![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als senator is zij toezichthoudende macht en had zij dus moeten zorgen dat de agenten, als uitvoerende macht een bevel van de beslissende macht, vrouwe justitia, zo goedkoop en makkelijk mogelijk konden uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zelfs als je 20 keer per abuus opgepakt wordt en 20 keer terecht, begrijp ik niet goed waarom die man -nu pas- op een vlucht richting thuisland gezet werd. Terechte vraag die je stelt trouwens: 42 keer opgepakt en hoe vaak veroordeeld? Hoelang heeft ie al gezeten in die tijd en hoeveel keer? Volgens mij werd hij al eerder gerepatriëerd , maar kwam keer op keer terug (8 aliassen...). Ik kan me niet inbeelden dat die kerel hier al die tijd ongestraft illegaal op ons grondgebied verbleven heeft. Is er trouwens geen akkoord met Marokko om gevangenen hun straf daar te laten uitzitten (zeker de illegalen: dan weten we waar ze zijn en dat ze niet meteen terug hier zullen staan)? Stel dat hij als recidivist veroordeeld zou worden tot 15 jaar (vonnis in België), en deze dan in Marokko volgens Marokkaanse normen (Lejeune, wie is da?) zou moeten uitzitten... Zou hij daarna nog het risico nemen om ons te komen verrijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Correcter is dus te zeggen 'ongeacht te weten over wie het gaat', het enige criterium dat dan nog overblijft is het eigen volk zijn... Ik vraag me trouwens af hoe ik zou reageren mocht ik in een gelijkaardige situatie verzeilen: Terugkomend van vakantie uit [schrappen wat u wil] Thailand/ Spanje/ VS bestijgen 2 lokale agenten het vliegtuig met een geboeide landgenoot, die uitschreeuwt dat hij niet uitgewezen wil worden ("ik heb hier familie en vrienden", "ik ben onschuldig", ...), een beetje tramelant maakt en de passagiers in het Nederlands oproept om hem te steunen. Hoe zou u reageren? Persoonlijk denk ik dan bij mezelf: "Ja man, nu niet komen klagen hé, ge zult hier wel voor een reden in die situatie beland zijn en het is niet omdat wij een paspoort uit hetzelfde land bezitten, dezelfde taal spreken, dezelfde huidskleur delen, ... dat ik mij hiermee ga moeien" Voorlopig is dit wat ik denk dat ik zou denken op zo'n moment (is me namelijk nog niet overkomen), maar er heel veraf zal ik er niet van zitten, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En filo,het palmares van die "brave" al gelezen in de krant... Een écht schoolvoorbeeld van "cultuurverrijking"... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De gemiddelde vlaamse reactie is ... 'zolang men mij maar gerust laat'. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 28 maart 2012 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 maart 2012 om 20:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had dat in deze draad al voorspeld hoor... Citaat:
Je bevestigt het kruip-imago dat de Vlaming heeft. Dank je wel. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 maart 2012 om 20:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ah ik was selectieve blindheid nog vergeten ... maar he blijf jij maar geloven in die crimineel zijn onschuldheid we hadden niet anders verwacht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch enkelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |