![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat hier regelmatig mensen hun persoonlijke negatieve ervaringen neerpennen rond blinde immigratie en daar nooit een (linkse) reactie op komt.. Vandaar dat mensen die in de realiteit leven en de immigratieproblematieken dagdagelijks ondervinden duidelijke grenzen eisen en het gepamper beu zijn. Vandaar dat geintegreerde immigranten de linkse collaboratie met ultraconservatieve segreganten onbegrijpelijk vinden.... Vandaar dat linkse extremistische pamperaars bijzonder onpopulair zijn...ook bij allochtonen die gewoon 'westers conservatief' zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3823 |
Banneling
|
![]() Een vraagje aan het linkse publiek :
Een oude juwelierster die weigert van jonge kortgeschoren mocro's in haar winkel te ontvangen is dat een racist ? Een caféuitbater die groepen (jonge mocro's) weigert omdat dit zijn zaak enkel schade toebrengt is dat een racist ? Een 'groene' jongen die de geimigreerde Amerikaanse kers wil uitroeien omdat het een 'vreemde' plant is die ons eigen biotoop verdrukt is dat een onverdraagzame 'vegetarische' racist ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 april 2012 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3824 | ||
Banneling
|
![]() @ artisjok: Voor alle duidelijkheid werd het meisje niet uit de school verwijderd om religieuze redenen.
Citaat:
Citaat:
Dat is al veel beter. Maar je zegt in de aanhef: "Het dragen van het kruisje is net zoals de hoofddoek om religieuze redenen" en hiermee bewijs je dat je dus ook terzelfdertijd warm en koud blaast. Zijn het nu eieren of jong ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 april 2012 om 14:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om 8u50 heb ik gedaan met ontbijten, mijn toilet maken en wat opruimen. Dan begint de dag en bij mij begint die dag niet met direct achter de computer te kruipen!
Is het u nog niet opgevallen dat er nog een leven bestaat buiten het internet? Het wordt hoog tijd dat u ook eens met een andere bezigheid begint, 't schijnt dat breien erg in de mode is tegenwoordig!
![]() |
#3826 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg Nierika, wil je me een voorbeeldje geven van die racistische bagger? Mits het zogezegd om een “hoop” gaat, kan je er wel eentje snel terugvinden zeker? Ik spot en steek de draak met achterlijke religies en culturen, in het bijzonder de islamitische mits die in achterlijkheid de hoogste toppen scheert. Van jou had ik verwacht dat je het verschil kent tussen islamkritiek en racisme. Van de Kortrijkse trol en haar meelopers verwacht ik dat niet. Die gooien dat liefst op een hoopje zodat ze hun neuroses dagelijks kunnen uittrollen. Ik heb geen problemen met huidpigmenten en rassen. Nergens van mij zal je een raciaal getinte opmerking lezen. In mijn vriendenkring zitten alle kleuren. Ik erger me wel aan de massamigratie en de religieus-culturele achterlijkheden die samen met moslimmigranten het land binnen komen. Mag het nog ja? Met het abusief misbruik van het woord racisme doe je islamapologeten als Artisjok klaarkomen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3827 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan het niet nog eens allemaal door de molen draaien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3829 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sedert aanvang van je lidmaadschap hier heb jij zo'n gemiddelde van 3 posts/dag wat veel is aar niet overdreven is denk. Nemen we nu even artisjok, wel die heeft een gemiddelde van 21 posts/dag. Ttz 7x meer. Dus idd. heeft artisjok geen leven buiten dit forum en het internet en vertoont hij of zij (dat zal ik later wel te weten komen maar dat interessert me op dit ogenblik geen fluit of spleet) een obsessief islamfanatisme. Super zielig en gevaarlijk voor onze westerse waarden als je 't mij vraagt. En noch kostelijk ook voor de eigenaars van het forum. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 april 2012 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3830 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 5 april 2012 om 18:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3831 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SDX komt de bedreiging van Sus steevast ontkennen. Dan bewijs ik graag dat ze niet de waarheid spreekt. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3801 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3833 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of heb ik iets gemist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3834 |
Banneling
|
![]() Hoeveel (niet verzonnen of gefantaseerde ) klachten van verbaal & fysiek geweld tov hoofddoekmoslima's zijn er bekend ?
Hoeveel klachten van verbaal & fysiek geweld tov hoofddoekloze (moslim)vrouwen en/of homosexuelen zijn er bekend ? Is een hoofddoek een fysiek of psychisch kenmerk van een bepaald ras waardoor er discriminaties kunnen gebeuren op basis van onveranderlijke kenmerken ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 april 2012 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elbow : 5 april 2012 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3836 |
Banneling
|
![]() Zullen we eens gaan analyseren hoeveel procent van de allochtoonse criminaliteit autochtonen als slachtoffers heeft ?
Dan krijgt het begrip racisme ineens een andere dimensie...dan staat Hansje van themse misschien alleen in zijn kolom... Zullen we eens enquetes gaan houden onder allochtonen over verdraagzaamheid tov westerse normen en waarden ? Zullen we eens enquetes gaan houden over de gelijkwaardigheid van autochtonen,vrouwen en holebi's binnen de allochtoonse gemeenschap ? Zullen we eens een enquete houden binnen de geintegreerde allochtonengemeenschap over hun marginale gesegegreerde 'collega's', het CGKR en de linkse knuffelaars ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 april 2012 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3838 |
Banneling