![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben geen racist |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar was het voor een aantal mensen niet van de eerste keer duidelijk. Had je toevallig trouwens nog argumenten, of blijft het hierbij?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar de VU toen deze uit elkaar spatte. Ik vind zelfs dat zulk en katharsis misschien niet eens zo slecht is. Maar hier ging het over iets helemaal anders. De NVA huilt de andere postjespartijen na ivm racisme om hun CS te kunnen blijven implementeren. FDW lacht de NVA uit omdat zij diezelfde (door hun benoemde) "racisten" opnemen in hun rangen. Komt daar nog de onhandige verdediging bij van de NVA die het enkel erger maakt. Niet meer, en niet minder. Edit: ik ben het niet die moet overtuigd worden dat noch het Vb noch de NVA racistisch zouden zijn hé. Maar als de NVA zichzelf graag dat odium toe-eigent...wie ben ik om hun tgen te houden?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 29 februari 2012 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, Belgie is dan voor eeuwig dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet realistisch in de zin van dat ik het VB zo direct geen + 50% zie halen.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat eerlijk gezegd niet erg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie echter nog steeds gelooft dat België opgeheven of zelfs maar substantieel afgebouwd kan worden in samenwerking met de traditionele regimepartijen... daarvoor baat slechts een enkele reis naar Geel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik wel.
Niettemin zal het Belgie niet redden.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]() Kan mij het wat schelen waar die Vlaams-nationalistische mierenneukers mee bezig zijn. Dat ze gewoon oprotten.
![]()
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
& Hoe meer economische macht in handen komt van multinationale firma's (van Chinese, Singaporese, Indiaase, Braziliaanse etc...) hoe minder politieke macht de federale (in meerderheid vlaamse !) overheden er over zal blijven. Deze trend blijft in ieder geval doorlopen: of we nu in een "Vlaamse Staat" zullen leven of een Groot-Limburgse, Antwerpen Vrijstad, Région Wallobrux enz..., Het eigenlijke probleem is de politieke en economische invloed te herdemocratizeren, te ontsnappen aan de vastgeroeste politieke particraten (van een Dewinter tot een De croo, Van Rompuy en Tobback dynastie)
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft ook niet.
Je moet geen kristallen bol hebben om te weten dat de sociale zekerheid niet houdbaar is. En je mag gerust jezelf wijsmaken dat er buiten dat nog bestaansredenen zijn voor Belgie, maar we zullen zien wat de Walen daarvan vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer juist eigenlijk? Ik ben hier ondertussen al 5 jaar naar dezelfde mantra aan het luisteren, besef je dat wel? Hoeveel jaren ga je er nog bij doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je gaat er niet mee stoppen, want ik vrees dat je jezelf alle dagen weer moet overtuigen dat er niets aan de hand, dat alles goed gaat met Belgie en dat men zich in Wallonie niet aan het voorbereiden is op de splitsing.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag al 5 jaar, wanneer komt die splitsing er nu eigenlijk?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk snel.
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoop doet leven. Valse hoop doet sterven.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 februari 2012 om 18:16. |
![]() |
![]() |