![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben die mannen wel kunnen traceren hé , ze waren zo dom de GSM van mijn vrouw ook mee te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en -Nee! 1. Die post was niet eens van andev. ![]() en 2.Daiwa heeft hier al vaker over die 'mestkevers' en 'meeuwen op 'n stort' gehad, met de verwijzing naar...de origine van die benamingen! Dat marxmannetje dit niet wist, en zich vergiste neem ik nog aan, maar jij hoort beter te weten, je frequenteert dit forum vaker, kòn 't niet gemist hebben en je vergissen! Je geheugen laat je misschien in de steek, nu ook weer met die post aan 'n ander toe te schrijven, doe er wat aan als je serieus wil genomen worden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Right, excuses, heb het aangepast.
Jullie posts lijken ook allemaal op elkaar. ![]() Citaat:
Shame on me dat ik de 278.891 in deze aalput nog niet heb gelezen. ![]()
![]() |
![]() |
#405 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze hun verdiende loon krijgen.
![]() |
![]() |
#406 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Banneling
|
![]() Ja, juist. Maar dat is dan eerder belediging voor haarzelf.
Laatst gewijzigd door artisjok : 4 maart 2012 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heb ik me vergist en heb je ofwel het niet gezien indertijd ofwel kan je niet meer zo lang onthouden. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 maart 2012 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die negeerlijst is wel goed.
De grootste onzin valt weg en de discussie wordt overzichtelijker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Banneling
|
![]() Ok, of je dergelijke uitspraken veroordeelt is dan afhankelijk van de auteur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neem nu de mestkevers-uitspraak: dat blijft toch hetzelfde of De Gucht of Steve Stevaert dan wel Van Besien dat zegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
|
![]() Citaat:
Het eerste dus.
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A. De Aarde is bolvormig.
B. De Aarde is een platte schijf. A. Nee Copernicus heeft bewezen dat de Aarde bolvormig is. B. Copernicus is een leugenaar en een rechtse zak . A. Niet alleen Copernicus zegt dat de Aarde bolvormig is maar alle wetenschappers en ook foto's uit de ruimte bewijzen onze stelling . B. Het is niet omdat sommige planeten bolvormig zijn , dat de Aarde dat ook is A. Waarom meent u dan dat de Aarde een platte schijf is ? B. Onze Gilbert zegt dat A Wie is Gilbert ? B. Onze planeten deskundige bij de Rode Vaan. A. Wat Gilbert publiceert is in de wetenschappelijke wereld totaal onbekend en wordt gesteund door niemand. B. Het is niet omdat duizenden iets anders zeggen , dat onze Gilbert geen gelijk heeft. enz.... Ik heb de B's op mijn negeerlijst gezet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je ging er in 1ste instantie dus gewoon vanuit dat daiwa er moslims mee bedoelde, zonder eerst even navraag te doen? Goed, maar achteraf, als je wèl geïnformeerd bent, duidelijk zelfs, blijf je volharden in de boosheid (alsof 't tegen moslims gericht was), èn schrijf je de uitspraak zelfs aan andev toe, is dat van kwade wil zijn, of gewoon 't begin van 'n toestand waar mensen aan korte-termijn-geheugenverlies gaan lijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog nooit gehoord van Vlaamse overvallers gehoord die arabisch of berbers beginnen te kwetteren tijdens hun 'werk', of Frans met mocro-accent, en voor de gelegenheid hun haar zwart vervden en lieten watergolven of krullen en een laagje fond de teint droegen.
Jij wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |