![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Serviers of Kameroenezen erbij slepen om de homofobe moslims in onze straten te kunnen nuanceren... En dan nog een rondje semantisch trollen om de zeldzame uitzonderingen in de verf te kunnen zetten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....45#post6007645 Ik mag daar toch op repliceren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - ingekort wegens irrelevant. Wat woordspelingen en vandale uitlegjes veranderen een paar dingen totaal niet.
1) De Islam is een vrouwonvriendelijke, homofobe religie (jaja, zoals de meeste religies trouwens, U moet dus geen voorbeelden aanhalen van slechte dingen van anderen.) 2) Zelfs al beleid de grote hoop moslims de Islam a la carte en doen ze niet moeilijk, het is een steeds groter wordende groep jonge mannen, die steeds aggressiever uit de hoek komen, om zo hun actief beleiden van de Islam te benadrukken.
![]() |
#15224 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk eerst, en spreek je er dan over uit. Wat is dat voor zever "ik kan me al indenken dat..." Jij weet op voorhand wat er zal gezegd worden! Vergeet niet Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 maart 2012 om 15:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij alle artikelen waar men niet duidelijk bij zet om wat voor soort gasten het gaat (waarom toch, nietwaar?) en waar héél veel mensen meteen denken dat het om allochtonen gaat, kun jij misschien de nodige opzoekingen doen om te bewijzen dat het alvast niet om allochtonen gaat? Denk aan de vreugde die je dat zal bezorgen, die mededelingen op het forum! Maar eerlijk blijven hé: een Marokkaanse Belg niet enkel voorstellen als "Belg"! Daar oordelen we dan zelf wel over! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat uit de moslimgemeenschap of de imams niemand wilt reageren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15228 |
Banneling
|
![]() Van alles dat niet terzake doet (t/e/m serviers erbij slepen) om toch maar niet te erkennen dat de hoofdmoot van de gerapporteerde gevallen van homoagressie in BXL gepleegd werd door meppende mohameds
waarom? ben je schatplichting aan moslims of zo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders had je gemerkt dat de discussie begon met "Hier in het westen" en "Homoseksuelen kunnen huwen en kinderen adopteren." http://forum.politics.be/showthread....45#post6007645 Als je uitspraken wil doen over het verloop van de discussie, zorg dan dat je ze gevolgd hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15230 | |
Banneling
|
![]() Kan je me nog vertellen wat ik schrijf om welke feiten weg te relativeren?
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 maart 2012 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie liegt en hypocriet is moet dan maar op zijn/haar nummer gezet worden door de mensen die het anders en beter weten! Op die manier komt men ook meer te weten over allerlei zaken die anders helemaal in de doofpot zouden blijven, waar sommigen op uit zijn! Klopt het niet? Bewijs het! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15232 |
Banneling
|
![]() Heb jij ook al de discussie van achter naar voor gevolgd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit staat nu eenmaal wèl in het boekje van "De Weg van de Moslim" dat door mevrouw ministerin Onkelinx onder bescherming werd genomen toen de holebibeweging die passage wou laten schrappen. Dat boekje is tot op de dag van vandaag netjes te vinden in de meeste moskeeën, (al of niet betaald met ons belastingsgeld). In Nederland is men er heviger tegenaangegaan, maar hier? hier mogen van Onkelinx aanwijzingen gepubliceerd worden hoe de beknuffelden met anders-sexuelen moeten omgaan: zie http://dutch.faithfreedom.org/forum/....php?f=5&t=604 Maar d?*?*r heeft sjokkie geen probleem mee hoor! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 maart 2012 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verwonderd mij niet dat een linkse arbeiderspartij van moslimknuffelaars nog geen 5% van de stemmen van deze doelgroepen kunnen verwerven.. Dat schizofreen hypocriet kontengedraai is zelfs voor een simpele arbeider en geintegreerde allochtoon te walgelijk... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 2 maart 2012 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15236 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weet je nu al waarom de gay-pride niet doorging? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15237 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijf het maar ontkennen hoor, je maakt het enkel maar erger daardoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#15238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit heb ik geweten dat een homo lastig gevallen werd, laat staan dat er één in elkaar geklopt werd. Vroeger werd heel weinig over die zaken gesproken maar ik heb nooit gehoord dat er opgeroepen werd tot haat of geweld tegen homo's. De katholieke Kerk veroordeelde homoseksualiteit dan wel (enfin, de Kerk deed dat, de priesters da's weer een andere zaak!) maar sprak er in feite nooit over. Ik veronderstel dat het een beetje te maken heeft met de schaamte die ons door de Kerk vroeger werd aangepraat als het over eender wat voor soort seksualiteit ging. Die schaamte maakte dat het onderwerp gewoon niet besproken werd. En als er over gewone seksualiteit niet mocht gesproken worden, dan heel zeker niet over homoseksualiteit. Degenen die dus zeggen dat er in katholieke middens ook geageerd werd tegen homo of lesbiennes vergissen zich heel sterk. Het werd gewoon allemaal doodgezwegen.
![]() |
![]() |
#15239 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....45#post6007645 Ik mag daar toch op repliceren. |
|
![]() |
![]() |