![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14921 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En omdat ik het triestig vind dat men maar laat begaan. ... En om te discussieren natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#14922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3 Ik ben zélf één van die vele autochtonen die gewoon niet willen dat een krapuleuze minderheid de boel voor iederéén kan verkloten, en wens dus niets méér - maar alleszins ook niets minder - dan een doortastende aanpak van krapuul, van welke afkomst dat krapuul ook moge zijn. Nu mag u mij gerust vertellen waar en wanneer ik énkel het krapuul van niet-Belgische afkomst zou viseren, en waar en wanneer ik het niet-krapuul met diezelfde afkomst ook zou veroordelen. 4 bron? link? 5 b) familie? 'vrienden'? advocaten? de werknemers van de 'integratie'-sector? de pers?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 februari 2012 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14923 | |
Banneling
|
![]() Neen, ik ben Wisord nog niet vergeten.
Wisord voldoet niet aan je beschrijving van vergoelijkerds. http://forum.politics.be/showthread.php?t=138731 http://forum.politics.be/showthread.php?t=140951 http://forum.politics.be/showthread.php?t=147074 http://forum.politics.be/showthread.php?t=149968 http://forum.politics.be/showthread.php?t=149499 Citaat:
Dit topic, haat zaaien en aanzetten tot racisme. Deze mening baseer ik o.a. het selecteren van feiten op soort (misdaden) en afkomst van de dader. En op uitspraken zoals : http://forum.politics.be/showthread....76#post5434376 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7994 http://forum.politics.be/showthread....81#post5505581 Hier geeft illwill dit zelf toe. http://forum.politics.be/showthread....64#post5471864 http://forum.politics.be/showthread....98#post5471998 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14924 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga akkoord met uw stelling dat vele mensen die in nog leefbare buurten wonen geen flauw idee hebben van hoe het er in de probleemwijken aan toe gaat. Ik vind het evenzeer erg triestig dat 'men' maar laat begaan, en erger nog, dat 'men' de problemen in de hand werkt. Ik woon vlakbij een gemeente die 'gezegend' is met een burgemeester die tegelijk expert is in de verrotting. Ik denk wel dat ik weet waar ik het over heb. Maar ik blijf erbij dat het aantal criminele feiten gepleegd door doorgaans jonge mannen nog steeds een uitzondering is. De meeste doorgaans jonge mannen - ja, zélfs die van allochtone afkomst - zijn niet minder braaf dan u of ik. Er zijn véél rotte appels, maar er zijn nog steeds véél méér appels die wél te vreten vallen. Zo, dan kunnen we nu (beginnen te) discussiëren, niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14926 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net doordat ze enkel het krapuul van niet-Belgische afkomst viseren en het niet-krapuul met dezelfde afkomst veroordelen, geven ze de schijn dat hun mentaliteit het tegendeel is van echt wel "OK". 4 Meen je dat nu? Heb je nog niet gemerkt dat er forummers zijn die - enkel het krapuul van niet-Belgische afkomst viseren. - ze ook het niet-krapuul met diezelfde afkomst veroordelen. 5 Advocaten hebben toch voordeel met rechtszaken. Seponeren brengt hen niet veel op. Mijn inziens zijn het toch de politieke partijen die daar stemmen uit puren, die meest baat hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14927 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee dat de gevangenissen vol zitten met vreemdelingen: die hielden zich allemaal aan de wet...
Indien men alle "bedrijfjes" en handelszaken gerund door allochtonen of ex- van heel nabij zou bekijken zouden er niet teveel meer van open blijven zeker? Indien men alle ocmw-klanten ernstig naar hun zijn, doen en laten zou nakijken zouden er nogal een pak tegen de lamp lopen zeker? Indien men ernstig zou zoeken naar de echte asielzoekers, te scheiden van de "economische migranten" (wat een mooie term...) dan is ons vreemdelingenprobleem ongeveer opgelost zeker? Enz enz enz Tja, de wet en enkel de wet. Maar niet enkel als het eens toevallig in het kraam past. En ja, het komt er aan zoals gewoonlijk: er zijn ook autochtonen die in hetzelfde lijstje passen. Maar dat zijn onze zorgen. We moeten niet de problemen van de hele wereld op onze nek laden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14928 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14929 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik mag hopen van niet. Zoals al gezegd, door enkel de negatieve aspecten van allochtonen te belichten zet ge aan tot racisme. En ik vind dat racistisch.
![]() |
![]() |
#14930 | ||
|
![]() Citaat:
Traag van begrip misschien? Citaat:
Tegenover allochtonen. Zie de titel van de draad.
![]() |
![]() |
#14931 | |
|
![]() Citaat:
Zou hij/zij dan niet beter zijn/haar pijlen richten op de juiste personen ipv een hele groep in slecht daglicht te plaatsen?
![]() |
![]() |
#14932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Zitten/zaten die partijen die uit het uitblijven van een doortastende aanpak van het krapuul stemmen puren ook in een regering die voor het laks beleid verantwoordelijk kan worden gesteld? Zo ja, aan welke partij(en) denkt u dan? Zo neen, hoe kunnen die partij(en) dan verantwoordelijk worden gesteld voor het uitblijven van een doortastende aanpak van het krapuul?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14933 | |
|
![]() Tja, dat is natuurlijk een moeilijke.
Het is minder zweverig, meer down to earth, realistischer. Minder ongeloofwaardige wonderen en mirakels. Het staat er als literair werk ook beter voor, maar dat kan even goed aan de vertaling liggen. Maar als ge zelf een oordeel wilt vellen dan kan ik u aanraden beide werken eens te lezen. Citaat:
Die vraag moet ik dan gemist hebben.
![]() |
![]() |
#14934 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moeten we alleen nog achterhalen WIE die 'juiste personen' zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14935 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik heb geen onbeperkte tijd, ik citeer dus de stukken waarop ik kan en wil antwoorden.
![]() |
![]() |
#14936 | |
|
![]() Citaat:
Ook met Autochtonen zijn problemen. Zelfs met priesters zijn problemen, go figure.
![]() |
![]() |
#14937 |
|
![]() En zijn ondertussen al lang terug, en weer verbannen en weer terug, wash, rince repeat.
![]() |
#14938 | |
|
![]() Citaat:
Dat is toch wat ik doe als ik een probleem zie die door de overheid kan opgelost worden (en met vrij goed resultaat trouwens).
![]() |
![]() |
#14939 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat maakt het dan geloofwaardig ? Ik bedoel dat het echt gods woord zou zijn. Als ik zou moeten kiezen koos ik toch voor Jezus hoor. De figuur Mohamed handelde wat te veel uit eigenbelang en heeft mij wat teveel misdaden op zijn kerfstok. Citaat:
Ik ben eens aan de bijbel begonnen en hield het geen vijf bladzijden vol. Ik hou het liever bij de reacties van mensen die moediger en volhardender zijn dan ik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14940 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand gaat het voor hen opnemen. |
|
![]() |
![]() |