroepen", maar mensen die om medische redenen hun studies met honderd jaar verlengd hebben gezien en daardoor nu geen nagel meer hebben om ******** gewoon de laan uitsturen. Of de laan op-sturen beter gezegd. Om te gaan tippelen ofzo.
![]() |
![]() |
#894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#895 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#897 | |
|
![]() Citaat:
Tenzij je het door ramen en deuren uitsmijt en dus niet overweg kan met geld, of tenzij je het door omstandigheden moet afgeven (bv medische kosten, terugbetaling van afgebrand huis bv en alle andere pech-situaties). In alle normale omstandigheden kan je beroep doen in België op de bijzonder uitgebreide sociale zekerheid. Iedereen valt in de categorie ziekenkas - werkloosheidsuitkering of leefloon, wat een uitsluitingscategorie vormt (dus bij uitsluiting van de vorige categorieën om één of andere reden, kan je daarin terecht). En zelfs als je niet bij het leefloon terehct kan, heb je nog het vervangend leefloon, bv in geval je niet aan de nationaliteitsvoorwaarde voldoet. Deze mensen achten zich idd vaak te goed voor een job en vinden dat ze meteen chirurg moeten kunnen worden, al hebben ze nooit een boek van kortbij gezien bij wijze van spreken, hebben geen enkele relevante vaardigheid of kunnen de taal zelfs niet. Nu het is ook nogal normaal als je ziet wat het verschil in loon is tussen pakweg kuisvrouw en leefloon of uitkering. ![]() De "armoede" is voor velen overigens ook vaak een gekozen statuut, in die zin dat overheidsbekleders dit aandudien als armoede, maar de persoon in kwestie dit gewoon verkiest omdat het hem veel meer tijd geeft (waarin vaak ook nog wordt bijverdiend door klusjes op te knappen - leve het zwartwerk ) of omdat het voor hun simpelweg een énorme verbetering is tov de vorige situatie (migranten). Ze hoeven dan ook niet meer en zijn perfect content met wat wij arm noemen, en kunnen vaak zelfs een flinke duit sparen!
![]() |
![]() |
![]() |
#898 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijt ge er ook zo al enen?
Zijt ge ooit uitgemaakt geweest voor gangster?
![]() |
#899 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het ermee gehad.
Ik ga met de wagen en rommel gaat met de camion.
![]() |
#900 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Honger is de beste motivatie.
![]() |