![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#17541 |
|
Banneling
|
zou The Dude nu écht denken dat alle islamcritici in feite diepgelovige katholieke pilarenbijters zijn?
|
|
|
|
|
|
#17542 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#17543 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Het zou wel betekenen dat alle aanbidders als mentaal gehandicapten op de ziekenkas en/of Sociale kas belanden. Om dat te vermijden hebben ze dan maar godsdienstvijheid in wetteksten gebeiteld....
|
|
|
|
|
|
#17544 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
hoe, ik ben er toch ook? en ik ben geen religieus mens, het enige moment mijn denken religieus denken benaderd is in de gedachtengang ertegen.
|
|
|
|
#17545 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Nu het probleem met heropvoeden van religieus geïndoctrineerden is dat wij dat met de verloren schapen alhier dan ook horen te doen. Van daaruit dat politici die religieuzen gewoon hun gang laten gaan want onverdraagzaamheid en tegenstrijdigheden aanpakken bij 1 religie zal leiden tot het misbruik aanpakken in iedere georganiseerde sekte. En daar is mijnheer pastoor niet akkoord mee, en de diamantairs uit Antwerpen al helemaal niet.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 7 april 2012 om 14:11. |
|
|
|
|
|
|
#17546 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zeg dat eens tegen De Troy; hij heeft gemerkt hoe machtig die hobbyclub is.
|
|
|
#17547 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nogmaals,dit is onzin.Jij geeft die connotatie van 'rechts' eraan, meer niet. |
|
|
|
|
|
|
#17548 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
neen, ik plaats conservatisme bij het conservatief gedachtengoed.
|
|
|
#17549 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ja, de koran discrimineert vrouwen en andersgelovigen. Daar dit duidelijk wel het geval is en u er nooit op antwoordt, kan ik enkel concluderen dat u de koran (en dus de islam en dus de moslims) door dik en dun verdedigt.
|
|
|
|
#17550 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#17551 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#17552 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17553 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
in feite moet de staat zich er niet mee moeien, ze moet het gewoon zeer zwaar taxeren. Iemand die elke dag een roes wil belven heeft bvb 6000euro per maand nodig, dus 200euro per trip zou de tax op roes moeten zijn. |
|
|
|
|
|
|
#17554 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik kan enkel oordelen over hoe moslims zich gedragen. Er zijn moslims die vrouwen discrimineren, er zijn moslims die andersgelovigen discrimineren, er zijn moslims die beide discrimineren en er zijn moslims die geen van beide discrimineren. Citaat:
1 "fanatieke, onrealistische verdediging van alles wat moslim en/of vreemdeling is" 2 "dat absoluut ontkennen van enig probleem" 3 "het eisen van "tolerant zijn tgo intolerantie"" Genoteerd. |
||
|
|
|
|
|
#17555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb u overigens gevraagd om niet af te komen met verhalen over verschillende stromingen en andere godsdiensten of zoals in deze post uw variant er op : er zijn moslims die ... en er zijn moslims die ... Mijn vraag is eenvoudig : Discrimineert de koran, ja of neen?
|
|
|
|
#17556 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uitzonderingen; neen. Ik vraag eerder om geen uitzondering te maken.Je eerdere argumentatie "ha de demagogie is dat ze springt van het onderwerp levensovertuiging naar roesmiddel" vervalt dus, nu je weet wat het onderwerp van dat topic is. "Recht op roes" haal ik uit het feit dat alcohol toegelaten is. Wat is daar demagogisch aan? Maar als je daar verder over wil discussiëren, kan dat in het topic waar je de post uit citeerde. |
|
|
|
|
|
|
#17557 | |||
|
Banneling
|
Die "vele" andere zijn toevallig niet de meest geloofwaardige forummers.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij kan dus geen citaat met link geven voor : 1 "fanatieke, onrealistische verdediging van alles wat moslim en/of vreemdeling is" 2 "dat absoluut ontkennen van enig probleem" 3 "het eisen van "tolerant zijn tgo intolerantie"" Genoteerd. |
|||
|
|
|
|
|
#17558 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
za 17:24 Politie schiet op vluchtende auto op E17 in Lokeren
za 17:13 Profi-winkel in Merchtem voor derde keer in twee jaar tijd overvallen za 16:51 Procureur Bulthé: 'Ik ben dat gratuite geweld spuugzat' za 16:17 'Geen enkele tram, bus of metro in Brussel tot dinsdag' za 15:47 Aanvaller overleden busbegeleider aangehouden enz? Dan doe je eventjes DS online open... en je weet meteen weer waarom meer en meer mensen met recht en reden een hekel krijgen aan allochtonen! |
|
|
|
|
|
#17559 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ne Belg ja...uhu.
Wedden dat het een om een Ali of Mohammed of oz iets gaat? Kleine kans? Dacht het niet. Het opbellen van een vriend in zulke situatie...dat doet een echte Belg niet. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...opgepakt.dhtml
|
|
|