![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14661 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14662 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen we ons die vraag stellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14665 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zo fel zal het wel niet gaan.De babyboomers zijn ze massaal kanker aan het geven via alle mogelijke brol.Dioxinekiekens en zo..
Eens die kapot zijn is er terug plaats voor anderen,die dag zal Belgie veranderen in ToerkMaro.Dan is het wachten op de woestijn.Op hun beurt zullen ze dan andere groenere landen gaan uitzuigen,en de enige echte inboorlingen,mogen weer een maatschappij opbouwen,tot de 4de generatie.Dan komen de horden verrijkers terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14666 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Neen, je zegt dat de samenleving in België onnatuurlijk is en dus slecht, vervolgens zeg je dat onze samenlevingsvorm wel van het dierenrijk gekopieerd lijkt en dus slecht is.
Natuurlijk = slecht Onnatuurlijk = slecht Citaat:
Citaat:
Dat is misschien uw definitie van geluk, de rest van de beschaafde wereld ligt in een deuk.
![]() |
![]() |
#14667 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer er in Belgie veel echtscheidingen zijn, dan zijn er dus ook scheidingen onder niet Belgen he? Welke theorie hangt Belgie dan aan en wat is er mis met je pudding? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14669 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik selecteer op het onderwerp.
![]() |
![]() |
![]() |
#14670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 24 februari 2012 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin me af te vragen of we niet teveel proberen het leven eenvoudiger te maken en misschien eens wat minder aan zelfbeheersing moeten doen en terug een cultuur ontwikkelen van assertiviteit. Twee dingen zijn mij in het nieuws opgevallen : Merkel verontschuldigt zich in naam van het Duitse volk voor de moorden gepleegd door extreme neo-nazi's. Obama zet zijn verontschuldigingen op papier nadat gewone verontschuldigingen niet hielpen toen er verbrande korans gevonden werden in Afghanistan. Waarom moet Merkel zich verontschuldigen voor de daden van enkelingen? Waarom moet Obama zich verontschuldigen voor de daden van een paar onbezonnen soldaten? Wanneer mogen we nu eens verontschuldigingen verwachten van de moslim-extremisten die aanslag na aanslag plegen op vreemden zowel als op eigen volk en dit altijd in naam van de godsdienst van de "vrede" ?
![]() |
![]() |
#14674 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14675 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb met eigen ogen de bijeenkomsten mogen aanschouwen waar de mensen gelokt werden met mooie beloften en meteen een les 'wie is hier de schuldige' alla vooroorlogs Duitsland kregen. De slimsten zag ik met hun ogen draaien ![]()
![]() |
![]() |
#14676 |
|
![]() Ik zeg daar nergens wat ge denkt of vindt.
![]() |
#14677 | |
|
![]() Citaat:
Op basis van uw uitlatingen, en dat is het enige wat ik heb op dit moment vindt ik u een racist. Dat is een mening die eventueel fout kan zijn, dat geef ik grif toe, maar dan stel ik me de vraag waarom probeert ge mensen aan te zetten tot racisme door het slechte bij vreemdelingen, en enkel bij vreemdelingen, tot vervelens toe te publiceren.
![]() |
![]() |
#14678 | |
|
![]() Citaat:
Knap hoe sommigen het weer op een negatieve manier kunnen ge(mis)bruiken.
![]() |
![]() |
#14679 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je selecteert op het soort feiten (misdaden) en op de afkomst van de dader. Je veralgemeent wel. http://forum.politics.be/showpost.ph...31&postcount=1 http://forum.politics.be/showpost.ph...80&postcount=8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14680 | ||||||
|
![]() Citaat:
Onze cultuur is sneller geëvolueerd dan ons lichaam. Dus zweren we zaken zoals geweld, verkrachting, doodslag, enz af, hoewel ze nog steeds in onze genen zit. Volgens mij valt ook xenofobie en racisme daar onder. Volgens anderen dan weer niet. Citaat:
Citaat:
Voor mij hoeft het niet, maar ik stel het wel op prijs. Citaat:
Militair gezien hoort het zo. Citaat:
Begin hier eens: http://www.muhajabah.com/otherscondemn.php Citaat:
![]() |