![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees niets in dat bovenstaand artikel waar ik niet akkoord mee kan gaan. Jij kunt daar niets van weerleggen, alleen maar in twijfel trekken omdat het aanvaarden ervan je schaakmat zet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er zijn die blijven doordrammen met hun islampest zijn jullie het wel hoor! En nu moet je weer bewijzen hebben, links, statistieken enz enz enz zeker? En jullie cirkeltje is dan weer rond: ttz jullie staan weer nergens. En herbeginnen al die onnozele prietpraat van vooraf aan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grappige is dat haar eigen link haar stelling volledig onderuit haalt. Ik heb ket nog gezegd. Il faut le faire. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor steken ze véél te graag hun hoofd diep in het zand... En wordt er uiteraard niet gereageert op mijn post,zo selectief zijn ze wel... Het zal allemaal wel weer de schuld van de maatschappij zijn om het crimineel gedrag te vergoeilijken... Met andere woorden,de gebruikelijke dooddoeners toch.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 artikels over zijn onderzoek: hier : http://euc.sagepub.com/content/8/3/198.short en hier : http://bjc.oxfordjournals.org/content/51/1/1.short het onderzoek zelf moet je maar aan de K.U. leuven vragen.
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zuigt iets uit uw duim. Vooruit kom eens met iemand die uwe zever bevestigd. Ik heb nog niets gezien . U kan het allicht niet. Is de islam dan geen factor in het massief crimineel gedrag van moslims ? Zo ja , kom eens af met iemand die dat met zoveel woorden en uit onderzoek kan bevestigen. Maar dat komt niet hé. Liever een rondje doen alsof je niet kan lezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Cultuur en afkomst is allicht een factor in het crimineel gedrag van mensen zegt Hooghe. Hoe moet je dat anders interpreteren dan hoe dat dat daar letterlijk staat ? ![]() Waarmee hij dus Van San op dat punt gelijk geeft. Laatst gewijzigd door Pericles : 11 maart 2012 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hooghe zegt : Allicht is cultuur en afkomst een factor in het crimineel gedrag. Bestaat er een andere mogelijkheid om aan deze woorden een andere betekenis te geven dan de letterlijke ? ![]() Volgens Arti interpreteer ik deze woorden verkeerd. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 11 maart 2012 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je moet niet proberen om de bewijslast om te keren. Nog een bewering die we kunnen klasseren onder "larie en apekool". Je doet het goed de laatste tijd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cultuur is een factor in crimineel gedrag. Niemand weerlegt dat . Ook die Hooghe niet. En dan interpreteer ik volgens jou de uitspraak van Hooghe waarin hij stelt dat cultuur en afkomst allicht een factor zijn in crimineel gedrag , verkeerd. Hoe moet ik ze dan volgens jou interpreteren tenzij dan in de letterlijke betekenis van de woorden ? Ik heb Van San , bevestigd door Hooghe en u hebt niets. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Cultuur en afkomst zullen inderdaad een zekere rol spelen, en het is opvallend dat vele Vlamingen blijkbaar wel een anekdote paraat hebben over delinquente allochtonen. Maar als je de zaken echt wil oplossen is het belangrijk naar de structurele oorzaken te kijken. Die structurele analyse toont dan aan dat werkloosheid hierin een uiterst belangrijke rol speelt. We voelen ons bovendien gesterkt in die overtuiging, omdat uit een aantal verwante studies ook blijkt dat hoge werkloosheidsniveaus een bijzonder negatieve invloed uitoefenen op andere elementen van sociale cohesie, zoals vertrouwen, welbevinden, veiligheidsgevoel en tolerantie.http://www.kuleuven.be/metaforum/pag...niestuk&ID=151 Lees de rest van de tekst ook. Dan weet je hoe het te mogen interpreteren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe moet ik dat anders interpreteren dan hoe dat het er staat. Natuurlijk spelen andere factoren ook een rol. Ik heb nooit beweerd dat dat niet het geval is. Van San trouwens ook niet . Volgens u spelen cultuur en afkomst GEEN rol en is het enkel de socio-economische situatie . En dat blijkt , om het met uw woorden te zeggen larie en apekool te zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geef me tenminste de titel van het onderzoek van Van San, waarin ze niet de cultuur en afkomst onderzoekt in relatie met criminaliteit, maar de islam. Citaat:
Zeker niet als jij iedere weerlegging negeert. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker niet zoals de zogenaamde "letterlijke" weergave. Je dacht toch niet dat je daarmee kon wegkomen, met je verschillende "letterlijke" weergaven. Citaat:
Citaat:
Graag citaat met link. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() Alé, krijgen we weer enkele containers vol artisjokiaans gemiereneuk? Ondertussen vullen de volgelingen van haar lievelingsreligie wel buitenproportioneel talrijk onze gevangenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar weerlegt u dat Van San niet correct is, als zij beweert dat er een culturele verklaring moet gezocht worden voor het massief crimineel gedrag van bepaalde bevolkingsgroepen (naast andere factoren) . Door welke studie ? Toon dat eens aan . Dat kan u niet. Over dat aspect lijkt er toch een zekere consensus te zijn , niemand ontkent dat aspect van de verklaring. Laatst gewijzigd door Pericles : 11 maart 2012 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |