Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 februari 2012, 18:43   #15041
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
Dat wil ik ook niet. Jij hoeft helemaal niet aan de wet van mijn god gehoorzamen. Maar ik wil ook gewoon met rust gelaten worden. En ik wil zeker niets te maken hebben met de uitvindsels van jouw corrupte politiekers. Maar ja, om met rust gelaten te worden, moet je klaarblijkelijk wel bereid zijn van te vechten, want anders laten ze je niet met rust! Voil?*. Laat het bloed maar wat in het rond vliegen, want dat ontneemt de lust tot dat soort van plannen.
Zolang jij onze wetten respecteert wordt je met rust gelaten, zelf jou mening mag je verkondigen, zolang JIJ je maar GEDRAAGT naar onze wetgeving!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 18:45   #15042
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mooi zo, aangezien er in de koran niet over verkeerslichten geschreven werd, staat het je vrij om elke baan over te steken wanneer je dat zint.
Ha ha ha. Je kan de authoriteit van de verkeersregels perfect herleiden tot de stellingen binnen de Koran. Wat niet toegelaten, is nieuwe "axioma's" uitvinden. De verkeersregels zijn helemaal niet axiomatisch.
tarantula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 18:50   #15043
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, om dezelfde reden als jij zeker: omdat ik hier ooit ben terechtgekomen, vermoed ik. Jij zit hier toch ook alleen maar omdat jouw voorouders uit dat berghol in Transsylvanië verjaagd zijn?
Nee hoor. Ik woon hier vooral graag omwille van de democratische maatschappij die mijn voorouders hebben helpen tot stand komen, voor mij.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 18:50   #15044
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Dat wil ik ook niet. Jij hoeft helemaal niet aan de wet van mijn god gehoorzamen. Maar ik wil ook gewoon met rust gelaten worden. En ik wil zeker niets te maken hebben met de uitvindsels van jouw corrupte politiekers. Maar ja, om met rust gelaten te worden, moet je klaarblijkelijk wel bereid zijn van te vechten, want anders laten ze je niet met rust! Voil?*. Laat het bloed maar wat in het rond vliegen, want dat ontneemt de lust tot dat soort van plannen.
Aanvaardt onze politici niet, maar wel onze welvaartsstaat. Nen echte tsjoektsjoek.

Laatst gewijzigd door F.B. : 26 februari 2012 om 18:51.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 18:50   #15045
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, om dezelfde reden als jij zeker: omdat ik hier ooit ben terechtgekomen, vermoed ik. Jij zit hier toch ook alleen maar omdat jouw voorouders uit dat berghol in Transsylvanië verjaagd zijn?
Heee, is Paulus een afstammeling van Vlad Dracula?
Dan hadden zijn voorouders dus de gewoonte om Mohammedanen te spietsen.
Hier is die illustere voorvader:

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 18:52   #15046
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof je niet.

Je speelt een rolletje.

Niet met mij.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 19:13   #15047
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha ha ha. Je kan de authoriteit van de verkeersregels perfect herleiden tot de stellingen binnen de Koran. Wat niet toegelaten, is nieuwe "axioma's" uitvinden. De verkeersregels zijn helemaal niet axiomatisch.
Opgelet spinneke, toet toeoeoeoet... splatch... oeps, daar gaan je axiomatische beginsels.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 19:20   #15048
F.B.
Parlementslid

Standaard

Gewoon ter info. Een interessant stukje over emigreren naar Canada. Een lezersreacties gepost op knack.be door een zekere "mielke canada".

Citaat:
WILLIAM,Ik denk niet dat er buiten belgie ,nog landen zijn waar ge zo maar alles aangeboden krijgt ,want in canada komt ge niet binnen ,als ge niet op eigen krachten kunt overleven ,leefloon en opvang bestaat hier niet .Probeer anders maar eens, ge zult rap terug zijn in belgie .ik heb al meermaals de vereisten uitgelegd ,wij zijn sinds ons pensioen 2003 in canada ,omdat onze dochter FAMILIENSHIP had aangevraagd ,waren definitief aanvaard na heel wat onderzoeken eerst in 2007.we mochten wel blijven(sinds 2004) maar 6 maandelijks opnieuw aanvragen ,kostprijs 500cad(ongeveer zoveel als USDollar),Die jaren hebben we ALLES zelf moeten bekostigen ,dat is hier TEMPORARY RESIDENT ,alleen mogelijk met BORG van familie of vrienden in canada.dan hebt ge een immigratieconsulente nodig (erkende met lisencie).kost ongeveer 3000cad voor gezin,dan 900cad betalen voor papierwerk van de officiele immigratie ergens in het buitenland ,in ons geval cad-ambassade in BUFFALO (USA),na goedkeuring door ambassade ,eerst canada verlaten naar Buffalo ,weer gespek met officer en dan aan de ca-grens nog eens alles nazien ,eindelijk dan "WELCOME IN CANADA"met een stevige handdruk van de OFFICER /Ik begrijp wel, dat er afhaken en zeker als ge jong zijt en geen vrienden of familieopvang hebt<MIJN familie heeft in 2005 immigratie aangevraagd in BELGIE als jonger koppel .wel alles via PARIJS en Taalcursus volgen ,is verplicht ,door canada erkende instelling in Belgie .Ja man zo simpel is het niet ,mijn dochter heeft er in 1997 ook 2 jaar over gedaan en die hadden werk en inkomen .Vergelijk dat met belgie en nederland heeft de riem ook moeten aantrekken ,dat is niet houdbaar ,blijkbaar in belgenland wel .Nu is er een toeloop van MOSLIMS in ALBERTA(OLIE MIJNEN) waar mij dochter nu met haar vriend woont (voorlopig wegens werk)Ik was eigenlijk ontgoocheld en vreesde dat belgische toestanden zich gingen herhalen ,MAAR mijn dochter is daar op de UNIVERSITEIT en onderzoek wijst naar rijke en geschoolde moslims,die dan wel weer familie en vrienden gemakkelijk binnen krijgen ,WEL daar is nu een anti -moslimpartij ontstaan, die wijst naar de gevaren van europa ,ja want mijn dochter weet het best ze had een MOSLIM dokter die weigerde haar te aanvaarden ,jawel "wegens geen hoofddoek"Ze heeft klacht neergelegd en nu weigert zij nog moslimdokters .dat is het resultaat >GELUKKIG in deze provincie Manitoba ,waar wij wonen zijn weinig moslims ,ja hier is meer landbouw en werken ja dat is ???? voordeel is dat veel oecrainers,russen ,nederlanders,duitsere ,franssen oostenrijkers en roemenen(meerderheid samen mer oecaieners) hier hun cristelijke churches nog hoog houden >Nu zijn we hier onmiddellijk aanvaard en de sfeer is prima >Ze willen niets weten van MOSLIMS en raar er was een dokter moslim en niemand wilde die als dokter in het haelth-center,ze hebben hem moeten vervangen .Ja ik praat wel met de mensen en ge voelt dat ze zich niet laten afnemen ,wat hun ouders hier hebben opgebouwd en ze kennen wel de problemen van europa ,omdat ze daar toch familie hebben .Maar ik denk ook niet dat moslims gek zijn op land en bosbouw ,laat ze maar wat in de olievelden ploeteren .Ge ziet GELD is machtig ondanks de gevaren .MAAR de indianen (die gestudeerd hebben )zijn al aan het beraden met de regering om te stoppen met dat volk binnen te laten ,ze hebben zelf hun reservaten in het noorden met olievelden in eigen beheer ,nu worden meer andere volkeren aangetrokken.ALBERTA is de rijkste provincie van canada ,hopelijk doen ze er iets aan .

Laatst gewijzigd door F.B. : 26 februari 2012 om 19:20.
Oud 26 februari 2012, 19:25   #15049
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik geloof je niet.

Je speelt een rolletje.

Niet met mij.

Paulus.
Goed gezien, Paulus.
Oud 26 februari 2012, 19:35   #15050
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nee hoor. Ik woon hier vooral graag omwille van de democratische maatschappij die mijn voorouders hebben helpen tot stand komen, voor mij.
Tja, nu woont er iemand anders in dat berghol. Zijn jullie daar nog steeds boos om?
Oud 26 februari 2012, 19:48   #15051
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Zo maar een vraagje er tussendoor aan tarantula:
Waarom eet de vrouwelijke tarantula spin het mannetje op na paring?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 19:51   #15052
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Zo maar een vraagje er tussendoor aan tarantula:
Waarom eet de vrouwelijke tarantula spin het mannetje op na paring?
Verwart ge niet met de zwarte weduwe?
Oud 26 februari 2012, 20:00   #15053
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
wij westerlingen zijn via een onzichtbare draad in ons achterste allemaal verbonden met het centrale waardensysteem "The West" en daarmee zijn we hier een beetje "anders" dan in de ummah. Zou je niet beter in de ummah blijven zo zonder draad uit je kont?
Ik wens niet gelinkt te worden aan jouw waardensysteem.
Bij voorbaat dank.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 20:05   #15054
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik wens niet gelinkt te worden aan jouw waardensysteem.
Bij voorbaat dank.
Wat een opluchting voor het Westen.
Ze komt met haar uitgesproken voorkeur voor islamitische waarden natuurlijk ook niet in aanmerking.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 20:05   #15055
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zolang jij onze wetten respecteert wordt je met rust gelaten, zelf jou mening mag je verkondigen, zolang JIJ je maar GEDRAAGT naar onze wetgeving!
Dat klopt niet altijd.
Zelfs al houd je je ten allen tijde aan de wet, als je er niet-Belgisch uitziet loop je de kans, dat je door iedere politiepatrouille die je pad kruist, gecontroleerd wordt. Dat is toch niet "met gerust gelaten worden".
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 20:26   #15056
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Wat een opluchting voor het Westen.
Ze komt met haar uitgesproken voorkeur voor islamitische waarden natuurlijk ook niet in aanmerking.
schitterend
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 20:36   #15057
tarantula
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Aanvaardt onze politici niet, maar wel onze welvaartsstaat. Nen echte tsjoektsjoek.
Ik heb een hekel aan die welvaartsstaat. Daarbij, die is toch bijna bankroet. Nog effe, en we zijn er van af.
Oud 26 februari 2012, 21:37   #15058
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik heb een hekel aan die welvaartsstaat. Daarbij, die is toch bijna bankroet. Nog effe, en we zijn er van af.
Gaat ge al uw kindergeld terug terugstorten? Een tsjoektsjoek zijnde, kan dat wel oplopen.

Laatst gewijzigd door F.B. : 26 februari 2012 om 21:39.
Oud 26 februari 2012, 21:53   #15059
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat klopt niet altijd.
Zelfs al houd je je ten allen tijde aan de wet, als je er niet-Belgisch uitziet loop je de kans, dat je door iedere politiepatrouille die je pad kruist, gecontroleerd wordt. Dat is toch niet "met gerust gelaten worden".
Ik zie er - vooral na enkele zonnige dagen - veeleer niet-Belgisch dan wél-Belgisch uit, en ik heb op mijn pad al véél méér politiepatrouilles (méér dan 1000) gekruist die mij amper een vermoeide blik waard vonden dan politiepatrouilles die mij wilden controleren (welgeteld 3).

En ik hield me daarbij niet eens ten allen tijde aan de wet (de verplichting een geldig identiteitsbewijs bij te hebben, bijvoorbeeld).

Beschik ik soms over bijzondere talenten, of anders wel een uitstekende engelbewaarder?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2012, 21:56   #15060
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Alleen als Uw vrouw mij terugbetaalt voor de laatste keer dat ze de gasrekening alweer niet kon betalen, en hier wat is komen pijpen. Bij jou wil ze dat niet doen, want jij geeft haar klaarblijkelijk niet genoeg geld. Bij de buur doet ze dat nog twee keren gratis, zegt ze, want hij heeft haar wasmachine gerepareerd.

Wat is dat eigenlijk een "tsjoektsjoek"?
In dat geval zal ze zeker niet bij een tsjoektsjoek gaan aankloppen. De reden daarvoor is voor de hand liggend.

Laatst gewijzigd door F.B. : 26 februari 2012 om 21:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be