![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ontkent de geldigheid van syllogismen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Doet er me aan denken dat je titel niet correct is.
Volgens de toxicoloog die je bron aanhaalt gaat het over "consumptie van halal- respectievelijk koosjer vlees" Heb je nu al een spoor gevonden van die "Ieder jaar overlijden in Frankrijk honderden kinderen aan bacteriële infecties, die veroorzaakt worden door besmet vlees." |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En vergeet die fabeltjes dat een kreeft kermt of schreeuwt bij het levend koken, dat is gewoon een fysieke reactie van het pantser dat in aanraking komt met kokend water, niets meer niets minder. Ik heb trouwens nog nooit zelf enig geluid gehoord bij het levend koken van schaaldieren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() Heb ik ondertussen gedaan, ik vind het van de pot gerukt. Het feit dat wij af en toe rauw vlees eten vers én van topkwaliteit heeft niets te zien met het 'duistere' circuit van het halalvlees en hoe deze onhygiënische afgeleide producten in onze voedselketen terecht komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is niets duister aan. Waar haal je het vandaan dat er een duister circuit zou bestaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Vele slachthuizen leveren aan leveranciers halalvlees dat op hun beurt in voornamelijk grootkeukens of de voedingverwerkende industrie terecht komt, zonder hun eindklanten daarvan in te lichten. Dus ik vind dat 'duister'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Feit is dat men er dus blijkbaar nog niet helemaal uit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schaaldieren moet ik helemaal niet hebben. Met uitzondering van een tomate crevette wanneer dit ergens bij een feestje op het menu staat. Het idee van een kreeft te eten die levend in heet water wordt gegooid, stuit me zo erg tegen de borst dat ik gewoon nog nooit in mijn leven kreeft heb aangeraakt - hoeveel mensen kunnen dat zeggen? Nogmaals, dank voor uw bezorgdheid. Laat mij dezelfde bezorgdheid voor u betonen : voorzichtig hé Alboreto, geen vis meer eten en ook geen schaaldieren!
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel jammer. Vroeger at ik het wel eens als ik balletjes rolde voor de soep of een gehaktbroodje klaarmaakte en het is inderdaad zalig!
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Een lintworm is tegenwoordig zeer makkelijk te behandelen met medicatie. Komt overigens nog maar zelden voor in gecontroleerd varkensvlees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met filmpje Maar er is geen vuiltje aan de lucht nietwaar.
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor achterlijke cultuur hebt gij daar in die achterhoek?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar rauw alvast nog nooit. En dat is wel zeker.
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat dat te maken heeft met halal in Franse scholen is me 'n raadsel. PS; Ik vermoed dat sjok niet boos zal zijn als ik de cultuur van ('n deel van de ) Vlaam achterlijk noem. Zo lang we maar niks negatief over de mohamedaanse cultuur zeggen zal 't al lang goed zijn, maar let op; Ze verdedigt 't 'niet' hoor, nee nee...ècht niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Slaag dat zelf maar in je kloten. En de groeten aan je wormen.
Laatst gewijzigd door den dinges : 2 april 2012 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Echter, als ik de Angelsaksische culinaire cultuur met onze Bourgondische wortels vergelijk, dan weet ik toch wat te kiezen. Er zijn meer redenen om het Engelse en Amerikaanse eten walgelijk te noemen dan onze verfijnde Frans-Belgische keuken. Laatst gewijzigd door freespirit : 3 april 2012 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |