![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb nog geen boodschappen uit het hiernamaals ontvangen.
![]() |
![]() |
#16363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alb-arti
ik wacht nog op een antwoord hierop, weer handig willen ontwijken ? laten we zeggen dat ze ook akkoord zijn dat je geen ophangingen en handafhakkingen en openbare stenigingen doet in het kader van een religieuse belevenis ? Of zijn ze daar ook aan het twijfelen onze drie kampioenen... Vanuit die redenering, zouden we dan mogen veronderstellen voor die drie kampioenen dat de verzuchtingen van de rest van de wereld erop neerkomen dat derest van de wereld vindt dat ons multicultureel wereldmodel wel nood heeft aan een richtlijn die de europese vrijheden boven de religieuze beperkingen plaatst ??? Of twijfelen onze drie kampioenen ook aan het feit dat je een godsdienstvrijheid met een godsdienstplicht die seculiere consequenties heeft in onze maatschappij ook mag afgedwongen worden ??? Ik zou zeggen religie gaat niet buiten de kerk... en scheiding tussen kerk en staat blijft een feit ? En religieuze regels mogen geen consequenties hebben op dagelijkse beroepsuitoefeningen... ?? Of twijfelen onze kampioenen daar ook aan |
![]() |
![]() |
![]() |
#16366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16367 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hebt u geen enkel antwoord op mijn vragen? Betrekt u daarom het katholicisme erbij? Ik herhaal mijn vraag : Dus volgens u volgen de meeste moslims de koran niet. Dus zijn het geen echte moslims.De vragen in mijn post waren dus : Discrimineert de koran, ja of neen? Moet een moslim de koran volgen, ja of neen?
![]() |
![]() |
#16368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ... volgens de islam is een mens geen moslim als hij zich niet aan de koran houdt want de koran is het woord van allah dat steeds moet gehoorzaamd worden. Dus zitten we hier met een dikke tegenstrijdigheid. Men moet zich aan de koran houden om moslim te kunnen zijn. Maar volgens u zijn er mensen die zich moslim noemen zonder zich aan de koran te houden. Wat zijn dat dan voor mensen? Hypocrieten? Leugenaars?
![]() |
![]() |
#16370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nochtans dacht ik dat ze zowat alles weet over moslims vermits ze hen voortdurend verdedigt.
![]() |
![]() |
#16371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mo slim da wij zijn, jong! ![]()
![]() |
![]() |
#16373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16374 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge eens een argument hebt die geen drogreden is. ![]()
![]() |
![]() |
#16375 |
|
![]() Nee, waarom denkt ge dat?
![]() |
#16376 | |
|
![]() Citaat:
En zo zijn er nogal redelijk wat. De meesten denk ik. Fundi's moet ik niet zo van hebben. Op geen enkel vlak trouwens.
![]() |
![]() |
#16377 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat telt is wat de mensen er mee doen. Een stripliefhebber die een kopij heeft van de originele uitgave van Kuifje In Afrika is geen racist, maar een stripliefhebber, hoewel anderen geoordeeld hebben dat het boek racistisch is. Het VB partijprogramma daarentegen is geen dode letter, dat is een levende ideologie die gedeeld wordt door de mensen die het opgesteld hebben. Ziet ge het verschil? Koran => Ideologie => Moslims VB => Ideologie => Partijprogramma => VB De bron is in het ene geval een verouderde tekst, en in het andere geval de partij zelf.
![]() |
![]() |
#16378 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of meen je dat? P.S. Circe had het over 4 kampioenen. Je rekenen is nog altijd niet wat het zou moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16380 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet wel dat er moslims zijn die discrimineren, en dat er moslims zijn die niet discrimineren. Of een moslim de koran moet volgen, daar bemoei ik me niet mee. Jij bent het die dat eist. |
||
![]() |
![]() |