Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2012, 13:59   #3821
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat werd ook allemaal al lang en breed uitgelegd aan Alboreto, die zich vervolgens akkoord verklaard om even later weer dezelfde argumenten aan te halen...
Zoals gewoonlijk.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 14:08   #3822
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Daar heeft u gelijk in..het gaat dus helemaal niet over het voorhouden van een spiegel maar over regelrecht werkelijkheid en waarheid verdraaien.
Wie daarin meeloopt moet eens nadenken!
het gaat over leven in de realiteit en leven in een utopische wereldvreemde omgeving...

Vandaar dat hier regelmatig mensen hun persoonlijke negatieve ervaringen neerpennen rond blinde immigratie en daar nooit een (linkse) reactie op komt..
Vandaar dat mensen die in de realiteit leven en de immigratieproblematieken dagdagelijks ondervinden duidelijke grenzen eisen en het gepamper beu zijn.

Vandaar dat geintegreerde immigranten de linkse collaboratie met ultraconservatieve segreganten onbegrijpelijk vinden....

Vandaar dat linkse extremistische pamperaars bijzonder onpopulair zijn...ook bij allochtonen die gewoon 'westers conservatief' zijn..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 14:11   #3823
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Een vraagje aan het linkse publiek :

Een oude juwelierster die weigert van jonge kortgeschoren mocro's in haar winkel te ontvangen is dat een racist ?

Een caféuitbater die groepen (jonge mocro's) weigert omdat dit zijn zaak enkel schade toebrengt is dat een racist ?

Een 'groene' jongen die de geimigreerde Amerikaanse kers wil uitroeien omdat het een 'vreemde' plant is die ons eigen biotoop verdrukt is dat een onverdraagzame 'vegetarische' racist ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 april 2012 om 14:13.
Oud 5 april 2012, 14:18   #3824
DeProf_eet
Banneling

Standaard

@ artisjok: Voor alle duidelijkheid werd het meisje niet uit de school verwijderd om religieuze redenen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Het dragen vanhet kruisje is net zoals de hoofddoek om religieuze redenen.
Totaal onjuist, het dragen van een kruisje is zelfs zeer zelden om religieuze redenen, en dat is hier ook al zeer dikwijls gezegd en tot vervelens toe bewezen dat kruisjes gedragen worden door mensen die totaal niet religieus zijn. Dat kruisjes ook worden gedragen door vrouwen en mannen in de sex business is gewoon een feit. Maar ja sex mag natuurlijk niet bij jullie, behalve als het gaat om nog meer gekke aanhangers op de wereld te brengen (we shall conquer the world through the bellies of our woman). Dus zal je dat nooit kunnen controleren op een video filmpje.
Citaat:
De reden tot dragen en het verbod van beide symbolen is dus perfect vergelijkbaar, en daar ging het om.
Kijk op een dag eens rondom je en kijk dan eens goed naar welk soort mensen er met een kruisje rondlopen of beter nog vraag het hen eens, wedden dat 50% misschien nog niet eens weet wat het woord Christus betekent. Stel je dan terzelfdertijd maar eens een Moslima voor die niet weet wat Mohammed of Allah willen zeggen. Die zal dan wel om een steniging "gevraagd" hebben zeker ? Capice ?

Citaat:
Of het verbod nu is omwille van kledingsregels (in het geval van het meisje) of omwille van ... tja, omwille van xenobobie in het geval van de hoofddoek, doet niets af aan het feit dat de reden tot dragen van de symbolen gelijk kunnen zijn.
Dat is al veel beter. Maar je zegt in de aanhef: "Het dragen van het kruisje is net zoals de hoofddoek om religieuze redenen" en hiermee bewijs je dat je dus ook terzelfdertijd warm en koud blaast. Zijn het nu eieren of jong ?

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 april 2012 om 14:43.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 16:21   #3825
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Reken jij 8uur50 nog bij de nacht?
Om 8u50 heb ik gedaan met ontbijten, mijn toilet maken en wat opruimen. Dan begint de dag en bij mij begint die dag niet met direct achter de computer te kruipen!
Is het u nog niet opgevallen dat er nog een leven bestaat buiten het internet? Het wordt hoog tijd dat u ook eens met een andere bezigheid begint, 't schijnt dat breien erg in de mode is tegenwoordig!
Oud 5 april 2012, 16:51   #3826
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wat Elbow post is een hoop racistische bagger, maar ik zie hem nergens een veronderstelde moordpoging goedkeuren.
.

Zeg Nierika, wil je me een voorbeeldje geven van die racistische bagger? Mits het zogezegd om een “hoop” gaat, kan je er wel eentje snel terugvinden zeker?

Ik spot en steek de draak met achterlijke religies en culturen, in het bijzonder de islamitische mits die in achterlijkheid de hoogste toppen scheert. Van jou had ik verwacht dat je het verschil kent tussen islamkritiek en racisme. Van de Kortrijkse trol en haar meelopers verwacht ik dat niet. Die gooien dat liefst op een hoopje zodat ze hun neuroses dagelijks kunnen uittrollen.

Ik heb geen problemen met huidpigmenten en rassen. Nergens van mij zal je een raciaal getinte opmerking lezen. In mijn vriendenkring zitten alle kleuren. Ik erger me wel aan de massamigratie en de religieus-culturele achterlijkheden die samen met moslimmigranten het land binnen komen. Mag het nog ja?

Met het abusief misbruik van het woord racisme doe je islamapologeten als Artisjok klaarkomen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 17:05   #3827
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Zeg Nierika, wil je me een voorbeeldje geven van die racistische bagger? Mits het zogezegd om een “hoop” gaat, kan je er wel eentje snel terugvinden zeker?

Ik spot en steek de draak met achterlijke religies en culturen, in het bijzonder de islamitische mits die in achterlijkheid de hoogste toppen scheert. Van jou had ik verwacht dat je het verschil kent tussen islamkritiek en racisme. Van de Kortrijkse trol en haar meelopers verwacht ik dat niet. Die gooien dat liefst op een hoopje zodat ze hun neuroses dagelijks kunnen uittrollen.

Ik heb geen problemen met huidpigmenten en rassen. Nergens van mij zal je een raciaal getinte opmerking lezen. In mijn vriendenkring zitten alle kleuren. Ik erger me wel aan de massamigratie en de religieus-culturele achterlijkheden die samen met moslimmigranten het land binnen komen. Mag het nog ja?

Met het abusief misbruik van het woord racisme doe je islamapologeten als Artisjok klaarkomen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Ik wil nog een stapje verder gaan, door het abusief misbruik van het woord racisme speel je het spelletje mee van de onderdrukkers van het Vlaamse volk. Ik snap ook niet waarom Nierika deze opmerking maakt. Spijtige zaak
Het sprookjesbos!
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 17:24   #3828
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier al weerlegd.
http://forum.politics.be/showpost.ph...tcount=3699Ook
Begrijpend lezen in het Nederlands is blijkbaar niet uw sterkste punt.

Het dragen van het kruisje is net zoals de hoofddoek om religieuze redenen.
De reden tot dragen en het verbod van beide symbolen is dus perfect vergelijkbaar, en daar ging het om.

Of het verbod nu is omwille van kledingsregels (in het geval van het meisje) of omwille van ... tja, omwille van xenobobie in het geval van de hoofddoek, doet niets af aan het feit dat de reden tot dragen van de symbolen gelijk kunnen zijn.
Hopelijk slaag je er in jezelf te overtuigen en diegenen uit het clubje multicullovers die altijd akkoord zijn met elkaar, maar dat zal dan ook alles zijn vrees ik!
We gaan het niet nog eens allemaal door de molen draaien...
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 17:42   #3829
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Om 8u50 heb ik gedaan met ontbijten, mijn toilet maken en wat opruimen. Dan begint de dag en bij mij begint die dag niet met direct achter de computer te kruipen!
Is het u nog niet opgevallen dat er nog een leven bestaat buiten het internet? Het wordt hoog tijd dat u ook eens met een andere bezigheid begint, 't schijnt dat breien erg in de mode is tegenwoordig!
Geen goed antwoord Marie. Je moet dat als volgt doen en dan zal je het verschil zien tussen obsessiviteit en normaal gedrag. Ik heb het even voor jou geanaliseerd en kom tot de volgende vaststelling.

Sedert aanvang van je lidmaadschap hier heb jij zo'n gemiddelde van 3 posts/dag wat veel is aar niet overdreven is denk.
Nemen we nu even artisjok, wel die heeft een gemiddelde van 21 posts/dag. Ttz 7x meer.

Dus idd. heeft artisjok geen leven buiten dit forum en het internet en vertoont hij of zij (dat zal ik later wel te weten komen maar dat interessert me op dit ogenblik geen fluit of spleet) een obsessief islamfanatisme. Super zielig en gevaarlijk voor onze westerse waarden als je 't mij vraagt. En noch kostelijk ook voor de eigenaars van het forum.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 april 2012 om 17:46.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:37   #3830
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Om 8u50 heb ik gedaan met ontbijten, mijn toilet maken en wat opruimen.
8uur50 behoort dus niet meer bij "'s nachts".
Citaat:
Dan begint de dag en bij mij begint die dag niet met direct achter de computer te kruipen!
Je hoeft je om mij geen zorgen maken. Het is wel lief dat je dat doet.

Laatst gewijzigd door artisjok : 5 april 2012 om 18:37.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 18:46   #3831
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, dit soort bedreigingen komt voor met de regelmaat van de klok.
Ondanks Illwill ook nog.

Ik lig daar niet wakker van. Het is een teken van zwakte, onmacht en een gebrek aan argumenten.
De meeste mensen met ietwat verstand beseffen dat wel hoor.
Ja, zo'n bedreiging zegt alles over degene die ze uit.

SDX komt de bedreiging van Sus steevast ontkennen.
Dan bewijs ik graag dat ze niet de waarheid spreekt.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3801
Oud 5 april 2012, 18:57   #3832
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, zo'n bedreiging zegt alles over degene die ze uit.

SDX komt de bedreiging van Sus steevast ontkennen.
Dan bewijs ik graag dat ze niet de waarheid spreekt.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3801
Artisjok voelt zich aangesproken als collaborateur.
Oud 5 april 2012, 18:58   #3833
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dan zijn we het daarover eens. Mijn vraag gaat evenwel verder: kun je begrijpen dat dit een probleem is? Dat vrouwen die een hoofddoek dragen in onze maatschappij discriminatie op de arbeidsmarkt ondervinden alsook verbaal en fysiek geweld?

Wordt het niet dringend tijd om te stoppen met dit klimaat van haat en de vrijheid van kleding te respecteren?
Er is hier nog geen antwoord op gekomen.
Of heb ik iets gemist?
Oud 5 april 2012, 19:41   #3834
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Hoeveel (niet verzonnen of gefantaseerde ) klachten van verbaal & fysiek geweld tov hoofddoekmoslima's zijn er bekend ?
Hoeveel klachten van verbaal & fysiek geweld tov hoofddoekloze (moslim)vrouwen en/of homosexuelen zijn er bekend ?

Is een hoofddoek een fysiek of psychisch kenmerk van een bepaald ras waardoor er discriminaties kunnen gebeuren op basis van onveranderlijke kenmerken ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 april 2012 om 19:42.
Oud 5 april 2012, 19:52   #3835
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Hoeveel (niet verzonnen of gefantaseerde ) klachten van verbaal & fysiek geweld tov hoofddoekmoslima's zijn er bekend ?
Hoeveel klachten van verbaal & fysiek geweld tov hoofddoekloze (moslim)vrouwen en/of homosexuelen zijn er bekend ?

Is een hoofddoek een fysiek of psychisch kenmerk van een bepaald ras waardoor er discriminaties kunnen gebeuren op basis van onveranderlijke kenmerken ?
Het olijke duo A & A zijn dermate racistisch ingesteld dat ze van de volgelingen van de religie van de zelfmoordterroristen graag een ras apart willen maken. Voor de christenen willen ze dat niet.

Laatst gewijzigd door Elbow : 5 april 2012 om 19:53.
Oud 5 april 2012, 19:59   #3836
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Zullen we eens gaan analyseren hoeveel procent van de allochtoonse criminaliteit autochtonen als slachtoffers heeft ?

Dan krijgt het begrip racisme ineens een andere dimensie...dan staat Hansje van themse misschien alleen in zijn kolom...

Zullen we eens enquetes gaan houden onder allochtonen over verdraagzaamheid tov westerse normen en waarden ?

Zullen we eens enquetes gaan houden over de gelijkwaardigheid van autochtonen,vrouwen en holebi's binnen de allochtoonse gemeenschap ?

Zullen we eens een enquete houden binnen de geintegreerde allochtonengemeenschap over hun marginale gesegegreerde 'collega's', het CGKR en de linkse knuffelaars ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 april 2012 om 20:01.
Oud 5 april 2012, 20:00   #3837
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt.

Maar wat Kallikles daar doet is de bepaalde mensen een spiegel voorhouden.
Zonder ook maar enig bewijs of link die de waarheid van zijn verhaal kan bevestigen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2012, 20:05   #3838
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zonder ook maar enig bewijs of link die de waarheid van zijn verhaal kan bevestigen.
Zelfs een populist zoals Wilders durft dat soort demagogie niet te gebruiken...
Oud 5 april 2012, 20:08   #3839
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel klachten van verbaal & fysiek geweld tov hoofddoekmoslima's zijn er bekend ?
Dat weten we niet want :
Selectief
De organisatie vindt ook dat de politiek vaak selectief reageert. ''Als er geweld is tegen joodse instellingen of homo's, dan leidt dat terecht tot grote beroering. Maar als het om moskeeën gaat of meisjes met hoofddoekjes dan is er maatschappelijk haast geen aandacht. Ik heb nog nauwelijks een politicus gehoord die daarover aan de bel trekt,'' aldus Azarkan.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...moskeeen.dhtml
Oud 5 april 2012, 20:09   #3840
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zullen we eens gaan analyseren hoeveel procent van de allochtoonse criminaliteit autochtonen als slachtoffers heeft ?
Goed idee.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be