![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 19 maart 2012 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb piercings in m'n oren, vroeger werd dat gewoon 'gaatjes' genoemd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als gelovigen mij proberen te bekeren dan zullen ze ook het loodje moeten leggen. Maar als het gaat om een respectvol gesprek, dan merk ik dat er met de meeste gelovigen wel een zinvolle discussie valt te voeren. Met fundamentalisten lukt dat echter niet.
![]() |
![]() |
#16424 | |
|
![]() Citaat:
Met Vlaams belangers bedoel ik, en dat heb ik nu al een aantal keer gezegd, de Filip De Winters, de Bruno Valkeniers, enz. Ik zal het nog wat eenvoudiger maken. Dit zijn de mensen waarover ik het heb. Ik hou me niet bezig met fictieve personages.
![]() |
![]() |
#16425 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16426 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want eerder zei u weldegelijk alle leden van de partij. Kijk maar:
Blij te deze dat je daar nu op terugkomt en in alle duidelijkheid aangeeft wie je juist bedoelt. Citaat:
Je maakt van een historische fuguur een karikatuur en reageert dan alsof die karikatuur een correcte weergave zou zijn van de feiten, als deel van uw argumentatie. Maar geen nood. Ik pas mijn vraag aan, aan uw gekronkel. Paulus.Als de partijraad van het Vlaams Belang voor u racisten zijn omdat ze het Vlaams Belang programma schreven.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16428 | |||
|
![]() Citaat:
Bank vooruit. Mocht ge in de eerste plaatst verduidelijking gevraagd hebben in plaats van te denken dat ge de mening van de andere beter kent, dan zoudt ge u niet zo belachelijk gemaakt hebben. Maar goed, ik zal maar blij zijn dat ge vorderingen maakt zeker? Babysteps, Citaat:
Hoewel figuren zoals Jezus en Mohamed mogelijks echt kunnen bestaan hebben (de historici zijn het daar nog niet over eens) liggen de gebeurtenissen zo ver in het verleden en was de kennisoverdracht in die tijden zo slecht dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen zeggen dat vele van de zaken die over die personages worden gezegd als fictief mogen beschouwen. Citaat:
Niet naar de gekende weg vragen, Paulus.
![]() |
![]() |
#16429 |
|
![]()
![]() |
#16430 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar soit. Citaat:
Zo is het wel duidelijk wie zich hier weer eens vastgereden heeft. Bedankt om andermaal te bevestigen, wat ik eerder al schreef.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 maart 2012 om 07:59. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16431 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan? De bron mag voor mijn part Spa zijn, beiden zijn dode letters voor mij; het enige ik tegen reageer is onverdraagzaamheid die vanuit die letters wordt gecultiveerd. Jij vind dat de één zich moet aanpassen en de ander niet. Dat is discriminatie. Ik zie geen verschil. Uw Kuifje is een schoon voorbeeld. Dat is aangepast naar de tijdsgeest. De bron is een verouderde tekts? Geen enkel probleem dus om die up te daten, kan enkel positief zijn zowel voor de volgelingen als zij die er naast leven.
![]() |
![]() |
#16432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ZIjn wij onverdraagzaam tegen diefstal, als we dieven opsluiten in de gevangenis ? Als er een significant hoger getal allochtonen als onaangepast in de gevangenis zit, zijn wij dan zo onverdraagzaam en niet multicultureel? Als we zeggen dat mensen hun kans mogen hebben, maar dat sommige mensen toch wel hopeloos onaangepast zijn, mogen we dan niet beslissen om die mensen terug in hun natuurlijke habitat te plaatsen ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of pleit U nu voor het feit dat Kuifje zich had moeten aanpassen in Afrika? Want laten we eerlijk zijn: Kuifje ging ginds niét aan de uitkeringsuier hangen, hij legde wegen aan, fabrieken, scholen en klinieken. Dat was blijkbaar fout. Of wacht, het was fout dat hij ginds niet aan de OCMW ging hangen? Wat zal het nu zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u betrekt voortdurend citaten uit de bijbel in uw argumenten waarbij u dan WEL zegt dat de bijbel discrimineert. Ik vermoed dat u als atheïst toch ook de bijbel niet van omslag tot omslag gelezen hebt? Overigens gaat het daar niet om. Ik en anderen hebben u correcte citaten gegeven uit de koran waaruit blijkt dat er standpunten instaan die discriminerend zijn vrouwen en anders-gelovigen. Ik herhaal : De koran staat moslims toe hun vrouwen te tuchtigen en van hun vrouwen gehoorzaamheid te eisen. De koran verbiedt vriendschappelijke omgang met anders-gelovigen.Mijn vragen zijn dus heel eenvoudig : - de koran eist gehoorzaamheid van vrouwen aan hun mannen, discrimineert de koran dan de vrouwen niet? - de koran verbiedt vriendschappelijke omgang met anders-gelovigen, discrimineert de koran dan de niet-moslims niet? Het kan toch voor iemand met een redelijke intelligentie als u niet zo moeilijk zijn om deze twee simpele vragen te beantwoorden!
![]() |
![]() |
#16436 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nogmaals wiens woorden waar worden opgeschreven interesseert mij niet. Ik reageerde louter op de discriminatie dat islamaanhangers geen verantwoordelijkheid hoeven te dragen voor hetgeen in hun boekje staat en dat vb aanhangers dat wel moeten doen.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 19 maart 2012 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Durft u werkelijk niet antwoorden als u weet dat wanneer u een eerlijk antwoord geeft, u de koran (en dus de islam en de moslims) in een minder mooi daglicht stelt, dat u dus kritiek geeft op de koran. Bent u misschien bang voor een fatwa? Moslims moeten zich aan de koran houden, dat is zo zeker als dat een katholiek zich ook aan het 6de en het 9de gebod moet houden. Dus een moslim die zich niet aan de koran houdt is ofwel een slechte moslim of wel een hypocritische leugenaar. En ik herhaal maar weer eens : De koran staat hen toe hun vrouwen te tuchtigen en van hun vrouwen gehoorzaamheid te eisen. De koran verbiedt vriendschappelijke omgang met anders-gelovigen.
![]() |
![]() |
#16438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de aangehaalde (hoe dikwijls moeten we het nog doen) verzen niet wil gebruiken omdat ze volgens arti "in de context" moeten gelezen worden, als je de verzen "in de context" niet wil gebruiken omdat je daarvoor héél de koran moet lezen, en als je héél de koran niet kan lezen omdat je als excuus overneemt dat je dan eerst de studie van het antieke arabisch moet volbracht hebben, en dat je de studie van het antieke arabisch niet kan voltooien omdat ..... dan vrees ik dat er van kwade wil sprake is, en ontsla ik Artisjok hier van ENIGE commentaar over ENIGE islamitische gebruiken of commentaren (uiteraard zowel ten kwade als ten goede) want ze geeft hiermee expliciet toe dat ze er geen knijt van weet. en tegen mensen die totaal onkundig zijn en dat willen volhouden, hoeft men niet met ernstige argumenten afkomen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 maart 2012 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16440 | |
Secretaris-Generaal VN