![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14901 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#14902 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14903 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14904 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mocht het gerecht wat sneller en efficiënter criminelen (ongeacht hun huidskleur of afkomst) aanpakken, het zou snel veranderen.
![]() |
#14905 |
Banneling
|
![]() Dat is een gevolg van hun religie. Zelfs diegenen die hier onderwijs mochten volgen, blijven even homofoob als zeg maar de haatbaarden. Ze krijgen dat in hun opvoeding mee, en die opvoeding is nog steeds heel religieus geïnspireerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14906 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord...Ik ben zelf niet Belgisch van origine...dus nogmaals...tegen wie ben ik rascistisch? Of ben ik rascistisch tov mezelf misschien? Je zei dat je die mening had door uitspraken die ik deed. Graag een quote van die rascistische uitspraak.
![]() |
![]() |
![]() |
#14907 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laat maar, je wil toch niet luisteren wat anderen zeggen, net als Arti. Noem iedereen maar een rascist die het niet is. Je zal er ver mee geraken.
Laatst gewijzigd door illwill : 25 februari 2012 om 18:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14908 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vind me een rascist door mijn uitspraken maar je kan geen quote geven van een rascistische uitspraak.
Je woont in een prachtige wijk maar kan niet eens de naam geven. Je vind me een rascist maar je kan niet zeggen tov wie. Het is kortom voor iedereen duidelijk wie hier zonder enig argument of reden zomaar mensen veroordeelt voor rascist. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 25 februari 2012 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af waarom mensen zoals jij zich nog altijd niet afgevraagd hebben of het de moeite waard was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14910 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Dat vind ik dus ook. 3) Dat geloof ik graag.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'verkwalijkerds' zijn van niet minder divers pluimage dan de 'vergoelijkerds', de autochtonen, de kansarmen, de allochtonen ... Sommigen hebben het misschien wel véél beter met ons allen voor dan wij geneigd zouden kunnen zijn te denken. Misschien wil iemand als "illwill" gewoon dat 'het beleid' wat minder laks wordt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ter lering en vermaak. 3) Deze: "Vele autochtonen willen gewoon niet dat een krapuleuze minderheid de boel voor iederéén kan verkloten, en wensen dus niets méér - maar alleszins ook niets minder - dan een doortastende aanpak van krapuul, van welke afkomst dat krapuul ook moge zijn." 4) a) doen ze dat dan? b) doen ze dat dan? 5) Ja, wie nog? Het krapuul zélf, misschien? En diegenen voor wie het krapuul het een en ander opbrengt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14914 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik kwam hier nog geen vergoelijkerds tegen zoals jij ze beschrijft. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de vraag al meermaals gesteld maar nooit antwoord gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan weten toevallige lezers precies waarover het gaat. Er is een hemelsbreed verschil tussen een woonhuis en een consulaat, maar het zijn wel alle 2 huizen, in dit geval huizen waar vreemdelingen wonen. Dus uiteindelijk onmogelijk met elkaar te vergelijken.
![]() |
![]() |
#14917 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Dit is een discussieforum. 3 Maar waarom viseren ze dan enkel het krapuul van niet-Belgische afkomst, en waarom veroordelen ze ook het niet-krapuul met diezelfde afkomst? 4 a) Ja b) Ja 5 a) Ja b) Wie zijn dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben opgegroeid in een kansarme buurt en daar durfde iedereen komen. En van misdaad heb ik niets gemerkt, behalve zatlappen en huiselijk geweld. En inderdaad veel heeft met kansarmoede te maken. Maar dat heeft dan ook weer met vreemdelingen te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik zal het hem/haar eens vragen, OK? "Beste "illwill", waarom start u een draad zoals deze?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom blijf je die vraag stellen als je het antwoord toch negeert?
![]() |
![]() |