![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Zou u zo vriendelijk willen zijn een link te geven naar het ledenaantal van de BUB en de totale som giften die ze krijgt van sympatisanten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 21 februari 2012 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet nog niet eens hoe je ze aan de overkant van de taalgrens zover moet krijgen om hun ondemocratische voordelen op te geven.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat de LSP eindelijk doorheeft dat zij geen geloofwaardig politiek alternatief zijn dat een echt antwoord kan bieden op deze crisis.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() De arbeider terug op zijn sokkel...
Ik voelde me plots een stuk jonger toen ik de openingspost las. Een jaar of dertig om precies te zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, gewoon het frituur dicht doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een rotsvaste overtuiging is een mooie zaak en ze geeft het mensdom veel vermaak, maar zo nu en dan is het nuttig om ook eens de aperte realiteit een blik te gunnen, en te durven vaststellen dat men zich in zeer ruime mate vergist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() De N-VA haalde een tiental jaar geleden nauwelijks meer stemmen dan de B.U.B. vandaag. Het is allemaal een kwestie van media-aandacht. Niets meer of niets minder. Dus, de B.U.B. moet, net als de N-VA, zijn kans krijgen. Er is geen reden om aan de B.U.B. niet te geven wat aan de N-VA werd gegeven, als we in een democratie leven uiteraard, waar ik serieuze twijfels bij heb.
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Flirt de BUB tegenwoordig al met de kiesdrempel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou ook al helpen dat de Partis du Système-maffia buiten gebonjourd geraakt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De linkerzijde staat in Vlaanderen nergens. Alle partijen samengeteld vertegenwoordigen ze geen 15 % van de kiezers meer. Een Vlaamsvoelende linkse partij is een utopie. Alles is begonnen met de de Belgische Werkliedenpartij die zeer vlug gekozen heeft voor het belgisch establishment i.p.v. voor de Vlaamse werkmens. Ik vraag me trouwens af waarom de N-VA moet gestopt (lees vernietigd) worden. Vermoedelijk omdat Bart de Wever ooit grappend Voka als zijn baas bestempeld heeft. Ongelukkige uitspraak achteraf bekeken. Afspraak in oktober wat de toekomst van de N-VA betreft. Ik voorspel veel geween én tandengeknars bij onze belgicistische vrienden. Op één punt heb je zeker gelijk : de P.S. moet inderdaad gestopt worden. Voor maffia-partijen is er in Vlaanderen geen plaats. In Brussel én Wallonië lijkt die toestand anders te liggen. Nog een reden om nationale kieskringen te verwerpen of nog beter, om te ijveren voor totale Vlaamse onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de door "Effect" opgesomde 'maatregelen' om de N-VA te stoppen genomen, zouden alvast heel wat 'pragmatische' N-VA-stemmers afhaken. De 'ideologische' N-VA-stemmers zullen dat wellicht niet doen. 2) Dat kan allemaal wel waar zijn, maar dat was niet het punt van discussie, robert t ![]() 3) Waarom die N-VA moet worden gestopt (lees vernietigd), zal je aan LSP moeten vragen. Mij kan het eerlijk gezegd niet zo veel schelen wat er met de N-VA gebeurt. Het hevig verzet van die partij tégen het BROV maakt het mij sowieso onmogelijk om er enig enthousiasme voor op te brengen. Het is evenwel nog niet uitgesloten dat ik ter gelegenheid van de volgende federale verkiezingen een welbepaalde N-VA-kandidate mijn stem geef. 4) Tussen vandaag en oktober 2012 liggen nog een goede zeven maanden. Er kan nog van alles gebeuren, hé. Nu denk ik evenmin dat de belgicisten véél redenen tot feestvreugde zullen hebben, maar dat zal niet noodzakelijk door de verkiezingen komen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |