![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3901 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3902 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3903 |
Banneling
|
![]() nee het ging over moslimpesters, gespuis dus. Hetzelfde gespuis waarmee ondertussen 75% van de gevangenissen gevuld worden.
Maar je hebt gelijk, die noemen ze ook "moslim-jongeren". Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 april 2012 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3904 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3905 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3906 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3907 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie maakt(e) er zo(n problemen over een hoofddoek? Heel veel, tot het VB de stem van het volk aanhoorde en dit op de politieke agenda zette. En plots moest de linkse garde en slippendragers het VB schaakmat zetten. Ik brei er nog een vervolg aan: En toen gingen de mensen op NVA stemmen. Gevolg. Ook hen buiten spel zetten. Doe maar verder. Er komt wel een moment dat het buiten spel zetten gewoon niet meer zal lukken. Jullie beseffen dit wel. Daarom vinden jullie maar 1 oplossing: nog méér links import toelaten en de baarmoeders -al het kan gesponserd door naïve autochtonen- op volle toeren laten draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3908 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3909 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Wallonië is er ook geen VB: ook daar hebben veel meer scholen dan in VL al langer een verbod ingesteld. Ergo: artisjokskes uitleg slaat op niks, zoals gewoonlijk. Ze gebruikt de hoofddoek om haar onverdraagzaamheid tegen een democratische partij (VB) te botvieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3910 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() VB hebben ze wegens 'racisme' buiten spel gezet. Nu iedereen naar NVA overloopt proberen de linksen -zeker in Wallonië- de NVA een racistische stempel op het voorhoofd te planten. En gaandeweg kan je al heel veel als racistisch beschouwen. In de ogen kijken van een moslim(a) is reeds een racistische daad. (sorry sjok, ik heb geen link hiervoor)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, als iemand anders iets vertelt dat niet op internet staat of op een andere wijze terug te vinden is in de media, noemt u het toogpraat...
![]() |
#3912 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=449 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3913 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3591 - Waarom maakt ge geen problemen bij het ene symbool en wel bij het andere? 3605 - maar in de grond is en blijven het beide symbolen van een geloof. 3611 - Waarom hebt ge een probleem met het ene religieus symbool en met het andere niet? Citaat:
Als het niet in uw argumentatie past, dan zijn ze enkel "gelijkaardig".
![]() |
![]() |
#3914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3915 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de mening van uw collega daarover? En het feit dat u aan de hand van de toogpraat van die collega besluit dat heel het carnaval één grote verwerpelijke boel is? Is dat geen dikke veralgemening?
![]() |
![]() |
#3917 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3918 |
Banneling
|
![]() Ik heb niet beweert dat heel het carnaval "één grote verwerpelijke boel" is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3919 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een kruisje en hoofddoek zijn niet gelijk. Het ene is opzichtig, het ander kan verborgen gedragen worden. Het het ene is van stof, het andere van metaal, hout of ivoor (of zo). Enz. Maar het zijn beiden symbolen, zoals al ettelijke keren gezegd, van een geloof. De afkeer hier van de hoofddoek is (zoals het overkomt) omwille van de link aan het geloof. Dus als atheïst zie ik op dat punt geen verschil tussen beide symbolen in de betekenis die de drager er aan geeft. Ze zijn op dat punt dus gelijkaardig. En daarom komt al dat gemekker over hoofddoeken over als islambashen, want waarom het ene symbool wel verbieden en het andere niet.
![]() |
![]() |
#3920 |
Banneling
|
![]() Alboreto, ik denk dat je de prachtige post van Alice ofwel niet gelezen ofwel niet begrepen hebt.
Ik ga morgen werken aan de balie van het stadhuis van Antwerpen met een groot houten kruis op mijn hoofd, en een donkerbruine pij aan mijn lijf, en per client die ik voorthelp pauzeer ik even om een uitgebreid kruisteken te maken en een weesgegroetje te zeggen. Eens zien hoelang ik blijf zitten in mijn outfitje. |
![]() |
![]() |