![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, de wet hield toezicht op ons totdat Christus kwam, zodat we door ons vertrouwen op God als rechtvaardigen konden worden aangenomen. Gl 3:24 In Christus Jezus is het volkomen onbelangrijk of men wel of niet besneden is. Belangrijk is dat men gelooft en de liefde kent, die het geloof zijn kracht verleent. Gl 5:6 U ziet dus dat iemand rechtvaardig wordt verklaard om wat hij doet, en niet alleen om zijn geloof. Jk 2:24 Voor God, de Vader, is alleen dit reine, zuivere godsdienst: weduwen en wezen bijstaan in hun nood, en je in acht nemen voor de wereld en onberispelijk blijven. Jk 1:27 Kom naar mij, jullie die vermoeid zijn en onder lasten gebukt gaan, dan zal ik jullie rust geven. Neem mijn juk op je en leer van mij, want ik ben zachtmoedig en nederig van hart. Dan zullen jullie werkelijk rust vinden, want mijn juk is zacht en mijn last is licht.’ Mt 11:28-30
![]() |
![]() |
#8602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#8603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...
![]() |
![]() |
#8604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het een dubbelnick was, was het een geslaagde. Ik herkende er alvast niemand in...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#8605 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#8606 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Meent niet, dat Ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden; Ik ben niet gekomen om te ontbinden, maar om te vervullen. Want voorwaar, Ik zeg u: Eer de hemel en de aarde vergaat, zal er niet een jota of een tittel vergaan van de wet, eer alles zal zijn geschied. Wie dan één van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen zo leert, zal zéér klein heten in het Koninkrijk der hemelen; doch wie ze doet en leert, die zal groot heten in het Koninkrijk der hemelen. Moet er nog zand zijn? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#8607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, Jezus vervulde het Oude Testament. Ik zie je probleem niet.
Noch waarom je ander citaat zou propageren dat enkel de Bijbel het product is van Goddelijke Inspiratie?
![]() |
#8608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp jouw term "goddelijke inspiratie" niet echt. Het gaat hier om een Goddelijke Openbaring. Als jij beweert dat God aan jou openbaart, waar is dan jouw bewijs of teken? Waar en hoe verkondig jij het Woord? Waar is jouw thora, het evangelie of koran? |
|
![]() |
![]() |
#8609 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het mogelijk om het slaapverwekkend en vooral off-topic religieus gezwam ergens anders voort te zetten ?
|
![]() |
![]() |
#8610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tarantula.
#8612 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8613 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij belooft van zich te gedragen... ![]() edit: het probleem is natuurlijk dat hij zich altijd "larger than life" moet gedragen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 februari 2012 om 03:54. |
||
![]() |
![]() |
#8614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...30&postcount=3 |
|
![]() |
![]() |
#8615 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou me toch ten zeerste verwonderen dat flanelcondoom achter tarantula zat. Het verwondert me nog meer dat de ene forumgebruiker een waarschuwing krijgt voor "troll-gedrag, schelden, nodeloze provocatie en oproepen tot geweld", nog voor die 200 bijdragen haalt; en aan ander onverdroten mag doorgaan. |
|
![]() |
![]() |
#8617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoewel hij op het einde een merkbaar linksere houding aannam dan in zijn begintijd op dit forum, verwacht ik van hem dat zijn pijlen eerder gericht zijn op "de liberaal" dan op een deel (al-dan-niet diepblauwe ![]() Enfin, he s a pretty cool guy and doesnt afraid of anything |
|
![]() |
![]() |
#8618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#8619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie roept volgens u nog op tot geweld?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8620 |
Banneling
|
![]() |
![]() |