![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#16821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft ze zich laten hersenpoelen in Joyce-van-de-Hema stijl? Wordt ze gecontroleerd? Feit blijft dat ze de meest meningloze forummer is op dit forum. Ze heeft zichzelf uit politieke en vooral uit allahfiele correctheid zo geconditioneerd dat er geen kwaad woord over de islam over de lip zal komen. Nooit of te nimmer. Daarvoor is ze zelf bereid achterlijkheden als shariaregels die slachtoffers van verkrachtingen dwingen te trouwen met hun verkrachter, volledig te sparen. Haar dagelijkse verdedigingsessies van de islam zijn allen toonbeelden van Artisjoks zelfsconditionering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand een koran verbrandt worden ze daar massaal berzerk en spelen ze the killing fields na. Voor een boekje . ![]() Vind jij dat niet extreem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16823 |
Banneling
|
![]() Naast de theorie ( de haatteksten uit de koran) is er ook nog praktijkles (hoe Westerse kaffers uitschakelen) in oefenkampen. Ik ken geen kloosters of priesteropleidingen met trainingkamp om het woord van god te trainen met kalaniskovs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16825 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet toch vré domme kloot zijn om je eigen bondgenoten zo te schofferen. Terwijl het "evenwicht" er al zo precair is en je er eigenlijk niet al te straf gewenst bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'' voor een grondige studie van de Koran. Zo’n jongen is een vogel voor de kat.’ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze worden van zowat alles berzerk . Ik denk dat ge nog juist op uwe stoel mag zitten wil je ze niet schofferen. ![]() Allé , van dat laatste ben ik zelfs niet zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou iemand die een grondige studie van het NT gaat doen bij paters die toch ook extreem ver in hun geloof gaan ook een vogel voor de kat zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16829 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16830 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik citeerde dat wel mee. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je staat nu helemaal in je bloot gat.
Je moet wel erg wanhopig zijn om er klakkeloos vanuit te gaan dat ik achter de aanwezigheid van Amerika in Afghanistan zou staan, en hen mijn troetsels te noemen. Nogmaals; ik sta daar niet achter, vind dat ze er moeten weg blijven, niks te zoeken hebben, noch in 'n ander land oorlogje moeten gaan spelen, deze mening is klaar en duidelijk, kan je dus onmogelijk 'mijn' troetsel noemen. Iemand schreef eerder; "Mevrouw, U bent 'n wandelende grap", gedeeltelijk ben ik 't er mee eens, maar eigenlijk is 't niet eens grappig, enkel zielig! Nu jij nog, durf jij klaar en duidelijk 'n standpunt innemen over onaangepast, asociaal, crimineel mohamedaans tuig dat hun oorlogen naar hier importeert, hun criminogene ideologie tracht in te voeren en op te dringen, straten onveilig maakt, oudjes beroven, vrouwen verkrachten, uitschelden voor hoer, bespuwen, de SZ opvreten, heelder buurten onveilig maken etc... ? Nee dus! Zelfs geen onvertogen woord over de criminelen in hun rangen. Als dat geen boekdelen spreekt! Wat diens ideologie betreft, ik zou 't niet weten, interesseert me ook niet, daar ik niet achter de aanwezigheid van Amerika aldaar sta, keur ik dit ook af, klaar en duidelijk, zoals ?*l mijn meningen, die ik niet onder stoelen of banken steek. Wat van jou niet gezegd kan worden, integendeel zelfs. Maar misschien is't wel 'n mohamedaan, die schrikken er niet voor terug om mensen, zelfs soortgenoten om te leggen (cfr de held in La Douce even geleden), ze hebben er zelfs 'n boekje voor waar de aanwijzingen ook klaar en duidelijk in opgetekend staan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke versie van de koran hangen die extremisten dan wel aan, 'n andere dan de vvredelievende?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, je citeerde dat wel mee.
Maar je verklaarde nog niet wat er mis is om een grondige studie te doen van de koran. En natuurlijk zullen er net als in alle landen wel extremisten zitten maar we gaan toch niet zeggen dat het allemaal extremisten zijn wat dan gaan we veralgemenen. Dus wat bedoelt ze met ''een vogel voor de kat als je een grondige studie doet van de koran'? Heeft zij als moslima misschien schrik dat hij afvallig wordt als hij na die grondige studie van de koran inziet wat een echt haatboekje dat is en helemaal niet zo vredelievend is als ze beweren? Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2012 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16834 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je weet het niet. Het interesseert je zelfs niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16835 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16836 | |||
Banneling
|
![]() Ok, dat is al één leugen die je toegeeft.
Nu nog die andere leugen dat ik weer dingen zie staan die Yamila Idrissi helemaal niet gezegd heeft. Citaat:
Hoe lang ga je dat nog negeren om te kunnen liegen over wat Yamila Idrissi vertelde? Citaat:
Maar desondanks had Yamila Idrissi het over extremisten. Citaat:
Maar zorg er voor dat je ook de dingen ziet staan die je hier weg laat waarvan je beweert dat Yamila Idrissi ze niet gezegd heeft. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16837 |
Banneling
|
![]() Nee ik bedoel dat Artisjok met haar grote bek vol tanden staat. Ze kan op die toch wel eenvoudige vraag niet antwoorden. Ze wil het ook niet. Die onwil behoort tot haar islamofiele apologetische zelfconditionering. Haar meeloper lijdt ook aan die aandoening. En jij Kasumi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u eens een link geven naar deze strekking zodat ik kan zien in wat ze officieel verschillen?
http://www.google.be/search?sourceid...atigde+moslims Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 maart 2012 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16839 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er staat trouwens nog een vraag ivm dit onderwerp open voor je. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2012 om 20:52. |
|||
![]() |