![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de N-VA ook in Frans-Vlaanderen actief zijn? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 29,63% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 29,63% |
Wat een domme vraag, uiteraard ! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 40,74% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Gouverneur
|
![]() Pot, ketel, zwart
![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 23 februari 2012 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tis toch Frankrijk? ![]() het is net wat zo opgeworpen wordt als typische eigenschap van "den" vlaams-nationalist. onzin. belgië is een vergissing alsook het toelaten van taalimperialisme binnen het belgicisme. dat is niet hetzelfde als haat tegenover het Frans als taal.
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan daar alleen maar haat en misprijzen voor het Frans uit afleiden, en dat u niettemin zo barmhartig bent om hen niet plat te bombarderen. Maw gelieve "alhoewel" uit te leggen. Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 23 februari 2012 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() De Vlaams-nationalisten gaan nog stikken in hun eigen laster, leugens en onzin.
![]()
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Ik bedoel: alhoewel men daar Frans spreekt, wil ik niet dat men de boel daar platbombardeert. Dit om iets duidelijk te maken in tegenstelling tot wat de anti-vlaams-nationalisten beweren, namelijk dat ik dat wel zou willen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 23 februari 2012 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() beetje dictator he? Waarom zou ik dat vervangen? Is andere zin dan he?
En gaan we weer beter weten wat eigenlijk de bedoeling is? Laat mij raden: ik weet het zelf eigenlijk niet zeker? Ook nog niet lang genoeg op het forum om te weten dat ik familie heb die Frans spreekt thuis? ![]() ![]() pfff jodendiscussies ... Gaan we die nu nog altijd als onderscheidend element gaan zien in maatschappelijke debatten? Er zijn al genoeg mensen die dat weer opnieuw willen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 23 februari 2012 om 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Gouverneur
|
![]() Laten we van elk 100 ste franssprekenden kindje in Frans Vlaanderen een hand afkappen. Dan leren ze het tenminste. De zwijnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() 100 ? waarom?
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Maar uw reactie die zich vastpint op die bewust gekozen uitspraak geeft mij volledig gelijk uiteraard.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 23 februari 2012 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() Jij kunt niet steken, wegens inhoudsloos.
![]() |
#93 |
|
![]() Een Vlaming is met weinig tevreden. Een paar patatten, een paar stuutjes, en ze kwijlen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Beetje belachelijk om mijn posting te veranderen Brabander, idem voor die vergelijking van etnische conflcten met het Belgische taalconflict en je belachelijke vergelijking met Hitler.
Voortdurend vergelijkingen maken met Hitler getuigt meestal niet van een overvloed aan argumenten, meestal eerder van een gebrek aan politiek inzicht en een gebrek aan verstandelijke vermogens. Enfin, met zulke reactie is nog maar eens duidelijk waarom de BUB een marginale partij is en dat waarschijnlijk ook zal blijven. (Terloops: De Brabander mag zich met het veranderen van mijn post gelukkig prijzen dat ik een zeer tolerante forummer ben die niet snel van het driehoekje gebruik maakt). Laatst gewijzigd door groene flamingant : 23 februari 2012 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuttut, het is de kongolese oppositie in ballingschap die al zijn hoop stelt in Bart De Wever als minister van buitenlandse zaken.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, en de minister van Buitenlandse zaken is ook al vervangen door een nog ergere. Maar het is toch maar opvallend hoe onze Ware Belgen blind blijven voor de vriendschappelijke relaties van het Belgische regime met de ergste massamoordenaars van onze tijd. Maar ja wij houden dan ook van het land, zijn volk en zijn leiders.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() Pas op met weinig tevreden zijn is de toekomst. Dat wordt afzien voor jou.
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |