Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2012, 22:31   #3781
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ook nog 'n bewijs graag dat ze van de weg werd gereden omwille van haar hoofddoek.
Ook een bewijs dat zij door haar schaamhaardoek geen gevaar op de weg is voor anderen.

Draagt ze haar islamitisch zedigheidkeurmerk op zijn Joyckes?

Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 22:37   #3782
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Denk je dat ik hiervoor betaald word ofzo, om voortdurend online te zijn om jouw vragen te beantwoorden?

Kalmeer, probeer rustig adem te halen en drink nog eens een glas water.

Ik heb het gehad over een moslima, lid van dit forum, die ooit over de snelweg reed en een hoofddoek droeg. Een onbekende (of die een lid is van dit forum is niet geweten, dus we zullen veronderstellen van niet) heeft geprobeerd haar van de weg te rijden met het klaarblijkelijke doel haar letterlijk en figuurlijk "uit de weg te ruimen". Zover is het dus al gekomen. Is dit de samenleving die we willen?Wat er ook van zij: blijkbaar heb je deze moordpoging verward met een ander incident op dit forum. Dat mag echter geen excuus zijn om te beginnen roepen en tieren en wild om je heen te slaan. Probeer je een beetje te beheersen.
Ach zo,en dat moeten wij zomaar geloven....

Dat het alléén was omdat ze een hoofddoek droeg....

Omdat het moslimake dit zegt is het dus de absolute waarheid....

Nochtans is de nummerplaat van de agressor in zo'n geval snel genoteerd...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 22:40   #3783
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk je dat ik hiervoor betaald word ofzo, om voortdurend online te zijn om jouw vragen te beantwoorden?

Ik heb het gehad over een moslima, lid van dit forum, die ooit over de snelweg reed en een hoofddoek droeg. Een onbekende (of die een lid is van dit forum is niet geweten, dus we zullen veronderstellen van niet) heeft geprobeerd haar van de weg te rijden met het klaarblijkelijke doel haar letterlijk en figuurlijk "uit de weg te ruimen". Zover is het dus al gekomen. Is dit de samenleving die we willen?

Wat er ook van zij: blijkbaar heb je deze moordpoging verward met een ander incident op dit forum. Dat mag echter geen excuus zijn om te beginnen roepen en tieren en wild om je heen te slaan. Probeer je een beetje te beheersen.
Dat had jij beter gedaan alvorens je hier iedereen met je hysterisch gekrijs in de waan bracht dat dit forum een racistische moordpoging had gebaard...

Trouwens van dat verhaal geloof ik geen snars, je hebt er zowat een halve dag over gedaan om een versie uit je mouw te schudden...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 22:44   #3784
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
over goedpraten gesproken.. iemand met de dood bedreigen is nu al een woordspeling?
Je moet dat op de juiste manier interpreteren, zoals van ons verwacht wordt dat wij de oproepen uit de koran tot geweld en moord op ongelovigen moeten interpreteren.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 22:45   #3785
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Dat had jij beter gedaan alvorens je hier iedereen met je hysterisch gekrijs in de waan bracht dat dit forum een racistische moordpoging had gebaard...

Trouwens van dat verhaal geloof ik geen snars, je hebt er zowat een halve dag over gedaan om een versie uit je mouw te schudden...
2
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 22:50   #3786
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Wees er maar zeker van dat islamextremiste artisjok er zich uit zal proberen te lullen, zoals altijd. Je 'vervelende' vraag zal ze niet beantwoorden.

Fijn dat je dat trollewijf zo kordaat op haar plaats zette!
Dat is genieten.
Zeer zeker!
Oud 4 april 2012, 22:55   #3787
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Dikke vette 2!!!
3!
Oud 4 april 2012, 22:56   #3788
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook nog 'n bewijs graag dat ze van de weg werd gereden omwille van haar hoofddoek.
Linkje zou sjok zeggen.
Oud 4 april 2012, 22:59   #3789
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Man, man. Echt genieten hoe de pocolinkiewinkies (Kallinkes, Sywen en de A&A - trollen) hier afgaan als gieters.

Zie ze kronkelen!

Bedankt, Esperanza: You've made my day...
Oud 4 april 2012, 23:05   #3790
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Ik reageer al een tijdje niet meer op Artisjoks onophoudelijk getrol, zoals jullie weten.

Maar dit is geen getrol meer.

Daar moet een nieuw woord voor uitgevonden worden, vrees ik, en onmiddelijk in het forumreglement geplaatst worden.

Shame on you Artisjok!

Het schandaligste wat ik ook heb meegemaakt in ongeveer vijftien jaar forummen was dat iemand deed alsof een ander forumlid gestorven was, die eigenlijk een dubbelnick bleek te zijn. Dat was op een forum van telenet nog destijds, nu heet dat zitaforum.

Maar dit slaat echt alles.

Dat uitgerekend Artisjok, nog een stapje verder moest gaan, had zelfs ik niet verwacht.

Ze zal wel wegblijven nu, of anders is ze goed gestoord.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 00:01   #3791
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dan beoordeel je eenzelfde fenomeen anders op basis van de religie.
Je oordeelt met 2 maten en gewichten.
Neen, dat doe ik niet.
Je snapt er de ballen van.

Je ziet de nuance niet tussen een seut die niet met een minirok wil lopen omdat ze nu eenmaal preuts is, en een religieuze zottin die met een hoofddoek wil rondlopen omdat ze vreest dat het tonen van wat haar voor een vent al een fantasme moet zijn.

Ik weet trouwens niet of die hoofddoek wel iets met religie te maken heeft.

Je mag me gerust de soera's linken die wat verder gaan dan een aanbeveling om er kuis uit te zien.

Die hoofddoek stamt uit tribale tijden, toen vrouwen als eigendom werden gezien en een glimp van haar eventuele schoonheid aan een ander al door de brok testosteron die de harem besteeg als reden tot moord en doodslag werd gezien.

Je kunt dat haantjesgedrag de dag van vandaag nog op National Geographic gaan bekijken.

Het is een achterlijk gebruik, niet meer, niet minder.
Maar dat krijg je nu eenmaal met die godsdienstige rommel.
Er wordt al eens wat oogluikend aan toegevoegd om deze of gene achterlijke volksstam zover te krijgen hun zieltjes vol overgave aan de nieuwe religie te wijden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 5 april 2012 om 00:03.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 00:11   #3792
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Mocht jij bedreigd worden, dan zou jij je het ook wel herinneren.
Die post met link heb ik bewaard bij andere forum-shit, omdat ik wist dat ik die nog nodig zou hebben, zoals nu alweer blijkt.
Sjok toch, "omdat ik wist dat ik die nog nodig zou hebben".

Sommigen gaan hier écht veel te veel in op...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 5 april 2012, 00:16   #3793
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je keurt dus opnieuw de moordpoging goed, wat natuurlijk niet verbazend is.
Wat Elbow post is een hoop racistische bagger, maar ik zie hem nergens een veronderstelde moordpoging goedkeuren.

Haal eens diep adem, u begint steeds dieper weg te zakken.

Oud 5 april 2012, 00:28   #3794
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ik heb het gehad over een moslima, lid van dit forum, die ooit over de snelweg reed en een hoofddoek droeg. Een onbekende (of die een lid is van dit forum is niet geweten, dus we zullen veronderstellen van niet) heeft geprobeerd haar van de weg te rijden met het klaarblijkelijke doel haar letterlijk en figuurlijk "uit de weg te ruimen". Zover is het dus al gekomen. Is dit de samenleving die we willen?

Wat er ook van zij: blijkbaar heb je deze moordpoging verward met een ander incident op dit forum. Dat mag echter geen excuus zijn om te beginnen roepen en tieren en wild om je heen te slaan. Probeer je een beetje te beheersen.
Was ie kwaad omdat ie haar had gehinderd?
Was het écht zijn intentie om haar te vermoorden, m.a.w. is er geen ruimte voor de veronderstelling dat ie haar gewoon van de weg wou rijden in een vlaag van woede, zonder bij de mogelijke uitkomst van zijn daad na te denken?
Heeft hij terwijl hij haar wou inhalen, plots gezien dat ze een hoofddoek droeg, ingehouden, en haar dan ostentatief wijzend naar haar hoofddoek, van de weg gereden?

Kunt u zich, terwijl u zelf een glas water drinkt, om wat op adem te komen, inbeelden dat uw verhaal nogal warrig overkomt?

Kunt u zich, indien u over voldoende inlevingsvermogen beschikt, en gezien uw bovenstaand verhaal doet u dat met verve, ook inbeelden dat u steeds hysterischer begint over te komen?

Begrijpt u ook dat veel tijd hebben om veel boeken te lezen en mensen met graagte op eventuele taalkundige fouten wijzen, niet garant staat voor veel verstand?

Begrijpt u dan ook dat uw warrig, met een grove scheut fantasie overgoten, bij wijlen hysterisch en in aggresief taalgebruik uitmuntend persoontje, verstandelijk steeds schraler en schraler begint over te komen?

Oud 5 april 2012, 00:35   #3795
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je gebruik van het adjectief "pathetisch" is incorrect. "Pathetisch" betekent niet "zielig" (zoals "pathetic" in het Engels) maar "met pathos".
Ben jij helderziende of zo?

Hoe weet jij wat Esperanza precies bedoelde?

http://www.encyclo.nl/begrip/pathetisch

Pathetisch
Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bijvoegelijk naamwoord] hoogdravend

http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=hoogdravend
hoogdravend
Uitspraak: hoxˈdravənt Bijvoeglijk naamwoord (van taal) plechtig klinkend en overdreven. Synoniem: bombastisch `hoogdravend gezwets`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/hoogdravend

hoogdravend
bombastisch, gezwollen, pompeus
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/hoogdravend

hoogdravend
1) Bombastisch 2) Gezwollen 3) Opgeblazen 4) Opgeschroefd 5) Opgezwollen 6) Pathetisch 7) Pompeus 8) Retorisch 9) Te sterk aangezet 10) Weids

Het woord "pathetisch" wordt in Esperanza's zin niet persé verkeerd gebruikt.

Opletten met wat je hier poneert, schoolmeesterke.

Laatst gewijzigd door Nierika : 5 april 2012 om 00:39.
Oud 5 april 2012, 01:17   #3796
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ben jij helderziende of zo?

Hoe weet jij wat Esperanza precies bedoelde?

http://www.encyclo.nl/begrip/pathetisch

Pathetisch
Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bijvoegelijk naamwoord] hoogdravend

http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=hoogdravend
hoogdravend
Uitspraak: hoxˈdravənt Bijvoeglijk naamwoord (van taal) plechtig klinkend en overdreven. Synoniem: bombastisch `hoogdravend gezwets`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/hoogdravend

hoogdravend
bombastisch, gezwollen, pompeus
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/hoogdravend

hoogdravend
1) Bombastisch 2) Gezwollen 3) Opgeblazen 4) Opgeschroefd 5) Opgezwollen 6) Pathetisch 7) Pompeus 8) Retorisch 9) Te sterk aangezet 10) Weids

Het woord "pathetisch" wordt in Esperanza's zin niet persé verkeerd gebruikt.

Opletten met wat je hier poneert, schoolmeesterke.
Het is beter van aan een trol best niet teveel aandacht te schenken.
Oud 5 april 2012, 03:41   #3797
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
waarschijnlijk had ze totaal niet gezien dat zij van haar rijbaan afweek omdat die hoofddoek haar zijzicht beperkt.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 04:57   #3798
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
In dat geknipte bericht van Sus Iratus stond 'n link naar 'n oud Chinees gebruik hoe afgerekend werd met collaborateurs.

Indien iemand zich aangesproken voelt als 'collaborateur', zal die iemand daar waarschijnlijk 'n bedreiging in gezien kunnen hebben.
Niet-collaborateurs hoefden zich dan ook helemaal niet aangesproken te voelen.
Het was niet "collaborateurs", hé.
Er stond nog wel wat meer in die post.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 05:28   #3799
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, dat doe ik niet.
Je snapt er de ballen van.

Je ziet de nuance niet tussen een seut die niet met een minirok wil lopen omdat ze nu eenmaal preuts is, en een religieuze zottin die met een hoofddoek wil rondlopen omdat ze vreest dat het tonen van wat haar voor een vent al een fantasme moet zijn.
Je bevestigt nogmaals dat je met 2 maten en gewichten oordeelt.
Oud 5 april 2012, 05:31   #3800
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat Elbow post is een hoop racistische bagger,
Ja, en dat wordt tegenwoordig toegestaan op het forum.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be