![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1741 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik trouwens ook niet: een hoofddoek heeft volgens haar eigen profeet een mankement aan haar hersenen.... wie wil nu geholpen worden door een kassierster met een mankement aan haar hersenen? Als haar eigen profeet al zegt dat ze met twee moeten zijn om tegen één man te getuigen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hoofddoek wel, politieke symbolen niet. Alcolhol niet. Honden niet. Je bent niet consekwent. Met die hypocriete manier van doen overtuig je natuurlijk niemand, enkel religieuse extremisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1744 |
Banneling
|
![]() Bedoel je nu dat ik met een vlaamse vlag rond mijn hoofd gebonden wèl aan de kassa van de Hema mag zitten volgens jou? Of zullen we er ineens een vlaamse-vlag burka van maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1745 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn religieuze kledij wordt ook niet aanvaard. Ik schik me daarnaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag hen eens, als ze aan het verzuipen zijn, en een dame met hoofddoek wil hen redden, of ze dan ook zo kieskeurig blijven en liever verzuipen. Dat er zoveel zijn die liever langer wachten aan de kassa geloof ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1748 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen boodschapjes meer bij Albert Heyn, ook al zo winkel die hoofddoeken-personeel toestaat in Nederland (hoe zou dat zijn met de Appie in Braschaat eigenlijk?). Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 maart 2012 om 11:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1749 | |
Banneling
|
![]() Ja, de 3 eerste zinnen heb je blijkbaar niet gelezen.
http://forum.politics.be/showthread....43#post6019243 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mochten ze nu plots bepaalde kledij niet meer aanvaarden, dan schik ik me daar niet naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1752 |
Banneling
|
![]() Nee je loopt niet rond zoals je wil. In de zomer mag je niet in bikini en shorts rondlopen. En je mag ook geen T-shirt aan met het logo "Fuck Allah".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1753 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1754 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil niet in bikini gaan werken, maar eventueel wel met een short en dan doe ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er maar een kassier(ster) is. Ik weiger om de self-scan kassa te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1756 |
Minister
|
![]() Dan voor de duidelijkheid: de kassa's staan niet naast elkaar. Er is geen bewuste keuze nodig. Staande in de rij bij de ene kassa kan je niet de rij bij de andere kassa zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1757 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1758 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1759 |
Banneling
|
![]() Heeft iemand trouwens al opgemerkt dat er meer islamitische winkels (en ketens) zijn waar vrouwen met hoofddoek werken?
Ik denk nu bv. aan allerlei winkels in de Abdijstraat, Antwerpen. Of aan de keten "Bakkerij Charif" (halal variant van de Panos). |
![]() |
![]() |
![]() |
#1760 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
een handelaar commercant moet met zijn klanten rekening houden. indien religieuze symbolen zijn verkoopscijfers laten zakken dan mag hij ingrijpen. indien de dame in kwestie zich niet kan schikken dan is dat enkel en alleen haar probleem/keuze. dit is geen broodroof aangezien de werkgever niets illegaals eist vd verkoopster in kwestie |
|
![]() |
![]() |