![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guil-lo-ti-ne! Guil-lo-ti-ne!
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() You teach 'em, girl! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Je weet wel wat we zeggen van mensen die zich verbaal niet kunnen uitdrukken.
Dan slaan ze maar. Laatst gewijzigd door giserke : 5 maart 2012 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan ook je hond perfect trainen om steeds NAAST jou te lopen, nooit voor. Ik heb 3 (grote) honden gehad maar nooit gebruik moeten maken van slipketting, electroband of whatever. Ipv al die gadgets aan te kopen: geduld. Gewoon geduld, veel trainen, tijd vrijmaken en heel veel aandacht. Spijtig genoeg worden huisdieren nogal eens impulsief aangekocht. Baasje verwacht vanaf dag 3,4 of 5 een "perfecte" hond. Doet hond na dag 5 niet hetgeen baasje verwacht? Ok: gewoon een halsbandje kopen en 't probleem zou moeten opgelost zijn. Triestig toch??? Eigenlijk is een hond zoals een kind. Heel veel liefde, geduld, tijd en aandacht aan besteden. Dan komt het goed en heb je een trouwe vriend voor het leven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik zou eens willen weten waar je zou belanden, indien je een tik op haar kont terug geeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ongewenste intimiteiten van leerlingen wordt streng bestraft met schorsingen.
Laatst gewijzigd door Mam : 5 maart 2012 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kocht dat omdat je bezorgd bent om uw hond zijn nek???? Voor uw eigen gemak zeker! Sorry hoor. ![]() Anderzijds: besef indien je een jachthond koopt, zo'n hond ontzettend veel energie kwijtmoet en ontzettend veel behoefte heeft aan "jagen", uw hond ook over een groot territorium moet kunnen beschikken en vrij moet kunnen rondlopen. Dat zit in zijn genen en kan niemand iets aan veranderen namelijk. Spijtig genoeg zijn er (domme) mensen die hun jachthond huisvesten op een appartementje of in een huisje met tuintje van amper 40 vierkante meter..?. En dan klagen dat hun hond "zo'n lastig karrakter" heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mathilde is een hoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kweekzeug van Laeken heeft nochtans zelf kinderen genoeg om haar frustraties op uit te werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Het beest woog al snel meer dan mij. ![]() Ik ben ermee naar de hondenschool geweest vanaf dat het een pup was. Elke zaterdagvoormiddag , een half jaar lang. Heel veel tijd in gestoken, heel veel training. Een koekje is leuk, maar da's niet hoe je een hond perfect traint. Hoe weet ie anders wanneer hij iets verkeerd doet? Tijdens zijn activitieit of oefening constant een koekje geven en dan stoppen als hij iets verkeerd doet? Eén enkele correctie op precies het goede moment werkt veel beter. Ik werkte met slipketting; maar als je die vacht ziet kan je merken dat hij daar niet veel van voelde. Ik moest onmiddelijk en krachtig corrigeren als hij niet zat één seconde nadat ik het zei of als hij niet al zijn aandacht op mij had maar op die andere dominante fikkel op de trainingsweide. Dat koekje kon hem geen barst schelen op dat moment. Met enkel veel aaandacht en geduld was ik door dat beest dat sterker en zwaarder was dan ik allang naar de overkant gesleurd of aan het sleuren om hem van een paaltje weg te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ruimte heeft hij genoeg.
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Prins Filip is haar bitch ![]()
![]() |