![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de chance hebt om nog snel in een kliniek de miskraam te kunnen krijgen, heb je tenminste nog "het geluk" dat de foetus in de plaatselijke verbrandingsoven of met het medisch afval kan verwijderd worden. Of zou elke kliniek een aparte begrafenisdienst per doodgeboren foetus van 6 maanden houden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan hadden we er misschien nooit niks van in de krant gelezen ? ![]() Citaat:
Over 'lijk' wordt er zelfs niet echt gesproken dan .... pas na 24 weken kent de wet op de lijkbezorging een definitie als zijnde doodgeboren |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat ondanks dat men niks expliciet onwettelijks gedaan heeft het toch kan zijn dat men achtera wordt aangeklaagd wegen bv 'schuldig verzuim' Da's een beetje gelijk die vreemde discussie of je na een autoongeval hulp dient te verlenen. Al goed dat tegenwoordig zowat iedereen over een gsm beschikt en de hulpdiensten kan bellen... in dat geval heb je hulp verleent. Vroeger lag dat iets kritischer... als men dn geen hulp bood kon men worden aangeklaagd... bood men wel hulp en men deed iets foutief tijdens dat handelen kon men eveneens aangeklaagd worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is volgens mij 9 maand. De rest beweerde de vrouw. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als er een proces van komt .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6 volgens mij tenminste als we er nog mogen vanuit gaan dat ze in september bevallen zou zijn.... zo niet ... hoe kom jij dan op 9 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal eens een rauwe steak in Uw rugzak steken voor een paar maand. Dan begrijpt U direct het verschil tussen lijk, lichaampje en steak
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een man staat nog véél verder af van een doodgeboren kind dat zijn genen draagt. En als ze er onder lijden dan is dit omdat hun vrouw, de moeder er erg onder lijdt. Ze voelen mee met hun partner. Trouwens hoe komt het dat er zoveel donoren zich bij sperma-banken aanbieden? Quasi gratis...
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt niet zo abnormaal dus.... misschien ben jij het wel die erg strenge eisen stelt aan 'in de maatschappij passen' Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 28 februari 2012 om 21:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft die jonge vrouw in Gods Naam iemand misdaan? Zij heeft echt niemand kwaad berokkend, en heeft zelf hulp nodig. In plaats daarvan laat hij haar aan haar lot over en gooit haar de bak-->vergeetput in. Dat terwijl er zoveel crapuleuze boeven, bedriegers ed die wél andere onschuldige mensen last en leed hebben berokkend, heel vaak een veel mildere straf, of zelfs de vrijspraak krijgen. Nogmaals: die procureur is een dom mens.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 28 februari 2012 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |