![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat begrijp je er niet bij dat in alle gevallen hun islamitische ideologie de achterliggende religieuze cultuur is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Nederland is men het er alvast over eens dat de islam een factor is in het massief crimineel gedrag van Marokkanen.Daar wil ik graag bron met link voor zien. Wat begrijp jij daar niet aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen twee weken doet ze in een andere draad alsof ze deze link niet ontvangen heeft en kan je weer aan de slag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Krijg ik nu nog een bron met link voor je bewering, of mogen we besluiten dat je maar wat uit je duim zoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eerder in deze draad al geschreven dat ik heel verrast was van mijn eigen analyse tijdens mijn bezoek aan Ikeastan. Mijn allochtone kenissen en vrienden kennen me veel (véél véél als je begrijpt wat ik bedoel) beter dan jij me maar denkt te kunnen analyseren, ik hoef me daar absoluut geen zorgen over te maken, met een aantal onder hen heb ik er trouwens al over gesproken.
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() Flauw filosoof, en zo arm ... en over die insinuatie, ik heb een hele tijd geleden al eens geschreven dat een Joodse vriend mij 'De Iraëllobby' heeft aangeraden, lees dat boekje eens.
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je vraag aan Perikles en SDX. Laatst gewijzigd door filosoof : 11 maart 2012 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag nu een hele bibliotheek onder haar neus duwen, ze zal de negationist blijven uithangen. Haar onmacht en radeloosheid zijn bijna meelijwekkend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar goed, misschien zijn we allemaal gevoelig voor "subjectieve vaststellingen", iets menselijk. Maar een volk/cultuur, waar de zelfhaters het beleid bepalen zal vroeg of laat ten onder gaan. Die ondergang ervaren we elke dag meer en meer. Uiteindelijk zullen onze kinderen en kleinkinderen het gelag betalen voor onze lafheid om deze zaken te laten gebeuren. Zo ver gaat onze zelfhaat blijkbaar, tot het bittere einde. Tot de boel ontploft.
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 11 maart 2012 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men weet hoe Libanon floreerde voordat de mosliminvasie daar de overhand nam, of hoe Afghanistan floreerde toen zelfs de communisten er de macht hadden, dan wordt het tijd om even duchtig naar adem te happen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs die Hooghe , die hier aangehaald wordt betwist niet dat cultuur en afkomst een factor zijn in het massief crimineel gedrag van grote groepen moslims. Ik vraag mij af op basis van wat u dit gegeven nog gaat betwisten . Niemand (tenzij misschien ergens een marginaal) treedt u bij. Ge maakt u stilaan redelijk belachelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 11 maart 2012 om 13:52. |
|||
![]() |
![]() |