![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, met de bijdrage van 2 maanden geleden heb ik het risico gedekt voor een werkloosheid tussen 2 maanden geleden en tot binnen 2 jaar en 10 maanden. Als ik toen werkloos geworden was, zou ik volgend jaar nog steeds "werklozensteun" krijgen tenzij ik een nieuwe job zou gevonden hebben. Maw, mijn bijdrage van 2 maanden geleden gaf mij "relatieve inkomenszekerheid tot binnen 2 jaar en 10 maanden". Als ik vanaf vandaag die zekerheid voor volgende week kwijt ben, dan is een deel van die verleden premies betaald voor het dekken van een risico dat ik nu wel loop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Dat ze die vluchtelingenkampen langs de middellandse zee dan eens gewoon een andere mooiklinkende naam geven! Dat zijn onze politiek correctelingen toch gewoon?
Noem het dan "Hemelse opvangparadijzen" en klaar is kees. Welke Belgische partijen willen daar niet aan meewerken? Degenen die van het noorden van het land al één groot "hemels opvangparadijs" hebben gemaakt zeker? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 maart 2012 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inplaats van te zeveren,moet Belgie en Nederland ook maar de deur toehouden,en meedoen met Duitsland en Frankrijk.
Exodus naar de Hemelse opvangparadijs,met Artisjok (eerste maagd van al die anderen) als leidster en lange grijze baard,Zee,open U. Laatst gewijzigd door cairn : 6 maart 2012 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ SDX
Is dat environnement Marseille?
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die bijgedragen hebben dmv arbeid, horen uitkering te krijgen, net zo veel en zo lang als autochtonen, niet meer, niet minder, niet langer, niet korter. Gelijk evenredig met de duur van de bijdrage.
Iemand die nooit bijgedragen heeft daarentegen, hoort niet te 'genieten' van hetgeen bestemd is voor degenen die wèl bijgedragen hebben en 'tijdelijk' 'n opvangnet nodig hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @D'ARTOIS Lampedusa
Marseille werd 'gekuist' meen ik me te herinneren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 6 maart 2012 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() @ SDX
Merci, ik kon de omgeving niet thuisbrengen.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs voor werkloosheidsuitkering geldt het tot zekere hoogte. Een verzekeringspremie steunt ook op het solidariteitsprincipe. Ik heb levenslang gewerkt zonder er ooit van te genieten. Krijg ik nu mijn bijdragen terug want nu kan ik er niet meer van genieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat men hier doet is verklaren dat het risico niet meer gedekt zal zijn, ook al overkomt het u. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 maart 2012 om 16:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Die buitenlanders mogen al blij zijn dat ze de rijkdom die ze verworven hebben dankzij het feit dat ze in Duitsland hebben mogen wonen (en waarmee ze niet zelden huizen kochten in het land van herkomst die ze verhuurden) niet hoeven terug te betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het passief ergens vertoeven brengt geen duit in het laatje he. (of dat zou toch niet mogen). In de mate dat je "door ergens te wonen" rijk wordt, zou je dat normaal gezien moeten geworden zijn door NOG MEER waarde aan mensen die jou rijk gemaakt hebben, te hebben bezorgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() De Turken zijn niet lui - het zijn geen Noord-Afrikanen - en verdienen in Duitsland goed geld.
Met dat verdiende geld kopen ze rijkelijkmgoedkoop bezit in Turkije. So, what' s the point?
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kijk ook even naar de betreffende lijst, wat valt er op?
Duitstalige landen (Zwitserland, Liechtenstein en Oostenrijk) zijn hier niet in opgenomen. Maarja, een Oostenrijker is dan ook hetzelfde als een Brandenburger, een Hamburger of een Saarlander. De eerste is gewoon toevallig geen onderdeel van het officiële 'Duitsland'. Dat er geen enkel Oost-Europees land (buiten Estland) is opgenomen vind ik wel vreemd, kan iemand duidelijkheid verschaffen? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarover gaat het niet. Het is juist dat in Duitsland wonen hen de kans gegeven heeft DUITSERS rijk te maken, en dat ze daarvoor vergoed zijn geworden he. Als je geld verdient, heb je altijd degene van wie je het krijgt, nog rijker gemaakt (anders zou hij je dat geld niet geven). Als ik jou een brood verkoop voor 1 Euro, dan is dat brood voor jou dus MEER waard dan 1 Euro, anders zou je het niet kopen. Die koop heeft jou dus RIJKER gemaakt dan mocht ik jou geen brood verkocht hebben. Welnu, mensen die in Duitsland zijn gaan WERKEN en daar geld mee verdiend hebben, hebben hun omgeving (Duitsers meestal) dus RIJKER gemaakt dan indien ze dat niet zouden verdiend hebben. En in een land zoals Duitsland (of gelijk welk ander Europees land) wordt er door de staat in elk geval toch zoveel gestolen van de producerende individuen, dan ze VEEL MEER rijkdom hebben geproduceerd dan ze geld verdiend hebben. Als je 1 miljoen verdient, dan wil dat zeggen dat je voor meer dan 1 miljoen anderen rijk hebt gemaakt he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een verzekeringspremie dekt een risico in het kader van een overeenkomst (in dit geval LT). De premies die dus betaald zijn ( en vervolgens logischerwijs stopgezet zullen worden wegens contractbreuk : 'de verzekeringsmaatschappij zegt dat ge voortaan niet meer zult vergoed worden' ) zijn afgedragen en vertegenwoordigen nog steeds een dekking ... welliswaar niet meer dezelfde als dat ze doorlopen. Nooit gehoord van een afkoop ? Laatst gewijzigd door praha : 6 maart 2012 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |