![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kost precies evenveel tijd om volledig te citeren en dan je mening te geven, uw verhaal is dus een drogreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is u dan niet om morele waarden maar om het viseren van een bepaalde groep te doen, fijn dat u dat nu zelf ook eens duidelijk zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Elbow;6004030]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14984 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14985 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14986 |
Banneling
|
![]() Volgens de politiek-correcte racisten toch. Die kunnen enkel hun eigen mening over de 'zaligmakende multicultuur en de zaligmakende islamisering' verdragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14987 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet echt.
Ik probeer daar op te letten. Ik vind het eerder een probleem als iemand steeds volledig citeert. Ten eerste is het overbodige paginavulling, ten tweede moet ge gaan zoeken op welk deel van uw betoog de persoon in kwestie nu eigenlijk reageert. Citaat:
Als er in een post meerdere stellingen worden geuit, en ik wens slechts op 1 van die stellingen verder te gaan, dan lijkt het me geen probleem me daartoe te beperken. Als ge daar een probleem mee hebt, dan is dat uw zaak vrees ik. Mocht ge van mening zijn dat het tegen de forumregels is, dan staat het u vrij op het driehoekje te drukken.
![]() |
![]() |
#14988 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen probleem mee om hard in te gaan tegen de mening van een bepaalde persoon in de ene draad, en dan diezelfde persoon te steunen in een andere. Het gaat me dus wel degelijk om morele waarden. Maar ik geloof inderdaad voor het vegen voor eigen deur.
![]() |
![]() |
#14989 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14990 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14991 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauwe kul, ik zet daardoor helemaal niet aan tot rascisme. Dat is enkel het probleem benoemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14993 |
|
![]() sure.
![]() |
#14994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet geen hele groep in een slecht daglicht.
Laatst gewijzigd door illwill : 26 februari 2012 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14995 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14996 | |
Banneling
|
![]() [quote=alice;6004037]
Citaat:
Rasisme is een heel groot woord dat veel meer leeft bij diegene die er zich steeds als slachtoffer achter verschuild dan bij de modale burger . om eerlijk te zijn onstaat dat steeds uit een gevoel van oneerlijk behandeld te worden . En Ja , als je regels aan Uw laars lapt heb je er weinig last van . En zo ontstaat er een vorm van onbegrip . want duizenden Vlamingen die hun taak en bijdrage tot de maatschappij ernstig nemen , hard werken en veel belasting betalen , en aangezien hun hele persoonlijke loopbaan herkomst en domicilie altijd perfect vindbaar zijn , zijn zij ook altijd diegenen die eerst en gemakkelijkst vatbaar zijn om te betalen . En dat creeerd een gevoel van ongelijkheid , en dan nog wel in het nadeel van de outochtone vlaming . bent U verwonderd dat er critiek is ? behandel iedereen gelijk en pas de zelfde regels toe voor imigranten en er zal geen haat ontstaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 februari 2012 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14998 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moslims goed, Vlaams slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#14999 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien mag hij daar van slachtoffers van verkrachtingen eisen dat ze 4 getuigen aanbrengen,en, kers op de taart, zelf als ze dat doen, mag hij nog gaan genieten van hun publieke steniging of show met 200 sleepslagen. Laatst gewijzigd door Elbow : 26 februari 2012 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15000 | ||
Banneling
|
![]() Toch wel
Citaat:
Citaat:
|
||