![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet Cynara Cardunculus maar de media misbruikt dat terwille van het multiculturele sprookje. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 februari 2012 om 03:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Elbow;6001700]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14745 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 februari 2012 om 05:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14748 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14749 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14750 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik stel voor dat we "illwill" (niet bijster goed gekozen schuilnaam, maar soit, dat moet hij/zij zélf maar weten) het voordeel van de twijfel gunnen, en ervan uitgaan dat de draad werd opgestart om een antwoord te vinden op de volgende vragen: - "hoe komt het toch dat zo véél burgers NIET met (de) allochtonen samen willen gaan leven?" - "hoe zou dat nu toch komen dat zo véél mensen vooroordelen krijgen?" - "en waarom willen zo weinig mensen allochtonen in dienst nemen?" Dat zijn - wellicht niet geheel toevallig - trouwens de vragen die indirect in dat éérste bericht in deze draad worden gesteld. Ter vergelijking: onlangs nog werd hier een Conférence-débat georganiseerd rond de vraag "Pourquoi est-il si difficile de vivre ensemble?", en de organisatoren kregen financiële ondersteuning van de Fédération Wallonie-Bruxelles en een of andere Franstalige schepen van de Commune de Ganshoren. Met een beetje slechte wil zou u al die mensen er ook van kunnen verdenken dat ze hun Conférence-débat organiseerden (of financiële steun verleenden) om tot racisme aan te kunnen zetten, nietwaar. Iederéén weet immers dat het helemáál niet si difficile is om te vivre ensemble: Il suffit d'ignorer les flamands. Wat die mensen trouwens ook déden: de affiche was ééntalig Frans, de sprekers waren allemaal Franstaligen. Blijkbaar behoren de Nederlandstalige Brusselaars/de Brusselse Vlamingen niet tot het public ciblé. Ik voelde me prompt een beetje gedieskriemieneerd ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 februari 2012 om 08:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14754 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn houding is traditioneel en conservatief. Ik doe gewoon verder zoals vroeger. Ik houd er dezelfde opvattingen op na als mijn grootouders en mijn overgrootouders. Dat is natuurlijk één brug te ver. Wat mij betreft, dat de machinegeweren en ander wapentuig in aanslag worden gebracht, want hier bestaat maar één antwoord op. Ik hoop dat je goed beseft waar je op aanstuurt, alvorens het te laat is, want je zult dus inderdaad onvermijdelijk het bloedbad krijgen waar je nu al zo lang om vraagt. Ik zeg dat nu al een hele tijd, en ik meen dat ook. Die oorlog is simpelweg onvermijdelijk. Respect kan maar op één manier worden aangeleerd, namelijk, door het er grondig in te dreunen. Ik vraag me af hoeveel doden er nodig zullen zijn, alvorens mensen zoals jou zich de vraag zullen stellen of het nou allemaal de moeite waard was? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14755 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nm niet jouw mening over mij die bepaald of ik rascist ben of niet. Het is mijn mening over andere personen die bepaald of ik rascist ben of niet. En ik heb niets tegen mensen van een bepaalde etnische afkomst of huidskleur. Kortom, ik ben daarom geen rascist en daar ga jij gelukkig niets aan kunnen veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14756 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag de wijk, daar is totaal niets prive aan. ![]() Het gaat om de wijk, daar wonen enkele 100den mensen, ok...dit heeft geen hol met prive gegevens te maken. Dus nogmaals, over welke WIJK heb je het? Je bent trouwens niet de eerste hier die met deze bewering afkwam en de wijk niet durfde te geven. Het is wel duidelijk waarom niet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14757 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Deze feiten zijn de waarheid, ze zijn negatief, ik selecteer idd omdat dat de topic is, ik vergroot helemaal NIETS uit en ik veralgemeen nergens.
![]() |
![]() |
![]() |
#14758 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik selecteer op feiten gepleegd door allochtonen omdat dat het onderwerp is. En wat is die "een waarheid" dan volgens jou?
Laatst gewijzigd door illwill : 25 februari 2012 om 09:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14759 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is misschien wat JIJ wil zien, maar dat is niet DE waarheid.
Laatst gewijzigd door illwill : 25 februari 2012 om 09:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een reactie die ik wel vaker hoor wanneer bijvoorbeeld bepaalde criminele gedragingen worden 'geduid'. De vraag die ik mij nu stel is de volgende: "Wannéér zullen de 'duiders' beginnen te beseffen dat hun 'geduid' allesbehalve het verhoopte resultaat oplevert, en dat het wellicht tijd wordt voor een andere aanpak?" Anders gesteld: "Waarom verzuchten zo véél mensen 'Ochja, tzullen wel WEER enkele rotte appels zijn?'" Ik heb nog een paar andere vragen: Is er iets mis met pakweg "three strikes and you're out"? Zo ja, wat? Zo neen, waar wachten 'we' op om dat eens uit te proberen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |