![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof als ge niet wil luisteren, dan luisterd ge toch gewoon niet naar onzinnige oproepen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Dit is een moeilijke. Ik vrees dat ik het "gescheld" heb gemist, dus kan je me de link geven aub? Heeft hij opgeroepen om andersdenkenden de keel over te snijden en nadien de toppen van hun vingers eraf te kappen of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opvallend genoeg heeft het olijke duo A&A er het grootste respect voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat haatboek roept op mij als niet- moslim te besluipen, achtervolgen en te doden, en als ik mij daar tegen verzet ben ik de onverdraagzame. Kan het nog gekker? Laatst gewijzigd door daiwa : 29 februari 2012 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel houden zij zich afzijdig van anderen, worden vrouwen veel te vaak lastig gevallen,en liggen over het algemeen normen en waarden vaak mijlenver van wat gangbaar is binen deze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#208 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Net zoals boeken van kuifke uit de rekken halen omdat de meningen van toen nu achterhaald zijn Idd
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle geweld- en haatoproepende oproepende verzen uit de koran werden al 100den keren op dit fourm gepubliceerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 29 februari 2012 om 23:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() Onafgezien van wat jij of ik wensleijk achten ...je bent dus in feite voor een islamitische theocratie?
Laatst gewijzigd door Elbow : 29 februari 2012 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je misschien gewoon eens antwoorden op de vraag ? Laatst gewijzigd door praha : 29 februari 2012 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een rond te pot gedraai om maar niet te hoeven antwoorden op een simpele vraag, Elbow
Uit jouw voorwaarden om maar ten allen tijde te kunnen voorkomen dat ze hier te overhand zouden nemen volgt automatisch dat ge in principe tegen een democratish proces bent. De vraag was dus vrij evident. Uit mijn suggestie om ze gewoon mee met dat democratisch proces te laten doen volgt niet automatisch dat het hier omgetoverd wordt tot een islamitische theocratie |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bezetting en kolonisering tegenhouden heet zelfverdediging en weerstand. Een volkomen democratische reflex. Misschien moeten we de hulp van de Amerikanen inroepen zoals in de vorige eeuw. Als je wil dat je dochters in de nabije toekomst naar koranscholen en madrassa's moeten trekken, bol je het best af naar zandbakistan. Laatst gewijzigd door Elbow : 29 februari 2012 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijk debat zonder dewelke geen open samenleving mogelijk is. (…) Is de zaak Rushdie niet het ultieme bewijs van de onmogelijkheid van de islam zich in te passen in onze samenleving? Toont zij niet aan dat de islam in wezen een intolerante en totalitaire ideologie is, die botst met de culturele, morele en juridische voorschriften die gelden in een open en democratische samenleving?” (…) "De islam is in wekelijkheid niet alleen een godsdienst maar ook een ideologie, een sociaal-politieke leer. In wezen verschilt die toestand niet van het communisme dat aan de samenleving een bepaalde morele code en een manier van leven wou opleggen." |
|
![]() |
![]() |