![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest leek ik een hoop flauwe excuses en geen enkel woordje uitleg over de 'vreemde' ban van born2bewild... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 maart 2012 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Burger
|
![]() Citaat:
dus iemand die u terecht wijst, is onmiddellijk een dubbelnicker...redelijk zielig...maar ik ben nu wel benieuwd van wie ik een dubbelnicker zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als u geen dubbelnick bent dan zou ik mij wat kalmer houden ipv eens één keer per jaar iemand naar de keel te vliegen zonder kennis van zaken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
naar de keel vliegen? waar vliegt wie naar de keel? dit is een online forum...en waarom zou ik mij moeten kalm houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp niet waarom mods absoluut met verklikkers willen werken en nog minder dat mensen anderen verklikken. Als mods gewoon hun werk doen, is dat ok. Als ze ingaan op meldingen van verklikkers vind ik dat verfoeielijk. En die verklikkers vind ik walgelijk.
![]()
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Vraagje: vind jij ook dat de politie niet mag reageren op telefonische klachten en het zelf maar moet uitzoeken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mss is het omdat er hier constant gezaagd wordt over de mods dat er veel mods afhaken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer steeds meer (aanzet tot) geruzie, persoonlijke aanvallen, gescheld e.d. steeds langer blijven staan zonder dat er gemodereerd wordt, denken wellicht steeds meer forum-gebruikers dat dit getolereerd wordt; en geeft dit aanleiding tot meer dergelijke uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mods, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en blijkbaar blijven er weinig in de keuken....
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit, uiteraard, terzijde.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik besef maar al te goed dat je als moderator altijd van partijdigheid beschuldigd wordt en je niet voluit kan gaan voor je eigen mening op een forum. Ik heb hier op dit forum al veel bijgeleerd en mijn visie kunnen ventileren. Iedereen weet dat een forum waar geen moderatie ingrijpt je niets gaat bijleren buiten wat synoniemen voor kak en pis.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 september 2012 om 13:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom worden algemene mededelingen niet simpel via PB naar iedereen gestuurd ?
Dan lijkt het me logisch dat iedereen we wel gelezen zou moeten hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |