![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat 'de duiders' hopen dat véél - indien niet álle - mensen WEL met (de) allochtonen samen willen gaan leven, dat véél - indien niet álle - mensen GEEN vooroordelen krijgen en dat véél - indien niet álle - mensen allochtonen in dienst willen nemen.
Uiteraard kan ik mij daarin vergissen. Misschien hopen 'de duiders' alleen maar dat véél - indien niet álle - mensen nog liever dood vallen dan (ooit)/(nog) een stem op een politieker van het VB of de N-VA uit te brengen. Of misschien hopen 'de duiders' dat véél - indien niet álle - mensen gewoon hun krant weggooien en/of hun TV uitzetten als het - alwéér - over 'enkele rotte appels' gaat. Wat is het 'verhoopte resultaat' volgens u?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben echter wel van mening dat het ons aller recht blijft andersdenkenden de kast op te jagen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een kwestie van hypocrisie om steevast te ontkennen en te verdraaien wat niet in hun kraam past. Ik vraag me alleen af wie ze denken in het ootje te nemen! Zichzelf, als troost? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14784 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, en ook niet van de Koran.
Maar ik vond de Koran een geloofwaardiger boek dan de Bijbel en begrijp dan ook de aantrekkingskracht ervan op de mensen. Wees gerust, de aantrekkingskracht van beide boeken voor mij is 0.0 ![]()
![]() |
#14785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn jullie trouwens voor, zet maar gerust al het negatieve gepleegd door de autochtonen in het zonlicht. Alleen moet je niet honderd keren met dezelfde namen afkomen, genre Dutroux en zo, en rekening houden met de samenstelling van de bevolkingsverhouiding autochtoon/allochtoon, en haal er de zogezegde "nieuwe Belgen" ook maar uit! Je mag nog duizend keren "racist" roepen en schrijven, dat verandert niets aan de feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gemakkelijker dan een antwoord geven nietwaar? Er zijn er nog op het forum "die al op alles een antwoord hebben gegeven".... En ik bedoel een echt en duidelijk antwoord!
Laatst gewijzigd door andev : 25 februari 2012 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14787 | |
|
![]() Citaat:
In mijn tijd (hoor mij) waren er ook wijken waar niemand durfde komen. Daar waar de kansarme autochtonen woonden, de wijk verloederde en misdaad welig tierde. Nu hebben de autochtonen het beter en zijn de kansarmen vooral allochtonen. Het gebrek aan beheersing van de taal speelt daar zeker in mee, ook het racisme en weigering van vele bedrijven om die mensen een kans te geven zal daar een factor zijn. Ook de mentaliteit van vele autochtonen, die een duidelijk signaal geven tegen de vreemdelingen te zijn via bv stemgedrag en fora zoals dit zorgen voor een polarisatie die het probleem alleen maar erger maakt. Maar de oorzaak zit inderdaad in het migreren van kansarme mensen. Het zijn vanzelfsprekend niet de oliesjeiks die naar hier komen en ook minder de hoog opgeleide artsen en wetenschappers (alhoewel ...) Economische vluchtelingen is iets wat al gekend is vanuit de oertijd waar mensen van 1 bepaalde plaats waar het slecht gaat migreren naar een betere plaats. Hoe we met die migratie omgaan is op dit moment verkeerd, daar ben ik het eens met u. Er is nood aan een beter beleid daaromtrent. Wat dat beleid dan wel moet zijn, daar is nogal wat onenigheid over. Waarschijnlijk is dat de reden waarom het zo lang moet duren.
![]() |
![]() |
#14788 |
|
![]() Nee, het antwoord geven was makkelijker dan omgaan met zijn getroll eigenlijk .
![]()
![]() |
#14789 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze mening baseer ik o.a. het selecteren van feiten op soort (misdaden) en afkomst van de dader. En op uitspraken zoals : http://forum.politics.be/showthread....76#post5434376 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7994 http://forum.politics.be/showthread....81#post5505581 Hier geeft illwill dit zelf toe. http://forum.politics.be/showthread....64#post5471864 http://forum.politics.be/showthread....98#post5471998 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14790 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moet echt niemand aangezet worden tot wat jullie bende "racisme" noemen, de feiten en niets dan de feiten op een rijtje zetten, kijken hoeveel het voorkomt en blijft voorkomen en van/door wie. Simpel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14791 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de naakte feiten u niet overtuigen om racist te worden, hoe kan een tekstje van u dan een racist maken?
Als je er toch bang voor bent: niet lezen als er de naam van notoire 'racisten' onder prijkt...
![]() |
![]() |
#14793 |
|
![]() Mocht iedereen denken dat niemand kan overtuigd worden van zijn mening, niemand zou hier nog posten.
![]() |
#14794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het niet eventueel - héél eventueel - ook zo kunnen zijn dat er misschien - héél misschien - ook 'een probleem' is met de mentaliteit van vele allochtonen? Of mag ik zo'n vraag niet stellen omdat ik dan 'haat zaai' en 'aanzet tot racisme'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14795 |
Banneling
|
![]() Die tip gaf ik ook al. Als artisjok zich zo snel laat aanzetten tot racisme, alleen al op basis van rapporteringen van gewelddadigheden van allochtonen, dan moet ze die rapporteringen best niet lezen, als ze zo zwak is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14796 | |
|
![]() Citaat:
Godsdienst speelt daar zeer zeker ook een rol in, macho gedrag ook. Maar ik denk dat de grootste factoren in de opleiding (opvoeding) en kansarmoede zitten.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 25 februari 2012 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14797 |
Banneling
|
![]() Van Alboreto mag je een kat geen kat noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al moesten ze het schijnen van de zon ontkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens die langere "inloopperiode" moeten ze daarom niet aan hun lot worden overgelaten maar ze moeten weten dat ze weer alles kunnen kwijtspelen en moeten ophoepelen indien blijkt dat ze enkel een last en een gevaar vormen! Nu kunnen ze hier rustig hun gangetje gaan met vanalles, ze zijn "Belg" nietwaar! Er kan hen niets gebeuren tenzij eventjes de gevangenis is terwijl de maatschappij verder blijft betalen voor het onderhoud van hun gezin! Die vreemdelingen die zich hier jaren kunnen gedragen zullen ook veel minder kinderen op de wereld zetten die als schorremorrie de straten onveilig maken. Laatst gewijzigd door andev : 25 februari 2012 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zult hopelijk evenmin gaan ontkennen dat de 'levensbeschouwing' van de opvoeder een bepalende factor in de opvoeding is.
|
![]() |
![]() |