Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2012, 20:52   #541
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Vertel eens Henkerd, of degenen die de racistisch-discriminerende teksten in de koran onderschrijven, ook racisten zijn of niet: http://www.ex-moslim.nl/

En vertel dan eens wie er schijnheilig en hypocriet is: degene die deze verwerpelijke teksten aankaart of degene die hier niet op wenst in te gaan...
Veel geblaat weinig wol. Ik ben al zoveel op Ex-moslim.nl geweest omdat het bijna de enigste site is waarmee jullie afkomen, maar het is telkens hetzelfde.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, en dat is altijd al hoe het geweest is tussen conservatief en moslims.
Henkerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 20:53   #542
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
ik pas gewoon zijn visie toe wat een een racist precies is.
Wat een kleuterreden. Oh waarom verwondert mij dat dan ook niet.
Oud 6 maart 2012, 20:55   #543
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als bestrijder van de hypocrisie zou je nu toch beter eens beginnen om je eigen hypocrisie te bestrijden.
Ik veroordeel dat ook maar zolang zij ons honden en varkens noemen zou ik begot niet weten waarom ik het dan ook niet mag doen.
http://forum.politics.be/showthread....58#post6015358
Iets doen dat je zelf veroordeelt.
Kan het nog hypocrieter?
Zoals ik al zei, waarom moet ik heiliger dan de paus zijn?
Ik ben nu eenmaal niet iemand die zijn linkerwang gaat aanbieden als hij al een slag op zijn rechterwang heeft gehad.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 20:55   #544
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Eerder in dit subforum hebben we al mogen vaststellen dat je graag discrimineert op afkomst. Alleen heb je geen idee wat de afkomst van een ander is.

Maar goed voor iemand die denkt dat ze 'Marokkanen' kan herkennen in gemaskerde overvallers....Sta je nergens van versteld.

De enigen die jou ooit hebben overvallen zij je eigen vooroordelen.
Een bijzonder goed geslaagde overval, me dunkt.

En tante helderziend, welk volk mag dat wel zijn?

(jouw)

Ik kan alleen maar hopen dat je je eigen kinderen niet vergiftigd met je vreemdelingenhaat.
Jouw kinderen moeten namelijk door in een maatschappij waarin zij de minderheid zullen zijn. Dan is het constructief psychologisch best handig om verschoond te zijn gebleven van de haatpraatjes van mams.
En jij denkt dat die kinderen in de minderheid gaan blijven betalen voor al de rotzooi die ze van jouw soort meerderheid moeten blijven slikken?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 20:56   #545
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Veel geblaat weinig wol. Ik ben al zoveel op Ex-moslim.nl geweest omdat het bijna de enigste site is waarmee jullie afkomen, maar het is telkens hetzelfde.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, en dat is altijd al hoe het geweest is tussen conservatief en moslims.
De soera's die daar in staan zijn dus leugens volgens u ?

Trouwens, nu heb ik nog steeds geen antwoord of degenen die de racistisch-discriminerende teksten in de koran onderschrijven, ook racisten zijn of niet: http://www.ex-moslim.nl/

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 maart 2012 om 20:58.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:03   #546
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
De soera's die daar in staan zijn dus leugens volgens u ?

Trouwens, nu heb ik nog steeds geen antwoord of degenen die de racistisch-discriminerende teksten in de koran onderschrijven, ook racisten zijn of niet: http://www.ex-moslim.nl/
Wat kan mij schelen wat er in de Koran staat? Het zijn enkel de radicalen in Arabische landen die het te letterlijk nemen, waar mensen als jij er hun graan uit pikken en dan vervolgens vanuit hun ivoren Reichstag-toren roepen dat alle moslims zo zijn.

Zoals moslims oproepen tot het gebed vanuit een minaret, roepen jullie op tot haat en racisme vanuit een ivoren toren. Wat is de wereld toch klein.

En geef eens een andere site dan 'ex-moslim.nl'. Ik ben dat beu gezien.
Oud 6 maart 2012, 21:11   #547
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
knap !! pot-ketel toneeltje...
Henkerd aka SacRedMan, de man die een hulplijn nodig heeft om hier een discussie te kunnen voeren met Macchiavelli en mij.

Help! Help!

http://www.revleft.com/vb/showpost.p...23&postcount=1

Dank je, dank je!

http://www.revleft.com/vb/showpost.p...75&postcount=5

Even posten!

http://filesforum.politics.be/showpo...&postcount=240

Help! Help!

http://www.revleft.com/vb/showpost.p...87&postcount=7

Dank je, dank je!

http://www.revleft.com/vb/showpost.p...73&postcount=8

Even posten!

http://filesforum.politics.be/showpo...&postcount=332

Merk op hoe vriendelijk, verdraagzaam onze geliefde ‘marxisten’ op die site zijn voor andersdenkenden ( debiel, randdebiel, complete idioot, …). Maar ja, ze zijn de mannen van het ‘goede’, die mogen dat .
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:14   #548
Henkerd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Henkerd aka SacRedMan, de man die een hulplijn nodig heeft om hier een discussie te kunnen voeren met Macchiavelli en mij.

Help! Help!

http://www.revleft.com/vb/showpost.p...23&postcount=1

Dank je, dank je!

http://www.revleft.com/vb/showpost.p...75&postcount=5

Even posten!

http://filesforum.politics.be/showpo...&postcount=240

Help! Help!

http://www.revleft.com/vb/showpost.p...87&postcount=7

Dank je, dank je!

http://www.revleft.com/vb/showpost.p...73&postcount=8

Even posten!

http://filesforum.politics.be/showpo...&postcount=332

Merk op hoe vriendelijk, verdraagzaam onze geliefde ‘marxisten’ op die site zijn voor andersdenkenden ( debiel, randdebiel, complete idioot, …). Maar ja, ze zijn de mannen van het ‘goede’, die mogen dat .
Jij hebt niet echt een leven zo te zien, sherlock.

Ma bon, ik schaam me daar ook niet echt voor. Je zou eens weten hoeveel er nog zijn die dat doen

En jij typt zeker je teksten met je eigen vingers? Hypocriet.

En zal ik nog eens wat zeggen! Ik kon jij en Macchiavelli makkelijk aan, maar als mens word je moe om tegen twee starre robots te discussieren. Ah ja, voel je trots dat ik het voor mijzelf makkelijk maakte. Je bewijst er niets mee.

Laatst gewijzigd door Henkerd : 6 maart 2012 om 21:39.
Oud 6 maart 2012, 21:16   #549
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat kan mij schelen wat er in de Koran staat?
Ahum...:

Citaat:
Schijnheilig en hypocriet noem ik dat.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:16   #550
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Dit mag echt naar het archief. Goede ontmaskering!
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:17   #551
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
En jij denkt dat die kinderen in de minderheid gaan blijven betalen voor al de rotzooi die ze van jouw soort meerderheid moeten blijven slikken?
Ik denk vooral dat jonge kinderen die moeten opgroeien bij moeders als Alice ernstig risico lopen op psychische vergiftiging. Tenzij deze mensen hun waanbeelden, haat en projecties alleen hier spuien natuurlijk.

Het lijkt me niet dat dergelijke kinderen van ouderswege goed worden toegerust op de toekomstige situatie in Belgie, waar Nieuwe Belgen nu eenmaal de meerderheid zullen zijn en hen misschien is geleerd deze te haten.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:20   #552
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei, waarom moet ik heiliger dan de paus zijn?
Dat is geen kwestie van heiliger zijn dan de paus.
Dat is iets doen dat je zelf veroordeelt. En dat voor een zelf-verklaarde hypocrisie bestrijder.
Citaat:
Ik ben nu eenmaal niet iemand die zijn linkerwang gaat aanbieden als hij al een slag op zijn rechterwang heeft gehad.
Jij bent zo iemand, die wanneer zijn fiets gepikt is, een ander zijn fiets pikt.

"An eye for an eye only ends up making the whole world blind." Mahatma Gandhi
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:20   #553
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat kan mij schelen wat er in de Koran staat? Het zijn enkel de radicalen in Arabische landen die het te letterlijk nemen, waar mensen als jij er hun graan uit pikken en dan vervolgens vanuit hun ivoren Reichstag-toren roepen dat alle moslims zo zijn.

Zoals moslims oproepen tot het gebed vanuit een minaret, roepen jullie op tot haat en racisme vanuit een ivoren toren. Wat is de wereld toch klein.

En geef eens een andere site dan 'ex-moslim.nl'. Ik ben dat beu gezien.
Als dat zo was dan was dit themaforum zo goed als leeg geweest..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:21   #554
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62
verdraagzaam onze geliefde ‘marxisten’ op die site zijn voor andersdenkenden ( debiel, randdebiel, complete idioot, …).
Je moet ons nu ook niet over een kam scheren omdat er dat een paar zeggen he. Als je dat van mij ook kunt zeggen, excuses dan, maar ik betwijfel of ik zo overkom hier.
Oud 6 maart 2012, 21:22   #555
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent zo iemand, die wanneer zijn fiets gepikt is, een ander zijn fiets pikt.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb.
Oud 6 maart 2012, 21:24   #556
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik denk vooral dat jonge kinderen die moeten opgroeien bij moeders als Alice ernstig risico lopen op psychische vergiftiging. Tenzij deze mensen hun waanbeelden, haat en projecties alleen hier spuien natuurlijk.

Het lijkt me niet dat dergelijke kinderen van ouderswege goed worden toegerust op de toekomstige situatie in Belgie, waar Nieuwe Belgen nu eenmaal de meerderheid zullen zijn en hen misschien is geleerd deze te haten.
Ik denk dat jij moet wachten tot je eigen tut versleten is alvorens volwassenen die écht kinderen hebben opgevoed te gaan bekritiseren....en probeer eens 2 zinnen te plaatsen zonder provocaties in...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:33   #557
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Je moet ons nu ook niet over een kam scheren omdat er dat een paar zeggen he. Als je dat van mij ook kunt zeggen, excuses dan, maar ik betwijfel of ik zo overkom hier.
Je kan wel vrij lelijk uit de hoek komen, maar ja, ik val hier regelmatig keihard bepaalde ideologieën aan. Dus ik begrijp wel dat er dan keiharde reacties terugkomen. Ik kan daar met leven.

En wat ik persoonlijk over jou denk: We botsen wel, maar het moet tof zijn om de wereld met jouw blik te bekijken. Lang geleden was ik ook zo, gewoon iets te veel klootzakkerij en smeerlapperij en mijn voetjes kwamen op de grond. Ik merk op het forum dat je niet te beroerd bent om regelmatig je mening te herzien. Je bent nog niet vastgeroest. Houden zo, het is een mooie eigenschap. Uiteindelijk is er voor jou een eigen weggetje dat je moet bewandelen.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:36   #558
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Je kan wel vrij lelijk uit de hoek komen, maar ja, ik val hier regelmatig keihard bepaalde ideologieën aan. Dus ik begrijp wel dat er dan keiharde reacties terugkomen. Ik kan daar met leven.

En wat ik persoonlijk over jou denk: We botsen wel, maar het moet tof zijn om de wereld met jouw blik te bekijken. Lang geleden was ik ook zo, gewoon iets te veel klootzakkerij en smeerlapperij en mijn voetjes kwamen op de grond. Ik merk op het forum dat je niet te beroerd bent om regelmatig je mening te herzien. Je bent nog niet vastgeroest. Houden zo, het is een mooie eigenschap. Uiteindelijk is er voor jou een eigen weggetje dat je moet bewandelen.
Inderdaad, ik kan wel vrij lelijk uit de hoek komen. Maar daar wil ik mij voor excuseren. Ik moet inderdaad een lange weg begaan. En wie weet zeg ik tegen 10 jaar dat jij verdomd gelijk had? Niets is nog te laat.

En als we dan eens botsen, bon, dit is een forum waar iedereen botst tegen elkaar. Maar ik zal nooit persoonlijke of kwetsende aanvallen proberen te maken.
Oud 6 maart 2012, 21:50   #559
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is geen kwestie van heiliger zijn dan de paus.
Dat is iets doen dat je zelf veroordeelt. En dat voor een zelf-verklaarde hypocrisie bestrijder.

"An eye for an eye only ends up making the whole world blind." Mahatma Gandhi
Citaat:
Je moet mij geen woorden in de mond leggen die ik niet gezegd heb.
Daar komt het toch op neer.
Je veroordeelt dat moslims/allochtonen en mensen in het algemeen benoemd worden als dieren en dingen; maar omdat een ander dit doen, doe je het ook.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2012, 21:56   #560
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar komt het toch op neer.
Je veroordeelt dat moslims/allochtonen en mensen in het algemeen benoemd worden als dieren en dingen; maar omdat een ander dit doen, doe je het ook.
Daar komt het niet op neer!
En als anderen mij ongelovige hond of onrein varken gaan noemen ga ik ze echt niet beantwoorden met lieveling.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be