![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14761 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je weet wat mijn echte naam is dan? Komaan, shoot. Wat is mijn naam welke op mijn pas staat? Nu ben ik toch heel benieuwd. Na je gok ronde zal ik de simpele reden geven waarom ik voor die naam heb gekozen. En dan mag je eens uitleggen waarom de schuilnaam niet goed gekozen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#14762 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en wat belangrijker is: dan zullen ze moeten toegeven dat ze heel die tijd de mensen blaaskes hebben wijsgemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14763 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf niet Belgisch van origine...dus nogmaals...tegen wie ben rascistisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#14764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind die schuilnaam niet bijster goed gekozen omdat 'we' ze gemakkelijk zouden kunnen opvatten als 'zieke wil', of misschien ook wel als 'wil om te gaan kotsen'. Dat is gewoon een kwestie van 'smaak', meer niet. Het staat u ten andere volstrekt vrij om die schuilnaam te blijven gebruiken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je al wat racistischer geworden?
![]() |
![]() |
![]() |
#14766 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zal onvermijdelijk allemaal in een vechtpartij eindigen. Dat wordt dus niet: allochtonen tegen autochtonen. Dat wordt eerder: vóór of tegen het aan de gang zijnde experiment. Bijvoorbeeld, volgens mij, is de vader het gezinshoofd, die inderdaad gezag heeft over alle gezinsleden. Dat heeft dus niets te maken met autochtoon versus allochtoon. Ik vind persoonlijk de voorstanders van het experiment zo arrogant en zo zeker van hun stuk en van hun gelijk, dat er absoluut serieuze maatregelen noodzakelijk zijn om die arrogantie grondig in te dijken. Mijn standpunt is dat we niet ver verwijderd zijn van een uitgebreide vechtpartij, die trouwens noodzakelijk is, om de puntjes terug op de i te zetten. Gezien het feit dat de moslims ook een hekel hebben aan dat aan de gang zijnde experiment, beschikt onze kant van het conflict over bijzonder interessante stoottroepen, die we zullen kunnen inzetten om naar eenieders tevredenheid de normale orde wat te herstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14768 |
Banneling
|
![]() Je veralgemeent vanaf je OP, met je "Ochja, tzullen wel weer enkele rotte appels zijn..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14769 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14770 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#14771 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14772 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Aanzetten tot racisme' is inderdaad een belachelijk concept. Jammer genoeg wordt het op een minder lollige manier gebruikt om andersdenken de mond te snoeren.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 februari 2012 om 09:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14773 | |
|
![]() Citaat:
Ge kunt niet voor de vrije meningsuiting zijn als het uw mening betreft, en er tegen als het die niet is. Dat is hypocritisch, vindt ge niet, Paulus?
![]() |
![]() |
#14774 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14775 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14776 | |
|
![]() Citaat:
Want waarom probeert ge anders op basis van cherrypicking (wat een foute onderzoeksmethode is, en dat weet ge) mensen aan te zetten tot racisme? Ik dacht dat al gezegd te hebben trouwens.
![]() |
![]() |
#14777 | |
|
![]() Citaat:
Het doet er trouwens niet toe welke wijken het zijn. Ik WEET welke wijken het zijn en daardoor WEET ik dat wat sommigen hier schrijven zever in pakskes is en niets meer dan propaganda om mensen die niet beter weten aan te zetten tot racisme. Het is spijtig dat de moderatie dat niet inziet en ik hoop dat ze er niet door in de problemen komen omdat het gerecht dat wel inziet. (en nee, ik dreig niet met een rechtszaak, daarvoor is dit forum niet belangrijk genoeg voor mij)
![]() |
![]() |
#14778 |
Banneling
|
![]() Ik kan Artisjok en Alboreto alleen maar aanbevelen de draad van Illwill niet langer te lezen gezien zij de enigen zijn die zich laten aanzetten tot racisme, zo blijkt toch uit hun getuigenissen sinds bladzijde 1.
Blijkbaar zijn het snel beïnvloedbare mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bijbel interesseert me al j?*?*?*ren geen bal meer, en dat is zo bij het overgrote deel van de bevolking! En diegenen die hem nog wel lezen halen er geen haatboodschappen uit tov vreemdelingen (voor hen dus "ongelovigen",maar ze gebruiken niet eens die naam) en staan, niet klaar om de wereld te veroveren in naam van Kristus! Je fameuze koran is een ander paar mouwen en mag je op hetzelfde schap zetten als Mein Kampf! Als je ziet hoe men nu weer opstanden, brandstichtingen enz enz, een halve oorlog, voert omdat Amerikanen een deel van die bullshit in brand hebben gestoken: naar wat voor achterlijke gebrainwashed onnozelaars zitten we dan weer te kijken???? Veel succes met je koran en hetgeen het veroorzaakt in de wereld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |