![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar precies 'te lande' kunnen we daarvoor terecht?
![]() |
![]() |
![]() |
#14862 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14863 |
Banneling
|
![]() Volgens mij denkt tarantula dat politics.be een soort van computerspelleke is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14864 |
Banneling
|
![]() Soit. Ik heb toch al uitgelegd dat iemand zoals jij wel degelijk nut heeft! Speel jouw rol ten gronde en scheld nog wat harder op de islam. Waarom begin je over spelletjes? Zonder mensen zoals jij, wordt het doel nooit bereikt. Dat vind ik niet leuk, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo ver bezijden de waarheid?
![]() |
![]() |
#14866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het een gevolg van achterlijkheid en onaangepastheid van de moslims die naar hier gekomen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#14867 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14868 |
Banneling
|
![]() Eindelijk zijn we weer op goede weg. Nu moeten we nog alleen een betere manier vinden dan Google opdat dit soort van zaken goed geïndexeerd zou worden. Misschien is er behoefte aan een site, die niets anders doet dan links opslaan, die verwijzen naar scheldpartijen aan het adres van de islam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14869 |
Banneling
|
![]() In de gegeven context, zou jij akkoord zijn om met een peloton janetten of travestieten naar het front te trekken? Volgens mij, is dat zelfs gevaarlijk, hoor. Uiteindelijk reken je op de "mannen", om het gevaar niet uit de weg te gaan, maar moedig hun werk te doen, terwijl zo'n travestiet er waarschijnlijk alleen maar denkt door welke soldaat aan de overkant hij zich graag zou willen laten bezigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u de volgens u "normale orde" weer gaat herstellen zal dat niet tot "eenieders tevredenheid" zijn. Zeker niet tot de mijne! En zeker niet tot tevredenheid van de meeste autochtone vrouwen, mogelijk zelfs niet tot tevredenheid van een aantal allochtone vrouwen. Maar ja, wat kan u de mening van een vrouw schelen, hé! Die telt u hoogstwaarschijnlijk niet eens bij "eenieder"!
![]() |
![]() |
#14871 |
Banneling
|
![]() Voor de 'onbetaalde' heb je de optie van de islamitische groepsverkrachters. Dat valt dan onder 'vrijheid van godsdienstbeleving'.
Laatst gewijzigd door Elbow : 25 februari 2012 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I am all for it! Als ze niet voldoende boos worden, komt het misschien nooit tot de moordende vechtpartij, die nodig is om bepaalde puntjes terug op de i's te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, als iemand zegt dat hij in een buurt met veel allochtonen woont, dan denken we tegenwoordig al haast automatisch : 't zal wel in Borgerhout zijn, of in St Jans Molenbeek of iets dergelijks. Dat zijn wijken met heel veel allochtonen en daar gebeuren veel dingen die de autochtone bevolking redenen geeft om "iets" te krijgen tegen allochtonen. Op een kwartiertje van mijn woning staat er een heel groot huis, daar wonen allemaal vreemdelingen, bovendien lopen er heel de dag andere vreemdelingen binnen en buiten. Nooit overlast met hen. Als ik nu wil, kan ik dit grote huis als voorbeeld stellen van een plaats met veel vreemdelingen waar nooit maar dan ook nooit iets verkeerds gebeurt. Maar ... als ik op de man af gevraagd word, wat voor huis is dat dan, wat voor vreemdelingen zijn dat precies ... tja, dan vind ik het ook wat vervelend om te moeten toegeven dat het eigenlijk een sjieke grote villa is waarin het Indonesische consulaat gevestigd is ...
![]() |
![]() |
#14874 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enfin, verander uwen avatar maar alvast in hooiwagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe je dat omdat je jouw afwezige vader nooit gezien hebt? Vraag dan aan de slet toch gewoon een paar foto's van de vakantie waarin ze zich heeft laten zwanger neuken door die Spaanse strandwachter. Misschien staat hij zelf niet op de foto, maar dan heb je toch idee waarom je in deze wereld bent gerold: Omdat ze 10% korting kreeg bij Neckermann! Dat is jouw enige reden van bestaan, meneer 10% korting! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 25 februari 2012 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14877 |
Banneling
|
![]() zoals ik ook al dacht: zou hij een scenario voor een computerspelleke aan het proberen zijn of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14878 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14879 |
Banneling
|
![]() Zeg, ik ben zelf ook lange tijd strandwachter geweest in Spanje. Misschien ben ik wel diegene die dat loslopend zat Neckermann wijf aan de spits heeft geregen. Ik ben blij om na al die jaren eindelijk eens iets van jou te horen! Mijn schuilnaam was destijds inderdaad "Raga".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14880 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |