Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2012, 14:14   #14861
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
Helaas, met de aan de gang zijnde hoererijen, ten lande, is dit steeds minder het geval.
Zijn die hoererijen wat betaalbaar?
Waar precies 'te lande' kunnen we daarvoor terecht?
Oud 25 februari 2012, 14:14   #14862
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat zou in principe niet hoeven, mocht de islam een gewone religie als een andere zijn.
Die andere religies, die je in gedachten hebt, zijn religies voor janetten.
tarantula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 14:15   #14863
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Volgens mij denkt tarantula dat politics.be een soort van computerspelleke is.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 14:22   #14864
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Soit. Ik heb toch al uitgelegd dat iemand zoals jij wel degelijk nut heeft! Speel jouw rol ten gronde en scheld nog wat harder op de islam. Waarom begin je over spelletjes? Zonder mensen zoals jij, wordt het doel nooit bereikt. Dat vind ik niet leuk, hoor.
Oud 25 februari 2012, 14:22   #14865
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Is dat zo ver bezijden de waarheid?
Oud 25 februari 2012, 14:25   #14866
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die andere religies, die je in gedachten hebt, zijn religies voor janetten.
We weten allemaal dat vele moslims nogal homofoob zijn, maar is dat een gevolg van hun religie?
Of is het een gevolg van achterlijkheid en onaangepastheid van de moslims die naar hier gekomen zijn?
Oud 25 februari 2012, 14:26   #14867
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarenboven, zal ik in de laatste minuut ook wat meedoen, wanneer het duidelijk is geworden, wie er gaat winnen.
Jij zal eerder door beide partijen worden afgeknald.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 14:30   #14868
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
... een gevolg van achterlijkheid en onaangepastheid van de moslims ...
Eindelijk zijn we weer op goede weg. Nu moeten we nog alleen een betere manier vinden dan Google opdat dit soort van zaken goed geïndexeerd zou worden. Misschien is er behoefte aan een site, die niets anders doet dan links opslaan, die verwijzen naar scheldpartijen aan het adres van de islam?
Oud 25 februari 2012, 14:40   #14869
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
We weten allemaal dat vele moslims nogal homofoob zijn ...
In de gegeven context, zou jij akkoord zijn om met een peloton janetten of travestieten naar het front te trekken? Volgens mij, is dat zelfs gevaarlijk, hoor. Uiteindelijk reken je op de "mannen", om het gevaar niet uit de weg te gaan, maar moedig hun werk te doen, terwijl zo'n travestiet er waarschijnlijk alleen maar denkt door welke soldaat aan de overkant hij zich graag zou willen laten bezigen.
Oud 25 februari 2012, 14:45   #14870
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijns insziens is het al lang geen probleem van racisme meer. We zitten met een belangrijk gedeelte van de autochtone bevolking die er ondertussen een bijzonder twijfelachtige en tegennatuurlijke levensstijl op nahoudt, en meent dat iedereen die moet overnemen, autochtoon of allochtoon.

Dat zal onvermijdelijk allemaal in een vechtpartij eindigen. Dat wordt dus niet: allochtonen tegen autochtonen. Dat wordt eerder: vóór of tegen het aan de gang zijnde experiment. Bijvoorbeeld, volgens mij, is de vader het gezinshoofd, die inderdaad gezag heeft over alle gezinsleden. Dat heeft dus niets te maken met autochtoon versus allochtoon.

Ik vind persoonlijk de voorstanders van het experiment zo arrogant en zo zeker van hun stuk en van hun gelijk, dat er absoluut serieuze maatregelen noodzakelijk zijn om die arrogantie grondig in te dijken. Mijn standpunt is dat we niet ver verwijderd zijn van een uitgebreide vechtpartij, die trouwens noodzakelijk is, om de puntjes terug op de i te zetten. Gezien het feit dat de moslims ook een hekel hebben aan dat aan de gang zijnde experiment, beschikt onze kant van het conflict over bijzonder interessante stoottroepen, die we zullen kunnen inzetten om naar eenieders tevredenheid de normale orde wat te herstellen.
Mannen zijn baas over vrouwen, dat is uw idee?
Als u de volgens u "normale orde" weer gaat herstellen zal dat niet tot "eenieders tevredenheid" zijn. Zeker niet tot de mijne! En zeker niet tot tevredenheid van de meeste autochtone vrouwen, mogelijk zelfs niet tot tevredenheid van een aantal allochtone vrouwen. Maar ja, wat kan u de mening van een vrouw schelen, hé! Die telt u hoogstwaarschijnlijk niet eens bij "eenieder"!
Oud 25 februari 2012, 14:49   #14871
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn die hoererijen wat betaalbaar?
Waar precies 'te lande' kunnen we daarvoor terecht?
Voor de 'onbetaalde' heb je de optie van de islamitische groepsverkrachters. Dat valt dan onder 'vrijheid van godsdienstbeleving'.

Laatst gewijzigd door Elbow : 25 februari 2012 om 14:50.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 14:53   #14872
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Mannen zijn baas over vrouwen, dat is uw idee?
Ha, ga de Marokkaanse meisjes nog wat opstoken! Misschien lukt dat zelfs; en dan geraken haar vader en haar broers grondig geënerveerd.

I am all for it!

Als ze niet voldoende boos worden, komt het misschien nooit tot de moordende vechtpartij, die nodig is om bepaalde puntjes terug op de i's te zetten.
Oud 25 februari 2012, 14:57   #14873
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Mijn woon- en werkplaats zijn privé, Illwill, dus doe uzelf een plezier en stop met er naar te vragen.

Het doet er trouwens niet toe welke wijken het zijn.
Ik WEET welke wijken het zijn en daardoor WEET ik dat wat sommigen hier schrijven zever in pakskes is en niets meer dan propaganda om mensen die niet beter weten aan te zetten tot racisme.
Het is spijtig dat de moderatie dat niet inziet en ik hoop dat ze er niet door in de problemen komen omdat het gerecht dat wel inziet.
(en nee, ik dreig niet met een rechtszaak, daarvoor is dit forum niet belangrijk genoeg voor mij)
Ik begrijp eigenlijk Illwill's vraag een beetje, hoor.
Kijk, als iemand zegt dat hij in een buurt met veel allochtonen woont, dan denken we tegenwoordig al haast automatisch : 't zal wel in Borgerhout zijn, of in St Jans Molenbeek of iets dergelijks. Dat zijn wijken met heel veel allochtonen en daar gebeuren veel dingen die de autochtone bevolking redenen geeft om "iets" te krijgen tegen allochtonen.
Op een kwartiertje van mijn woning staat er een heel groot huis, daar wonen allemaal vreemdelingen, bovendien lopen er heel de dag andere vreemdelingen binnen en buiten.
Nooit overlast met hen. Als ik nu wil, kan ik dit grote huis als voorbeeld stellen van een plaats met veel vreemdelingen waar nooit maar dan ook nooit iets verkeerds gebeurt.
Maar ... als ik op de man af gevraagd word, wat voor huis is dat dan, wat voor vreemdelingen zijn dat precies ... tja, dan vind ik het ook wat vervelend om te moeten toegeven dat het eigenlijk een sjieke grote villa is waarin het Indonesische consulaat gevestigd is ...
Oud 25 februari 2012, 15:00   #14874
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat komt mij helemaal niet goed uit, hoor. Dan blijven er nog alleen maar janetten over, die alleen maar op hun kop laten schijten, en dan wordt er van mij verondersteld dat ik ook op mijn kop laat schijten. Die vlieger gaat niet op, hoor!
Ofwel zijt gij een trol ofwel een homo-moslim, maar ik gok eerder op een moslimpijpende homo-trol.
Enfin, verander uwen avatar maar alvast in hooiwagen.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 15:07   #14875
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ofwel zijt gij een trol ofwel een homo-moslim, maar ik gok eerder op een moslimpijpende homo-trol.
Enfin, verander uwen avatar maar alvast in hooiwagen.
Ik zie het nut niet in van jouw post. Ik word daar helemaal niet boos van, hoor.

Doe je dat omdat je jouw afwezige vader nooit gezien hebt? Vraag dan aan de slet toch gewoon een paar foto's van de vakantie waarin ze zich heeft laten zwanger neuken door die Spaanse strandwachter. Misschien staat hij zelf niet op de foto, maar dan heb je toch idee waarom je in deze wereld bent gerold: Omdat ze 10% korting kreeg bij Neckermann! Dat is jouw enige reden van bestaan, meneer 10% korting!
Oud 25 februari 2012, 15:27   #14876
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie het nut niet in van jouw post. Ik word daar helemaal niet boos van, hoor.

Doe je dat omdat je jouw afwezige vader nooit gezien hebt? Vraag dan aan de slet toch gewoon een paar foto's van de vakantie waarin ze zich heeft laten zwanger neuken door die Spaanse strandwachter. Misschien staat hij zelf niet op de foto, maar dan heb je toch idee waarom je in deze wereld bent gerold: Omdat ze 10% korting kreeg bij Neckermann! Dat is jouw enige reden van bestaan, meneer 10% korting!
Uw eerste posts nam ik nog een beetje serieus. Na een 20-tal moest ik er eerder om lachen. Maar nu beginnen ze een beetje vervelend te worden, hebt u ook eens iets origineels te vertellen?

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 25 februari 2012 om 15:28.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 15:31   #14877
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Uw eerste posts nam ik nog een beetje serieus. Na een 20-tal moest ik er eerder om lachen. Maar nu beginnen ze een beetje vervelend te worden, hebt u ook eens iets origineels te vertellen?
zoals ik ook al dacht: zou hij een scenario voor een computerspelleke aan het proberen zijn of zo?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 15:32   #14878
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een trol dus.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2012, 15:48   #14879
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Een trol dus.
Zeg, ik ben zelf ook lange tijd strandwachter geweest in Spanje. Misschien ben ik wel diegene die dat loslopend zat Neckermann wijf aan de spits heeft geregen. Ik ben blij om na al die jaren eindelijk eens iets van jou te horen! Mijn schuilnaam was destijds inderdaad "Raga".
Oud 25 februari 2012, 15:58   #14880
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg, ik ben zelf ook lange tijd strandwachter geweest in Spanje. Misschien ben ik wel diegene die dat loslopend zat Neckermann wijf aan de spits heeft geregen. Ik ben blij om na al die jaren eindelijk eens iets van jou te horen! Mijn schuilnaam was destijds inderdaad "Raga".
lol:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be