Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2012, 23:13   #341
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Erg onzorgvuldig wat u hier allemaal beweert. Maar goed, helpen die wetten al een beetje om meisjes te leren zich niet dronken te laten voeren?
Het gaat hier niet over de opvoeding van die meisjes.
Maar over het feit dat volwassen mannen meisjes van dertien niet mogen neuken. Ze dronken voeren is een bezwarend feit , want je mag minderjarige kinderen OOK niet dronken voeren. Dat hangt in België in elke café aan de muur, en in de U.K. zal dat wel hetzelfde zijn.
Begrijp je ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 23:17   #342
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
..
Dergelijke statisieken trekken uit 41 gevallen over 3 jaar is gewoon mathematisch zinloos, een statistische vloek.
Jaja, maak je niet moe...Ik weet al lang naar wie je sympatie gaat...
Wel goor van jou om de partij van die verkrachtende Paki's te kiezen vind ik, maar kom, van een fulltime- allochtonenknuffelaar kan men niet anders verwachten zeker...
Oud 27 februari 2012, 23:20   #343
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hier een uittreksel uit jouw eigen link :

Nog iets dat je wil weten ?
Ja
Ik had graag geweten of het nu hoger of lager is in absolute cijfers.
En ook of 27.2% van 'schering en inslag' nu meer of minder 47% van 'al wel eens' i

Citaat:
Een cartoontje erbij misschien ?
Dat hoeft nu niet meteen ... maar moest ge ergens een grafiekje hebben waaruit zou blijken of het aatal groepsverkrachtingen gepleegd door blondharige Noorse mannen groter dan 2.10 m nu zou toe_ of afgnomen zijn zou dat welkom zijn.

Laatst gewijzigd door praha : 27 februari 2012 om 23:20.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2012, 23:22   #344
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
..
Dergelijke statisieken trekken uit 41 gevallen over 3 jaar is gewoon mathematisch zinloos, een statistische vloek.
Ach ... zolang mensen als den dinges hun eng wereldbeeld maar bevestigd zien maakt dat niet uit of het nonsens is of niet.
Oud 27 februari 2012, 23:24   #345
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar over het feit dat volwassen mannen meisjes van dertien niet mogen neuken. Ze dronken voeren is een bezwarend feit , want je mag minderjarige kinderen OOK niet dronken voeren. Dat hangt in België in elke café aan de muur, en in de U.K. zal dat wel hetzelfde zijn.
Begrijp je ?
Tiens... ik die dacht dat het over verkrachtigen ging en meer in het bijzonder over het phenomeen groepsverkrachtingen
Oud 27 februari 2012, 23:25   #346
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaja, maak je niet moe...Ik weet al lang naar wie je sympatie gaat...
Wel goor van jou om de partij van die verkrachtende Paki's te kiezen vind ik, maar kom, van een fulltime- allochtonenknuffelaar kan men niet anders verwachten zeker...
Maak je ook niet moe hé
Meer of minder autochtoonse Noorse groepsverkrachtingsdaders ?

Laatst gewijzigd door praha : 27 februari 2012 om 23:25.
Oud 27 februari 2012, 23:54   #347
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Maak je ook niet moe hé
Meer of minder autochtoonse Noorse groepsverkrachtingsdaders ?
Citaat:
"Nu volgt de Noorse Aftenposten. Volgens de krant zijn alle daders, die de laatste drie jaar in Oslo voor overvalverkrachtingen werden aangeklaagd, immigranten met een niet-westerse achtergrond."Cijfers van de politieafdeling van Oslo voor geweld- en zedenmisdrijven laten zien dat alle 41 aangegeven overvalverkrachtingen van 2006-2008 door niet-westerse daders werden gepleegd.

De daders zijn relatief jonge mannen, die uit ander landen komen. Ze zijn meestal asielzoekers en komen vaak uit getraumatiseerde landen of uit landen met een heel ander vrouwbeeld dan wij in Noorwegen hebben’, zegt Hanne Kristin Rohde, hoofd van de sectie geweld- en zedenmisdrijven van de politie van Oslo tegen de zender NRK (Noorse staatstelevisie).

Het zijn mannen met een Koerdische of Afrikaanse achtergrond die de statistiek domineren en de politie denkt dat er meer preventieve arbeid bij mannen met een migratieachtergrond nodig is. Volgens het rapport ‘Verkrachting in Oslo 2007’ had 72,8% van de daders in dat jaar een andere nationaliteit dan de Noorse. Bij een overeenkomstig onderzoek in het jaar 2004 lag dit aantal bij 63,2% en in 2001 bij 53%. Dit zijn cijfers voor alle verkrachtingen. Het aandeel buitenlandse daders bij overvalverkrachtingen was altijd hoger.
Begrepen nu ? De immigranten verkrachten MEER dan de Noren, al dan niet 2 meter groot.
Nog iets tot je dienst ?
Oud 28 februari 2012, 00:08   #348
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Begrijp je ?
Zeg, wat doen die kinderen zonder toezicht dan in een café? Ergens speelt hier ook wel eigen verantwoordelijkheid (of die van de ouders) mee, hoor...
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 00:11   #349
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Tiens... ik die dacht dat het over verkrachtigen ging en meer in het bijzonder over het phenomeen groepsverkrachtingen
http://rechtsactueel.wordpress.com/2...r-perscensuur/

Citaat:
NMBS-personeel: ‘Allochtonen vernielen en verkrachten in trein, gevolgd door perscensuur’

Posted on 3 december 2011by RechtsActueel

Volgens een klein berichtje in Het Nieuwsblad van 3 november was er weer eens een akkefietje met ‘baldadige jongeren’. Een groep van ‘Brusselse jongeren’ schopte keet toen ze vanuit Walibi op een trein naar Brussel zaten. Volgens het Nieuwsblad werd een vrouw ‘lastiggevallen’. Het woord ‘allochtonen’ valt in het artikel niet, de rest van de pers heeft voor zover wij weten geen woord aan de zaak gewijd. Vandaag viel echter een mail in onze bus van een NMBS-personeelslid. ‘Alweer een voorbeeld van zelfcensuur door de pers’, zo klinkt het. In werkelijkheid ging het om zeer zware feiten: het kapotslaan van ruiten, leegspuiten van brandblussers op passagiers, slagen en verwondingen aan passagiers, doodsbedreigingen en de verkrachting van een vrouw.

Het korte berichtje in Het Nieuwsblad van 3 november 2011 ging als volgt:

‘De spoorwegpolitie heeft maandagavond liefst zeventien jongeren van de trein geplukt in de omgeving van het station van Etterbeek. De jongeren kwamen van een dagje Walibi. Ze schopten keet in de trein. Ze vernielden zitbanken en trokken aan het alarm. Ze vielen een vrouw lastig. De treinbestuurder onderbrak de rit en riep de politie op. Die pakte alle zeventien baldadige jongeren, allen uit het Brusselse, op. Na verhoor mochten ze beschikken omdat de politie niet kon bepalen wie welke vernielingen had aangebracht. De trein stond door het incident drie uur stil. De NMBS bood de getroffen reizigers bij wijze van compensatie een gratis taxirit aan naar hun bestemming.’

Maar volgens de mail van een lid van het rijdend personeel van de NMBS ging het er heel wat steviger aan toe:

‘De werkelijke feiten vastgesteld door het rijdend personeel NMBS: Een veertigtal allochtone jongerenhad de controle overgenomen van een aantal rijtuigen, met een ware ravage als gevolg. In de rijtuigen moesten ramen het begeven, elektrische verbindingen tussen de rijtuigen werden losgemaakt, brandblussers werden op andere reizigers leeggespoten, zitbanken werden vernield, agressie op reizigers, de treinbegeleider moest zich opsluiten vanwege doodsbedreigingen, en een vrouw werd lastiggevallen en daarna ook verkracht. Deze zware feiten zijn onaanvaardbaar voor de reizigers en het treinpersoneel; Dat dit niet in het TV nieuws terechtkomt, is niet verwonderlijk, er is al jaren een gerichte censuur. Rijdend Personeelslid NMBS’

Wij waren er niet bij en weten dus niet wat juist gebeurd is, maar de mail lijkt ons bijzonder geloofwaardig; het krampachtig vermijden van het woord ‘allochtoon’ in het aanvankelijke artikel lijkt ons alleszins verdacht… Dat er zoiets bestaat als zelfcensuur bij de pers is ook een feit: CD&V, SP.a en VLD zorgen ervoor dat onze samenleving wegzinkt in de multikulti-chaos, maar via hun vriendjes bij de pers (journalisten stemmen 80% groen-rood) trachten zij ervoor te zorgen dat zo weinig mogelijk mensen het weten.
Hier, nog zo een voorval, in Eigen Land...Doodgezwegen in de media, vergoelijkt en geminimiseerd door allochtonenknuffelaars en ander uitschot...Walgelijke bedoening...

Laatst gewijzigd door den dinges : 28 februari 2012 om 00:12.
Oud 28 februari 2012, 00:22   #350
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Zeg, wat doen die kinderen zonder toezicht dan in een café? Ergens speelt hier ook wel eigen verantwoordelijkheid (of die van de ouders) mee, hoor...
NOGMAALS : de opvoeding van die kinderen is een andere zaak. Start daar een topic over als je dit wil.
De feiten zijn dat minderjarige meisjes dronken gevoerd werden door volwassen mannen, en daarna verkracht. Dat is verboden.
Eigen verantwoordelijkheid gaat niet op voor kinderen van dertien jaar. Een volwassene mag daarmee niet naar bed gaan, zélfs al vroegen ze er zelf om...Wat niet het geval was, voor alle duidelijkheid.
Zelfs analfabete allochtonen moeten dit eindelijk eens leren begrijpen : ze bevinden zich niet in hun beestachtige wildernis , jonge meisjes zijn hier geen loslopend wild, waar iedereen mag in schieten als ze zich zonder een mannelijke oppasser over de openbare weg begeven, of een hapje gaan eten in een fastfood ( daar werkten verschillende van de groepsverkrachters )
Oud 28 februari 2012, 00:24   #351
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach ... zolang mensen als den dinges hun eng wereldbeeld maar bevestigd zien maakt dat niet uit of het nonsens is of niet.
Blijf jij maar rondlopen met die schellen op je ogen, en/of je kop in het zand...Het zal je een zorg wezen wat jonge meisjes overkomt, nietwaar ?
Oud 28 februari 2012, 00:36   #352
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
NOGMAALS : de opvoeding van die kinderen is een andere zaak. Start daar een topic over als je dit wil.
De feiten zijn dat minderjarige meisjes dronken gevoerd werden door volwassen mannen, en daarna verkracht. Dat is verboden.
Eigen verantwoordelijkheid gaat niet op voor kinderen van dertien jaar. Een volwassene mag daarmee niet naar bed gaan, zélfs al vroegen ze er zelf om...Wat niet het geval was, voor alle duidelijkheid.
Zelfs analfabete allochtonen moeten dit eindelijk eens leren begrijpen : ze bevinden zich niet in hun beestachtige wildernis , jonge meisjes zijn hier geen loslopend wild, waar iedereen mag in schieten als ze zich zonder een mannelijke oppasser over de openbare weg begeven, of een hapje gaan eten in een fastfood ( daar werkten verschillende van de groepsverkrachters )
Ho, beestachtige wildernis en fastfood? Ik begrijp u niet.

De opvoeding is trouwens ook helemaal geen "andere zaak"; het is eerder dezelfde zaak. Moest ik mijn minderjarige 5-jarigen laten rondslingeren in kerken, moet ik achteraf ook niet over pedofilie klagen.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 00:39   #353
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Ho, beestachtige wildernis en fastfood? Ik begrijp u niet.

De opvoeding is trouwens ook helemaal geen "andere zaak"; het is eerder dezelfde zaak. Moest ik mijn minderjarige 5-jarigen laten rondslingeren in kerken, moet ik achteraf ook niet over pedofilie klagen.
Als ge uw kind onbeheerd achterlaat bij de papa of de nonkel moet ge ook achteraf niet klagen over incest.
Oud 28 februari 2012, 00:47   #354
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijp je ?
Dit klinkt niet als een moreel oordeel maar meer als een blinde gehoorzaamheid aan de wet. De wet staat de meisjes toe om te neuken met wie ze willen en om drank aan te nemen zoveel ze willen. Daar kunnen ze niet voor gestraft worden. Vroeger werden ze in een gesticht geplaatst als ze te veel naar jongens keken en nu gaan ze hun gang maar. Dus daar kunnen de lieve meisjes en vooral hun ouders - zo is onze Polleke niet! - dan achteraf fijn een zaak van maken hè? En die jongens zijn voor de één onnozele sukkels en voor de ander misdadigers - ik heb het hier niet over mishandeling en dwang en misbruik maken van een laveloos meisje door de jongens, natuurlijk; dat is altijd misdadig. Wat daar van waar is moet nog bewezen worden. Maar die beschuldiging is schijnbaar het enige dat jou interesseert. Nou, dat moet zwaar bestraft worden natuurlijk. Fijn dat je het zegt.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 00:52   #355
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Als ge uw kind onbeheerd achterlaat bij de papa of de nonkel moet ge ook achteraf niet klagen over incest.
Ik hoop dat dit cynisch bedoeld is, al lees ik het er niet in. Want we moeten eisen van alle volwassenen dat ze alle kinderen en hun ouders respecteren. Kindermisbruik moet altijd bestraft worden.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 01:02   #356
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ik hoop dat dit cynisch bedoeld is, al lees ik het er niet in. Want we moeten eisen van alle volwassenen dat ze alle kinderen en hun ouders respecteren. Kindermisbruik moet altijd bestraft worden.
Het is een antwoord op de uitspraak van mam.
Natuurlijk moeten we eisen dat alle volwassenen kinderen respecteren.
Ook priester (cf. uitspraak mam).

In deze tijden is het ondenkbaar dat ge uw kind 'loslaat'. Ik ging als kind gewoon met een vriendinnetje de straat op. We gingen naar een bosje in de buurt waar we een kamp maakten. We wandelden langs een boerenbaantje naar de paardenweien. Ontvoerders hebben jarenlang iedere woensdagnamiddag ruimschoots de tijd gehad om ons te onvoeren. We konden 1000 keer verkracht geweest zijn.

Als je nu uw kind 5 seconden onbeheerd achterlaat is het uw eigen schuld als er hen iets overkomt. Toink?

Ik ging in ieder geval, zoals bijna �*l m'n leeftijdsgenootjes, op m'n 14e naar het jeugdhuis. Dat was NORMAAL. Degene met zeer strenge ouders moesten wachten tot ze 15 of 16 waren.
Hoeveel keer ben ik niet op m'n fietske in den donkeren naar huis gereden?
En ja, zoiets kan al eens mis gaan. Maar dat is de schuld van de verkrachters, niet van ouders of kinderen.

Op den duur worden loslopende kinderen en tieners een rariteit waar 100 verkrachters tegelijk op zitten azen.
Oud 28 februari 2012, 02:04   #357
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://rechtsactueel.wordpress.com/2...r-perscensuur/

Hier, nog zo een voorval, in Eigen Land...Doodgezwegen in de media, vergoelijkt en geminimiseerd door allochtonenknuffelaars en ander uitschot...Walgelijke bedoening...
Ik vond dat elders, maar daar stond er iets meer bij:

Citaat:
Auteur: Jeroen Brailly [ donderdag 17 11 11 17:39 ]
Berichttitel: Re: Aggressie en andere criminaliteit tov personeel & klante
Don't shoot the messenger maar ik heb het via via, dus onbekende bron.
En eerlijk gezegd heb ik er ook m'n twijfels bij maar ik dacht, ik post het toch even op het forum om de reacties te zien.

http://rijdendpersoneel.be/viewtopic...810&view=print
Zo komen dgl. verhalen op internet terecht.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 07:36   #358
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat vroeger " al wel eens " gebeurde, groepsverkrachting, is nu schering en inslag, en vrijwel altijd het werk van éénzelfde bevolkingsgroep...Daar zal geen enkel artikeltje iets aan veranderen...
Heb je het artikel gelezen?
Verkrachting van en seksueel geweld tegen leeftijdgenoten of oudere meisjes en vrouwen worden iets vaker gepleegd door jongeren uit etnische minderheden (53% tegen 47%), maar kinderverkrachting (waarbij een kind jonger dan de dader zelf wordt misbruikt) wordt beduidend vaker gepleegd door autochtone jongeren (76% tegen 24%).
http://www.pedagogiek.net/content/ar...&rubriek2name=
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 07:39   #359
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Begrijp je ?
“NIET VOOR NIKS” VORMEN VAN RUILSEKS ONDER JONGEREN
http://www.gezond.amsterdam.nl/GetDo...14415676963822

Jongeren massaal aan breezerseks
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenla...tml?redirected

Over rainbowparty’s en breezerseks
http://conniefranssen.wordpress.com/...n-breezerseks/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Breezercultuur
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2012, 08:15   #360
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Heb je het artikel gelezen?
Verkrachting van en seksueel geweld tegen leeftijdgenoten of oudere meisjes en vrouwen worden iets vaker gepleegd door jongeren uit etnische minderheden (53% tegen 47%), maar kinderverkrachting (waarbij een kind jonger dan de dader zelf wordt misbruikt) wordt beduidend vaker gepleegd door autochtone jongeren (76% tegen 24%).
http://www.pedagogiek.net/content/ar...&rubriek2name=
waar zie jij GROEPSverkrachting staan?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be