![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14721 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het al eerder gezegd, als ge vragen hebt over mijn mening moet ge het enkel maar vragen.
Ik schrijf dit niet om te trollen, ik meen dat echt. We hebben niet dezelfde mening, maar ik heb de indruk dat we ook niet zover uit elkaars buurt zitten.
![]() |
#14722 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14723 | |
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn ook problemen met autochtonen. En vooral met mannen (90% van de misdadigers in onze gevangenissen zijn mannen)
![]() |
![]() |
#14724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen van allochtone afkomst vooral.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 februari 2012 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14725 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de islam, volgens uw mening, een factor in het massief crimineel gedrag van islamieten of niet ? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=4605 Kun jij dan hier dan eens kijken, of er, volgens uw mening, al dan niet racistische en/of discriminerende teksten in de koran staan ? http://www.ex-moslim.nl/ Racistisch-discriminerend. Ja of nee ? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2505 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 februari 2012 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14726 |
|
![]() Ook, maar er is een groter verband misdaad<->Mannen dan Misdaad<->Allochtonen
![]() |
#14727 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist dat van alle mensen in de gevangenis, mannen een groter aandeel hebben in aantal dan vrouwen. Maar of van alle mensen in de gevangenis, het aandeel van de allochtonen, kleiner zou zijn dat dat van de mannen.... ? Kun je dat staven met cijfers? In Nederland is dat alvast niet het geval. kijk maar: http://www.ministrando.org/gedrags-_...tnische_a.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Paulus : 24 februari 2012 om 22:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14728 |
|
![]() Ik ga af op de cijfers die mensen zoals gij geven:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=46496 Dus 4/10 allochtonen. m/v: Situatie 2011 in be: 10.525 mannen vs 443 vrouwen. 96% mannen dus.
![]() |
#14729 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergeet er bij te vermelden wat de verhouding is tussen enerzijds mannen en vrouwen onder het totaal aantal in België wonende mensen. En anderzijds wat de verhouding is tussen allochtonen en autochtonen onder het totaal in België wonende mensen. En als je dat in rekening brengt, komen de allochtonen duidelijk op de eerste plaats. Nog meer dan de mannen. Want zowel bij de mannen als bij de vrouwen is verhoudingsgewijs, het aantal allochtonen groter. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 februari 2012 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14731 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nm niet jouw mening over mij die bepaald of ik rascist ben of niet. Het is mijn mening over andere personen die bepaald of ik rascist ben of niet. En ik heb niets tegen mensen van een bepaalde etnische afkomst of huidskleur. Kortom, ik ben daarom geen rascist en daar ga jij gelukkig niets aan kunnen veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat doe je niet, want ik zeg dat dat mijn mening niet is en toch ga je hier tegenin en zeg jij dat ik een andere mening heb. Dus je gaat niet af op wat ik zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#14733 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het nogmaals schrijven...Dat is natuurlijk makelijk gezegt als je niet met de negatieve aspecten van de migratie geconfronteerd word elke dag. Of anders gezegt...je bent niet alleen op deze wereld Remi. Het is niet omdat jij geen probleem hebt of niet in een probleemwijk woont dat het op een ander even positief is.
![]() |
![]() |
![]() |
#14734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke wijk is het?
![]() |
![]() |
![]() |
#14735 | |
|
![]() Citaat:
Op basis van uw uitlatingen, en dat is het enige wat ik heb op dit moment vindt ik u een racist. Dat is een mening die eventueel fout kan zijn, dat geef ik grif toe, maar dan stel ik me de vraag waarom probeert ge mensen aan te zetten tot racisme door het slechte bij vreemdelingen, en enkel bij vreemdelingen, tot vervelens toe te publiceren.
![]() |
![]() |
#14736 |
|
![]() Wijken (2 verschillende zoals ik al schreef).
Ik ga natuurlijk geen privé gegevens op het internet gooien. Zo dom ben ik ook niet.
![]() |
#14737 | |
|
![]() Citaat:
Stop met trollen, Paulus, voor ge u helemaal belachelijk maakt. Oh wacht, te laat ![]()
![]() |
![]() |
#14738 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Polen nemen het werk van de Marokkanen af.
http://www.youtube.com/watch?v=GQLY1Bhb8l8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
illwill geeft als mogelijke reden/oorzaak een vrijwel eindeloze reeks van criminele feiten begaan door allochtonen, met link er bij als bewijs. Dat is de waarheid en de waarheid zeggen is niet racistisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14740 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt mevr A. die onze bedrijven verwijt de mensenrechten te schenden en hun werknemers uit te buiten om het grote geldgewin.
|
![]() |
![]() |