![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar over het feit dat volwassen mannen meisjes van dertien niet mogen neuken. Ze dronken voeren is een bezwarend feit , want je mag minderjarige kinderen OOK niet dronken voeren. Dat hangt in België in elke café aan de muur, en in de U.K. zal dat wel hetzelfde zijn. Begrijp je ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wel goor van jou om de partij van die verkrachtende Paki's te kiezen vind ik, maar kom, van een fulltime- allochtonenknuffelaar kan men niet anders verwachten zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had graag geweten of het nu hoger of lager is in absolute cijfers. En ook of 27.2% van 'schering en inslag' nu meer of minder 47% van 'al wel eens' i Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 27 februari 2012 om 23:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer of minder autochtoonse Noorse groepsverkrachtingsdaders ? Laatst gewijzigd door praha : 27 februari 2012 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog iets tot je dienst ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 28 februari 2012 om 00:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De feiten zijn dat minderjarige meisjes dronken gevoerd werden door volwassen mannen, en daarna verkracht. Dat is verboden. Eigen verantwoordelijkheid gaat niet op voor kinderen van dertien jaar. Een volwassene mag daarmee niet naar bed gaan, zélfs al vroegen ze er zelf om...Wat niet het geval was, voor alle duidelijkheid. Zelfs analfabete allochtonen moeten dit eindelijk eens leren begrijpen : ze bevinden zich niet in hun beestachtige wildernis , jonge meisjes zijn hier geen loslopend wild, waar iedereen mag in schieten als ze zich zonder een mannelijke oppasser over de openbare weg begeven, of een hapje gaan eten in een fastfood ( daar werkten verschillende van de groepsverkrachters ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() Blijf jij maar rondlopen met die schellen op je ogen, en/of je kop in het zand...Het zal je een zorg wezen wat jonge meisjes overkomt, nietwaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De opvoeding is trouwens ook helemaal geen "andere zaak"; het is eerder dezelfde zaak. Moest ik mijn minderjarige 5-jarigen laten rondslingeren in kerken, moet ik achteraf ook niet over pedofilie klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#354 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat dit cynisch bedoeld is, al lees ik het er niet in. Want we moeten eisen van alle volwassenen dat ze alle kinderen en hun ouders respecteren. Kindermisbruik moet altijd bestraft worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk moeten we eisen dat alle volwassenen kinderen respecteren. Ook priester (cf. uitspraak mam). In deze tijden is het ondenkbaar dat ge uw kind 'loslaat'. Ik ging als kind gewoon met een vriendinnetje de straat op. We gingen naar een bosje in de buurt waar we een kamp maakten. We wandelden langs een boerenbaantje naar de paardenweien. Ontvoerders hebben jarenlang iedere woensdagnamiddag ruimschoots de tijd gehad om ons te onvoeren. We konden 1000 keer verkracht geweest zijn. Als je nu uw kind 5 seconden onbeheerd achterlaat is het uw eigen schuld als er hen iets overkomt. Toink? Ik ging in ieder geval, zoals bijna �*l m'n leeftijdsgenootjes, op m'n 14e naar het jeugdhuis. Dat was NORMAAL. Degene met zeer strenge ouders moesten wachten tot ze 15 of 16 waren. Hoeveel keer ben ik niet op m'n fietske in den donkeren naar huis gereden? En ja, zoiets kan al eens mis gaan. Maar dat is de schuld van de verkrachters, niet van ouders of kinderen. Op den duur worden loslopende kinderen en tieners een rariteit waar 100 verkrachters tegelijk op zitten azen.
![]() |
![]() |
#357 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verkrachting van en seksueel geweld tegen leeftijdgenoten of oudere meisjes en vrouwen worden iets vaker gepleegd door jongeren uit etnische minderheden (53% tegen 47%), maar kinderverkrachting (waarbij een kind jonger dan de dader zelf wordt misbruikt) wordt beduidend vaker gepleegd door autochtone jongeren (76% tegen 24%).http://www.pedagogiek.net/content/ar...&rubriek2name= |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.gezond.amsterdam.nl/GetDo...14415676963822 Jongeren massaal aan breezerseks http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenla...tml?redirected Over rainbowparty’s en breezerseks http://conniefranssen.wordpress.com/...n-breezerseks/ http://nl.wikipedia.org/wiki/Breezercultuur |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |