![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb zelfs nooit iets in die richting gesuggereerd. Mensen woorden in de mond leggen, is niet netjes, Tavek. Het komt zelfs èrg lullig over.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#262 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik heb die helemaal niet genegeerd. Ik zeg simpelweg dat die linkjes niet het volledige loonpakket bepalen en je dus niet kan zeggen dat het lokale minder heeft dan het federale. Het is echt niet zo moeilijk hoor, zelfs mijn 2 jarige dochter kan dit begrijpen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien heeft u een zeer groot pensioen. Als u aan de gemeente werkt en de zaken gaan daar gelijkaardig als bij mij in het gemeentehuis dan heeft u niet veel werkstress lijkt me. Dus van alles wat er van ambtenaarswege over de ambtenaren wordt gezegd klopt er niet veel. Er is geen lager loon. Er is veel meer verlof Er wordt niet (hard) gewerkt Er is een veel hoger pensioen. Dat hoger pensioen is zogezegd uitgesteld loon En wanneer gaat men dan beginnen te werken aan het uitgesteld werk ? Maar u bent uiteraard die ene ambtenaar in de gemeente die wel keihard werkt en in feite de hele gemeente op zijn eentje rechthoudt. Oprecht mijn respect daarvoor. Maar hou op met liegen. U valt toch door de mand en met uw futiele pogingen om de waarheid tegen te spreken maak je jezelf alleen maar onsterfelijk belachelijk. Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 april 2012 om 18:49. |
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Einde discussie.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#266 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Gaat u nu ook al bepalen waarover ik het op dit forum mag hebben? Uw pretentie kent waarlijk geen grenzen... Neen, dat heb ik niet. Citaat:
Citaat:
In vergelijking met wie of wat? Daar weet u hoegenaamd NIETS van. Dat compenseert het lagere loon.
||||
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke "discussie"? Tot nu toe zag ik alleen nog maar een hoop idiote clichés de revue passeren. U heeft daar trouwens in al uw onwetendheid en gebrek aan kennis terzake dapper aan meegedaan.
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
35 is nog steeds 34+ (Gezien je geschatte leeftijd).
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#269 | ||
|
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#270 | |
|
|
Inderdaad, sommigen hebben nóg meer verlofdagen.
|
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vergelijk een functie die volledig vergelijkbaar is met een functie die ik uitoefen in de privé. Anders zou ik gedwongen worden om appelen met peren te vergelijken. Dat heeft met arrogantie niets te maken maar uiteraard wel met uw gebrek aan argumenten. U mag uw onwaarheden hier gerust verder spuien, maar u zet uzelf daar alleen maar mee te kakken. Als uw loon aan uw gemeente nu laag zou zijn, dat kan, uiteraard. Dan zou het in de privé al niet veel beter zijn, integendeel. |
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
|
Uw claim van een mager loon is bij deze met de grond gelijk gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
#273 | |||||||
|
|
Klopt. Je wordt zelfs te goed betaald.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De functie A121 is geen geheim, en je kan als je statutair bent en 20 jaar dienst heb zelf uitrekenen dat het salaris net geen 5000 euro bedraagt. En dat is niet gewoon veel. Dat is ongemeen veel. Van u heb ik geen enkel maar ook geen enkel bewijs gezien om het tegendeel te bewijzen. U bent zelfs te zwak in uw argumentatie om me erop te wijzen dat een informaticus een knelpunt beroep is. Dus eerlijkheidshalve doe ik dat dan maar zelf. Ik ben niet onwetend, ik vorm mijn mening deels op wat ik zie, en op de informatie die publiek beschikbaar is. Die zwakke discussie van uw kant, daar kan ik weinig aan doen. U heeft geen gelijk en dat wil u niet toegeven. Hou zou dat toch komen ? Ik had vroeger een firma wagen en dat was een enorm voordeel. Kijk ik heb geen probleem om dat toe te geven. Waarom heeft u het moeilijk om toe te geven dat u als ambtenaar veel beter af bent dan iemand gelijkaardig als jezelf in de privé. Laatst gewijzigd door stuyckp : 3 april 2012 om 19:17. |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heb je goed gezien en waarmee je dus zelf stelt dat je je claim niet kan hard maken. Je bent dus inderdaad nogal hard onderuit gegaan in deze discussie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 april 2012 om 19:23. |
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De mannen met de bedrijfswagens zijn de IT'ers en ingenieurs in de sterkere sectoren (software development, petrochemie, etc...). Jullie slagen er altijd in jullie lonen, die slaan op bepaalde functies, te vergelijken met profielen in de prive die totaal andere functie inhoud hebben. En dat kan niet. Uw loon is niet te laag, bijlange niet. Met uw pensioenpakket, zit ge er zelfs dik boven. |
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Anders was het wat veel |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar 30 is geen 34+. Ik dat zèlfs u dat zal begrijpen... Alhoewel...
|
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En anderen niet.
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|