![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In hun gezicht.
Laatst gewijzigd door Demper : 17 maart 2012 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een grote ongerijmdheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij nog enige voeling met de realiteit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat "heel België" betrokken zou zijn bij de dood van 28 mensen (niet enkel 22 kinderen) is gewoonweg belachelijk. Een ramp is: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet eerlijk bekennen, en eigenlijk ben ik er niet trots op, maar aan de ene kant leef ik enorm mee met die mensen omdat ik weet wat ze meemaken, maar aan de andere kant dacht ik; is mijn kind minder belangrijk dan deze kinderen, mijn zoon is ook overleden bij 'n verkeersongeval, de dader die te hard reed is niet eens bestraft, omdat er nooit 'n deftig rapport opgesteld was door politie, er stond in; "lichtgewond", mijn kind was dood. Dat betekent niet dat ik niet meeleef met de nabestaanden, en hen heel veel sterkte toewens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat 't verdriet van de ene ouder die z'n kind verliest anders, groter, erger is, dan dat van de andere ouder?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'n Kind dat omkomt in het verkeer, is steeds erg. Ongeacht of dat nu in een Zwitserse tunnel gebeurt of op het fietspad in pakweg Schellebelle. D�*t is de realiteit, beste vriend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is wel degelijk een ramp voor de gemeenschap in Lommel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een blamage voor al deze omstandigheden dat je de ongelukkige dood van 28 mensen in een busongeval een "ramp" gaat noemen. En wat heeft heel Lommel er ineens mee te maken? Als ze van Antwerpen waren, zou ik er heus niet anders over denken hoor. Dit is een privézaak van de naasten en verder voor het gerecht. Dat jij het leed mee meent te moeten verwerken, zou mij- indien betrokken - in elk geval volledig koud laten.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Dat is een rampzalige gebeurtenis, geen ramp waarbij een hele gemeenschap betrokken is. Als buitenstaander kan je emotioneel geraakt worden door zo'n ongeval en het leed dat het veroorzaakt, maar voor jezelf of je familie is dat geen ramp. De woorden hebben echt wel hun betekenis!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ik meeleef met de mensen in Lommel wens ik jou ook een hart onder de riem te steken en je veel sterkte toe te wensen. Ik kan me goed voorstellen dat dit ongeval wonden openrijt bij ouders die een kind verloren hebben. Nee, dat verdriet is gelijk aan elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Yep, ik ben het daarover ook eens met jullie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de ouders is 't verlies precies hetzelfde, ik leef dan ook enorm met hen mee. Bedankt Demper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit buscrashje is dan ook een fait divers... natuurlijk jongen. Laat ons dat crashje maar snel vergeten, op mondiaal vlak stelt het helemaal niets voor... Gelukkig hebben we voor mensen zoals jij Het Glazen Huis. Citaat:
Dat jij daardoor geen aandacht krijgt zit je blijkbaar dwars maar dat is niet mijn probleem. Gelukkig hebben we nog koele kikkers en stoere beren zoals jij die altijd het hoofd koel houden. Zodanig koel dat enige vorm van respect totaal ontbreekt. Een ramp als deze crash is niet meer dan een woordspelletje volgens mensen zoals jij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben het hier absoluut eens met je over de ganse lijn. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien ben jij daar wel anders in, of misschien ben je nog nooit 'betrokken' geweest, je weet 't in elk geval pas, �*ls je betrokken bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |