![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3801 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=75 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3802 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een uiterst warrig verhaal, vatbaar voor vele interpretaties (als die feiten zich überhaupt hebben voorgedaan). En neen, ik ga geen link vragen naar die post van het forumlid waarvan kwestie. En neen, ik ga ook niet vragen naar de nicknaam van die moslima (zóveel zijn er hier trouwens niet). Ik ga je dat opzoekingswerk besparen. Tenzij je het misschien bewaard hebt (om l�*ter te gebruiken indien het nodig mocht zijn...?). Hoe dan ook, sta me toe te bekennen dat ik wel ietsjes méér nodig heb om 1° een dergelijke verregaande conclusie te trekken én 2° een dergelijke zware beschuldiging te uiten. Laat staan dat ik dit zou gebruiken als argument in een discussie... Maar goed. Hier houdt het voor mij op. Verdere discussie hieromtrent is mijn inziens vrij nutteloos.
![]() |
![]() |
#3803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zover is het dus al gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3805 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3806 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3807 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt.
Citaat:
Maar wat Kallikles daar doet is de bepaalde mensen een spiegel voorhouden. Ge weet wel, deze die constant zeggen anderen op dit forum vrouwenmishandeling, homohaat en geweld goedkeuren. Meer niet.
![]() |
![]() |
#3808 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...tcount=3699Ook Begrijpend lezen in het Nederlands is blijkbaar niet uw sterkste punt. Het dragen van het kruisje is net zoals de hoofddoek om religieuze redenen. De reden tot dragen en het verbod van beide symbolen is dus perfect vergelijkbaar, en daar ging het om. Of het verbod nu is omwille van kledingsregels (in het geval van het meisje) of omwille van ... tja, omwille van xenobobie in het geval van de hoofddoek, doet niets af aan het feit dat de reden tot dragen van de symbolen gelijk kunnen zijn.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 5 april 2012 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3809 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals gij dagelijks lasterlijke leugens verspreid over racisme op dit forum... Vandaag stond in het hbvl nog een colum van een 3de generatie marokkaanse jonge geintegreerde dame die naar minister Smet is gegaan om haar beklag te gaan doen over zijn plannen om gesegregeerde jeugdbewegingen op te starten..zij vind dit gepamper van onaangepasten onghoord...de linksen kunnen nog wat leren van geintegreerde allochtonen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanop de leerstoel van Kallikles ten behoeve van het onwetende plebs: "Multivariabele analyse[1] (ook bekend als multivariate analyse) is de uitbreiding van de wiskundige analyse in één variabele naar analyse in meer dan een variabele. In de functies die worden gedifferentieerd en geïntegreerd spelen in plaats van slechts één, meerdere variabelen een rol." enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3811 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het draaibroek terug afgelopen. Het begon met Eigenzinnig die volgende vraag stelde : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is vergaand. Als men als reactie op een vraag om respect voor de Westerse cultuur de tegenstanders gaat proberen te beschuldigen van dingen waarmee zij niets te maken hebben, dan heet dat criminaliseren. Niets spiegeltje dus, wel een verwerpelijke discussietechniek. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3812 |
Banneling
|
![]() De racisme obsessies van de islamisten en de linkse knuffelaars zijn méér dan verregaand..
Zelfs de doorsnee geintegreerde allochtoon neemt allang afstand van deze paranoide types..zie de dozijn getuigenissen op dit forum van 'allochtonen' die weinig of niks merken van het weid verspreide 'racisme' dat volgens de A&A club welig tiert... Doodsbedreigingen insinueren, achterlijke mensonterende wetten verdedigen, om de haverkap xenofobie of racisme krijsen, alles is goed voor hun ziekelijke obsessie te voeden... IEDEREEN,inclusief de overgrote meerderheid van sociaal aangepaste allochtonen is die meute marginale en criminele moslimfanatici kotsbeu...uitgezonderd zijzelf en hun linkse muilezeltjes.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3813 | |
|
![]() Citaat:
Ondanks Illwill ook nog. Ik lig daar niet wakker van. Het is een teken van zwakte, onmacht en een gebrek aan argumenten. De meeste mensen met ietwat verstand beseffen dat wel hoor.
![]() |
![]() |
#3814 |
|
![]() Als spiegel voor de mensen die hier inderdaad niet anders doen dan provoceren door anderen te het goedkeuren van misdaden in de schoenen te schuiven (vermoed ik, ik kan niet in zijn naam spreken natuurlijk).
![]() |
#3815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 april 2012 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3817 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 april 2012 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3818 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een kruis verwijst naar de finaliteit van de godsdienst en de existentiele angst van de mens. Daarom is het een religieus symbool. Daarom is het universeel binnen de godsdienst: zowel mannen als vrouwen dragen het. De hoofddoek is hoogstens een kuisheidsgordel, gebruikt om sectarisch gedrag aan te moedigen. Het wordt ook enkel door vrouwen gedragen, de tegenpool bevindt zich tussen de benen van de man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie daarin meeloopt moet eens nadenken! |
|
![]() |
![]() |