![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet meer volgen.
Eerst leek je overtuigd dat FDW beweerde dat het plan racistisch is. Als het plan racistisch is dan volgt daar toch uit dat de (mede) auteur ervan racistisch is? Als de N-VA mensen binnenpakt waaevan ze weten dat het racisten zijn, dan is de N-VA toch een racistische partij? Of wil je me eigenlijk zeggen dat FDW liegt over het racistisch zijn van het plan en dat het plan dus niet racistisch is?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 februari 2012 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei oei...die opmerking van FDW moet hard aangekomen zijn bij de NVA.
Eigenlijk heeft onze Filip hun Weytske bij zijn nekvel gegrepen en hem gezegd: "ofwel trekt ge uw loze beschuldiging van racisme terug ofwel zijt ge er mutatis mutandis (met de bewijzen in de hand) zelf ene." Ik mag hopen dat Filip de NVA nu niet loslaat, nu hij hun op het gebied van hun hemeltergend racismegejank, bij het nekvel heeft... Dus: hoe zit het jongens? "Waren de Vlaams Blokkers nu racistisch (hetgeen de NVA automatisch ook racistisch maakt) of niet?" Ge moet niet vragen hoe ze nu in de redakties van leswaar en deredactieVRT zitten te gieren van het lachen. Dat BDW maar goed beseft dat daar in Leswaaar vandaag reeds een connotatie van zwartzakkerij, colaboratie, neo-nazisme en xenofobie wordt aan vast geklonken...slim hoor NVA, hééééééél slim.... ![]() Ik voorspel: binnen het jaar hebben we een uitzending: "de ware inborst van de NVA op de RTBF"....tjonge tjonge...
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
dat komt er van als je iemand die zich wegens CS niet kan verdedigen (behalve op twitter dan) uitscheldt met loze beschuldigingen...
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo "waarvan ze weten dat het racisten zijn"? Het is Dewinter die dat beweert. Het is Dewinter die het 70-puntenplan racistisch noemt om van Van Overmeire een racist te maken. Dat maakt van Van Overmeire nog geen racist, maar dat maakt wel dat Dewinter het 70-puntenplan en de auteurs ervan (dus zichzelf) als racisten beschouwt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was FDW die met het 70 punten programma kwam aandraven, om Van Overmeiren te linken aan racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() [quote]
![]() Schei uit Distel...ik kom niet meer bij....woehoe... Bon...euheum...traan traan...euhm... Bon: dus Distel: uw eigen interpretatie getrouw: A/ is het 70 puntenprogramma racistisch B/ is het 70 punten programma niet racistisch. In geval A/ is de NVA een racistische partij B/ Is het Vlaams Blok* geen racistische partij maar is BDW een leugenaar omdat hij het Vlaams Blok racistisch noemt. *: Vlaams Belang is hier niet ter sprake omdat zij het 70 punten programma nooit hebben gemaakt noch gebruikt.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 februari 2012 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Ik ga dit melden met de mods...een aanval op mijn buikspieren...middenrif en musculus levator anguli oris, musculus risorius en alle andere lachspieren...dit is pure mishandeling....
![]()
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Daarenboven vind ik het hilarisch als iemand die betrapt wordt op een enorme stommiteit die stommiteit blijft herhalen in de hoop dat de enormiteit vanzelf wegvliedt.... ![]()
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Wil je antwoorden op de vraag aub ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door het binnenhalen van Van Overmeire , een auteur van het 70 punten programma, is de N-VA nu ook een racistische partij. Tenzij het 70 punten plan niet racistisch was natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Dent u écht dat hij de pointe heeft begrepen Pé?
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |