![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
That's it ~ Het wordt stilletjesaan tijd om daar een mega sensibiliseringscampagne rond op te zetten, want dat gaat al langer hoe verder. Ik zou het ook liever anders zien hoor, neem dat maar van me aan.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 1 augustus 2004 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() Feit is dat hoewel ook wij gaarne de Ijzertragiek belijden, wij er niet welkom zijn.
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Btw: ik heb het niet voor niets onder "Koetjes en Kalfjes" geopend he... Mogen we al eens niet lachen?
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 1 augustus 2004 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waar haal jij het om mij met het Vlaams Blok te vereenzelvigen, Dies?
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij bent zeker n-va'er. Was dat ook geen vzw van het Vlaams Blok?
![]()
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
kempenland, parel aan de Dietse Kroon! Streven naar Vlaamse eenheid. weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kempenaar : 2 augustus 2004 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() graag zette ik hier een afbeelding, maar als ik de url ingeef werkt het niet.
Gisteren nog wel...
kempenland, parel aan de Dietse Kroon! Streven naar Vlaamse eenheid. weg partijbelang! Allen voor 't algemeen Vlaams belang! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kempenaar : 2 augustus 2004 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wepsite.net duldt waarschijnlijk geen hotlinking. De links kan je wel geven: http://www.wepsite.net/2310vvb/foto/...el04/kerk3.jpg http://www.wepsite.net/2310vvb/foto/...rsel04/gb1.jpg Nu moet ik wel toegeven dat die foto's niet echt vet zijn hoor. Ik had een vlaggenzee verwacht! ![]()
![]() |