Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2012, 16:33   #61
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
aangezien "born2bewild" op 19 maart s'morgens werd geband, was er blijkbaar wel een moderator actief (die gewraakte "negationisme-post" werd op 15 maart voor het eerst gemeld, en dagelijks herhaald tot hij op 21 maart, iets na middernacht uiteindelijk werd verwijderd)
Zoals ik in mijn vorige post schreef, duurt het soms wel eventjes voordat alle meldingen zijn verwerkt als er een tijdje geen moderator actief is geweest. Modereren is vrijwilligerswerk. Ook nu nog staan er verschillende meldingen open waaraan ik niet meer zal toekomen.

Citaat:
Ik mag dan misschien wel onnozel zijn, feit is dat een paar uur na mijn publieke melding in deze draad, die "gemelde posting", dus plots wel verwijderd werd. Toeval ?? Misschien, maar op zijn minst zeer merkwaardig.
Natuurlijk is dat geen toeval. Ik had de melding nog niet gezien toen ik de betreffende post via deze draad las. Gezien de ernst van de overtreding, heb ik toen ik de post las meteen ingegrepen.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 16:38   #62
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1010 Bekijk bericht
kerel, wat zit gij hier eigenlijk te zagen? gij zit hier toch nog? so far voor "extremistische politieke voorkeuren laten doorwegen"...als een moderator dat zou doen, zou jij al lang zijn buitengegooid...
Ik discuteer niet met dubbelnickers...

Voor de rest leek ik een hoop flauwe excuses en geen enkel woordje uitleg over de 'vreemde' ban van born2bewild...

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 maart 2012 om 16:40.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 16:50   #63
1010
Burger

1010's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik discuteer niet met dubbelnickers...

Voor de rest leek ik een hoop flauwe excuses en geen enkel woordje uitleg over de 'vreemde' ban van born2bewild...
omfg, zeide nu serieus? ge klinkt echt als een klein kind...
dus iemand die u terecht wijst, is onmiddellijk een dubbelnicker...redelijk zielig...maar ik ben nu wel benieuwd van wie ik een dubbelnicker zou zijn.
1010 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 16:58   #64
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1010 Bekijk bericht
omfg, zeide nu serieus? ge klinkt echt als een klein kind...
dus iemand die u terecht wijst, is onmiddellijk een dubbelnicker...redelijk zielig...maar ik ben nu wel benieuwd van wie ik een dubbelnicker zou zijn.
Van een linkse troela die graag Vb'ers uitscheld...

En als u geen dubbelnick bent dan zou ik mij wat kalmer houden ipv eens één keer per jaar iemand naar de keel te vliegen zonder kennis van zaken..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 17:01   #65
1010
Burger

1010's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En als u geen dubbelnick bent dan zou ik mij wat kalmer houden ipv eens één keer per jaar iemand naar de keel te vliegen zonder kennis van zaken..
zonder kennis van zaken? wie begint hier direct iemand uit te maken voor dubbelnick...ja dat getuigt echt van kennis van zaken...

naar de keel vliegen? waar vliegt wie naar de keel? dit is een online forum...en waarom zou ik mij moeten kalm houden?
1010 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 19:09   #66
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp niet waarom mods absoluut met verklikkers willen werken en nog minder dat mensen anderen verklikken. Als mods gewoon hun werk doen, is dat ok. Als ze ingaan op meldingen van verklikkers vind ik dat verfoeielijk. En die verklikkers vind ik walgelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 19:11   #67
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ik begrijp niet waarom mods absoluut met verklikkers willen werken en nog minder dat mensen anderen verklikken. Als mods gewoon hun werk doen, is dat ok. Als ze ingaan op meldingen van verklikkers vind ik dat verfoeielijk. En die verklikkers vind ik walgelijk.
Bestaan er dan fora waar je niet de mogelijk hebt om posts te rapporteren? Ik heb die dan toch nog nooit gezien. Lijkt me ook logisch: je kan moeilijk verwachten van de mods dat ze alles nalezen, al was het maar op posts die de wet overtreden en er eventueel voor kunnen zorgen dat het forum moet sluiten.

Vraagje: vind jij ook dat de politie niet mag reageren op telefonische klachten en het zelf maar moet uitzoeken?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 19:41   #68
de lul van mo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Kalmte alleen kan u redden, mij zoon
de lul van mo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2012, 21:35   #69
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Bestaan er dan fora waar je niet de mogelijk hebt om posts te rapporteren? Ik heb die dan toch nog nooit gezien. Lijkt me ook logisch: je kan moeilijk verwachten van de mods dat ze alles nalezen, al was het maar op posts die de wet overtreden en er eventueel voor kunnen zorgen dat het forum moet sluiten.

Vraagje: vind jij ook dat de politie niet mag reageren op telefonische klachten en het zelf maar moet uitzoeken?
Ik blijf verklikken walgelijk vinden. Ik heb het hier ook al meegemaakt dat ze me banpunten en een waarschuwing 'aansmeerden'.. en daarbij deed ik niets crilmineels, dus tegen de wet. Misschien wel tegen het forumreglement (alhoewel dat ook voor interpretatie vatbaar is), maar als men dat al gaat klikken, dan zegt dat meer over de klikker dan over de verklikte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2012, 08:23   #70
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toch trekt de moderatie op geen zak...er is nog maar één mod regelmatig aanwezig en die heeft daardoor vrij spel om haar extremistische politieke voorkeur te laten doorwegen in haar beslissingen..
mss is het omdat er hier constant gezaagd wordt over de mods dat er veel mods afhaken?
Oud 23 maart 2012, 08:53   #71
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akira Bekijk bericht
Zoals ik in mijn vorige post schreef, duurt het soms wel eventjes voordat alle meldingen zijn verwerkt als er een tijdje geen moderator actief is geweest. Modereren is vrijwilligerswerk. Ook nu nog staan er verschillende meldingen open waaraan ik niet meer zal toekomen.
Ik begrijp dat de modereren vrijwilligerswerk is, en moderators niet altijd tijd hebben.

Wanneer steeds meer (aanzet tot) geruzie, persoonlijke aanvallen, gescheld e.d. steeds langer blijven staan zonder dat er gemodereerd wordt, denken wellicht steeds meer forum-gebruikers dat dit getolereerd wordt; en geeft dit aanleiding tot meer dergelijke uitspraken.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2012, 09:08   #72
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ik blijf verklikken walgelijk vinden. Ik heb het hier ook al meegemaakt dat ze me banpunten en een waarschuwing 'aansmeerden'.. en daarbij deed ik niets crilmineels, dus tegen de wet. Misschien wel tegen het forumreglement (alhoewel dat ook voor interpretatie vatbaar is), maar als men dat al gaat klikken, dan zegt dat meer over de klikker dan over de verklikte.
dus als ik bij de politie aangeef dat er iemand mij ineen heeft geklopt, zegt dat meer over mij dan over die andere?
Oud 23 maart 2012, 09:26   #73
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
"Zoals eerder vermeld zal dit subforum wel degelijk worden gesloten, maar is dit om technische redenen nog niet gebeurd. Gelieve bijgevolg dus geen nieuwe discussies meer op te starten in dit subforum. Nieuwe draden zullen worden verwijderd."

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=115
Wie bent u?
Oud 23 maart 2012, 10:48   #74
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Wie bent u?
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2012, 13:04   #75
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mss is het omdat er hier constant gezaagd wordt over de mods dat er veel mods afhaken?
Mods, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Oud 23 maart 2012, 13:58   #76
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Mods, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
en blijkbaar blijven er weinig in de keuken....
Oud 23 maart 2012, 14:03   #77
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus als ik bij de politie aangeef dat er iemand mij ineen heeft geklopt, zegt dat meer over mij dan over die andere?
Ik denk niet dat klacht neerleggen en uzelf burgerlijke partij stellen tegen iemand de definitie is van "klikken."

Maar dit, uiteraard, terzijde.
Oud 1 september 2012, 13:11   #78
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
U gaat daar flink uit de bocht volgens mij, er is nog altijd zoiets als het voordeel van de twijfel, want ik denk niet dat Guido bekend staat als een moedwillige dwarsligger.
Om eens een bijdrage aan te halen die Guido007 voor mij het meest typeert:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guido007
"Slaap gerust verder!"
Dit is hoe hij bij mij bekend staat. Niet dat ik de verwijdering goedkeur of afkeur, ik vorm daar geen mening over. Ik betracht ook het tot een uitzondering te houden voor mezelf om commentaar te geven naar aanleiding van ingrepen van de moderatie.

Ik besef maar al te goed dat je als moderator altijd van partijdigheid beschuldigd wordt en je niet voluit kan gaan voor je eigen mening op een forum.

Ik heb hier op dit forum al veel bijgeleerd en mijn visie kunnen ventileren. Iedereen weet dat een forum waar geen moderatie ingrijpt je niets gaat bijleren buiten wat synoniemen voor kak en pis.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 september 2012 om 13:12.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2012, 13:17   #79
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waarom worden algemene mededelingen niet simpel via PB naar iedereen gestuurd ?
Dan lijkt het me logisch dat iedereen we wel gelezen zou moeten hebben.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2012, 13:24   #80
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Om eens een bijdrage aan te halen die Guido007 voor mij het meest typeert:

Dit is hoe hij bij mij bekend staat. Niet dat ik de verwijdering goedkeur of afkeur, ik vorm daar geen mening over. Ik betracht ook het tot een uitzondering te houden voor mezelf om commentaar te geven naar aanleiding van ingrepen van de moderatie.

Ik besef maar al te goed dat je als moderator altijd van partijdigheid beschuldigd wordt en je niet voluit kan gaan voor je eigen mening op een forum.

Ik heb hier op dit forum al veel bijgeleerd en mijn visie kunnen ventileren. Iedereen weet dat een forum waar geen moderatie ingrijpt je niets gaat bijleren buiten wat synoniemen voor kak en pis.
Hoeveel ouwe zooi ga je nou nog omhoogschoppen? Je kan je naam beter wijzigen in 'eno3'...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be